teacher2 pic

1o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (SCHOOL BASED)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20 ΕΩΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015

 

 

ΚΟΡΙΝΘΟΣ, ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

             

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015

 

15.00-16.00 ΕΓΓΡΑΦΕΣ

 

16.00-17.00 ΣΥΝΕΔΡΙΑ 1 (ολομέλεια)

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ

 

Συντονιστής: Τζιμογιάννης Θανάσης, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

 

 

ΜΟΥΣΙΚΟ  ΞΕΚΙΝΗΜΑ (ολομέλεια)

Μουσικό σύνολο Μουσικού Σχολείου Κορίνθου.

 

17.00-17.30 ΣΥΝΕΔΡΙΑ 2 (ολομέλεια)                                

ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

 

Συντονίστρια: Λιακοπούλου Ευστρατία, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

 

Μπαγάκης Γιώργος, Μονάδα Μεθοδολογίας Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

 

Γιατί συνέδριο για τη Μεθοδολογία, τις Πολιτικές και τις Πρακτικές Επιμόρφωσης και Επαγγελματικής Ανάπτυξης που βασίζεται στο σχολείο (school based)

 

 

17.30-18.30 ΣΥΝΕΔΡΙΑ 3  (ολομέλεια)

ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ

 

Συντονίστρια: Χατζηπαναγιώτου Παρασκευή

 

Χατζηπαναγιώτου Παρασκευή, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου

 

Η επιτυχής δικτύωση εκπαιδευτικών ως μηχανισμός υποστήριξης της συνεχιζόμενης επαγγελματικής τους ανάπτυξης και της σχολικής βελτίωσης

 

 

Τραïανού Άννα, Goldsmiths, University of London

 

Εκπαιδευτικοί, εκπαιδευτική έρευνα και επαγγελματική ανάπτυξη: Διανοούμενοι ή τεχνικοί;

 

 

18.30-19.00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-ΚΑΦΕΣ

 

 

19.00-21.00 ΣΥΝΕΔΡΙΑ 4 (7 παράλληλες ομάδες)

 

 

1η Παράλληλη Ομάδα

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ (1)

 

Συντονίστρια: Ημέλλου Όλγα

Ημέλλου Όλγα, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

 

Σχολειοκεντρικές δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης και επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού σε θέματα γραφής/παραγωγής γραπτού λόγου. Ο ρόλος του σχολικού συμβούλου στη συνδιαμόρφωση συνεργατικών πρωτοβουλιών δράσης

 

Κρόκου Ζωή, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας

 

Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τον ρόλο του σχολικού συμβούλου στην επιμόρφωση  και στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

 

Κουτσουράκη Στέλλα, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Ηρακλείου

 

Συμπορευόμενοι συν-διαμορφώνουμε διαδρομές γλώσσας και λογοτεχνίας:  μια πρόταση ενδοσχολικής επιμόρφωσης

 

 

Σπαθαράκη Ανδρονίκη, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου

 

«Συν-οικοδομώντας το «Εμείς» στο σχολικό περιβάλλον» ή από την «Ύλη» στα Πρόσωπα»: Η περίπτωση βιωματικού επιμορφωτικού προγράμματος συναισθηματικής και κοινωνικής αγωγής στο σχολείο. 

 

 

2η Παράλληλη Ομάδα

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (1)

 

Συντονίστρια: Αθανασούλα – Ρέππα Αναστασία

 

Αθανασούλα – Ρέππα Αναστασία, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Μακρίδης Σάββας, ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, Βασιλάκης Νίκος, Πάντειο Πανεπιστήμιο

 

O ρόλος της σχολικής κουλτούρας στην αυτοαξιολόγηση του σχολείου.

 

Τσιωτάκης Παναγιώτης,  Πιαδίτου Βάντα,   4ο ΓΕΛ Κορίνθου

         Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου: Η ψηφιακή παρουσία της Σχολικής Μονάδας

 

Ισμήνη Καβαλλάρη, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας

 

Εργαλεία αξιολόγησης του περιβάλλοντος της τάξης από μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

 

Καλεράντε Ευαγγελία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

 

Δομική ερμηνευτική προσέγγιση της αυτο-αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου: Κοινωνική λειτουργία και θεσμική δυναμική της εκπαιδευτικής κοινότητας

 

 

3η Παράλληλη Ομάδα

ΜΕΝΤΟΡΕΣ (1)

 

Συντονιστής: Παντελής  Μάριος

 

Φραγκούλης Ιωσήφ, ΑΣΠΑΙΤΕ,  Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Παπαδάκης Σπυρίδων, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας,  Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Βελισάριος Ανδρέας, 6ου  Γενικό Ενιαίο Λύκειο Πάτρας

 

Το e-mentoring ως θεσμός υποστήριξης νέων εκπαιδευτικών απομακρυσμένων σχολικών μονάδων

 

Μαυρίκα Βασιλική (Βίκυ), Γυμνάσιο Κολλεγίου Ψυχικού

 

Swim or Sink?” Διερευνόντας την αποτελεσματικότητα του επίσημου και ανεπίσημου mentoring στην επαγγελματική εξέλιξη του εκπαιδευτικού

 

Αναστασίου Αδάμος, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Βαλκάνος Ευθύμιος, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

 Φραγκούλης Ιωσήφ,  ΑΣΠΑΙΤΕ,  Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

 

Η σημασία της επαγγελματικής ανάπτυξης των σχολικών ηγετών και η συνεισφορά της μεντορικής σχέσης (mentoring)

Παντελήs  Μάριος, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

 

 

Αποτελεσματική επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη σε σχολική βάση μέσω δημιουργίας θετικής και υποστηρικτικής κουλτούρας: Μεντορισμός και αλληλοστήριξη

 

 

4η Παράλληλη Ομάδα

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ (2)

Συντονίστρια: Σκιά Κατερίνα

 

 

Κατερίνα Σκιά, Επίτιμη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

 

Ο επιμορφωτικός ρόλος του σχολικού συμβούλου: δυνατότητες, δυσχέρειες, προτάσεις

 

Φωτιάδου Τερέζα, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας

Μαρκαντωνάκης Στέλιος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής

 

Οι ΤΠΕ στην εκπαίδευση: παρουσίαση επιμορφωτικής δράσης και προοπτικές διδακτικής αξιοποίησης στην ξενόγλωσση τάξη

 

Ρογάρη Γεωργία, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Ανατολικής Αττικής.

 

Πρόταση επιμορφωτικής δράσης στα πλαίσια της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής

 

Ψαράς Χαράλαμπος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δωδεκανήσου

Κλουβάτος Κωνσταντίνος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Κυκλάδων

 

Μορφές επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης με βάση τη σχολική μονάδα.  Η περίπτωση δύο εκπαιδευτικών περιφερειών Σχολικών Συμβούλων. Τάσεις, προτάσεις και προοπτικές.

 

 

 

5η Παράλληλη Ομάδα

ΕΡΕΥΝΕΣ ΔΡΑΣΗΣ

 

Συντονίστρια: Κατσαρού Ελένη

 

Ζούγλα Φανή,  Λιάζου Ιωάννα , Μουστακά  Ευαγγελία, Νάνου Νικολίνα, Σωτηροπούλου Σταυρούλα, Δημητρακοπούλου Αικατερίνη, Φραγκιαδάκη Γλυκερία, Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η., Πανεπιστημίο Πατρών

 

Επιδιώκοντας μια σύζευξη θεωρίας και πρακτικής στην εκπαιδευτική καθημερινότητα του νηπιαγωγείου: το παράδειγμα ενός προγράμματος επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης νηπιαγωγών

 

Καριώτογλου Αικατερίνη

 

Αξιοποίηση της έρευνας δράσης από τις Κοινότητες Πρακτικής-Μάθησης: ένα παράδειγμα από μαθησιακή κοινότητα διευθυντών

 

Κατσαρού Ελένη, Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Πανεπιστημίου Κρήτης

Αρσενάκης Αρσένης, Στράντζαλος Θανάσης, Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Κρήτης

 

Ενδοσχολική επιμόρφωση μέσω έρευνας-δράσης: ένα παράδειγμα επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών στο σχολείο

 

Βελλοπούλου ΑγγελικήΓιαννοπούλου Άννα, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών

         Διδάχου Ελένη, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

         Κοκκόση Αγγελική, Μαντζουράτου Βασιλική, Σταθοπούλου Νίκη, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών

Επιμόρφωση ομάδας νηπιαγωγών μέσω συνεργατικής έρευνας δράσης: ανάπτυξη και εφαρμογή προγράμματος συνεργασίας μεταξύ μαθητών 

 

6η Παράλληλη Ομάδα

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΤΥΧΕΣ (1)

 

Συντονίστρια: Σφέτκου Μαρία

 

Σφέτκου Μαρία,  Ρουμπέα Γιούλα

 

Η βιωματική συμβουλευτική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η διάχυσή της στους μαθητές, ως στήριξη στις ενδοσχολικές σχέσεις και ‘αντίδοτο’ στα αρνητικά της αξιολόγησης. Μια πρόταση

 

Παπαδάκου Ελένη, ΚΕ.ΒΡΕ.Φ.Ο. Νέας Ιωνίας

Ρήγα Βασιλική, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών

Γκολφινοπούλου Γεωργία, Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών

Διδάχου Ελένη, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

4+1 κλειδιά για την αυτομόρφωση της νηπιαγωγού: ένα ευέλικτο και υποστηρικτικό εργαλείο επαγγελματικής αυτοβελτίωσης

 

Κολλάρου Μαργαρίτα, Γυμνάσιο Άνδρου

 

Επιμορφωτικές ανάγκες στο θέμα επιβολής ποινών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το πρόγραμμα της σχολικής διαμεσολάβησης

 

Καλάργαλης  Αριστείδης, 5ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης

 

Τα ελεύθερα απογεύματα του Διδασκαλείου Θηλέων Θεσσαλονίκης στα χρόνια διεύθυνσης (1927 – 1930) του Μίλτου Κουντουρά

 

 

7η Παράλληλη Ομάδα

ΜΟΝΤΕΛΑ

 

Συντονίστρια: Λαζαρίδου Αγγελική

 

Δηλαβέρη Βασιλεία, 4ο Δημοτικό Σχολείο Περάματος

 

Η δημιουργία εθελοντικής, αυτοδιαχειριζόμενης, μανθάνουσας κοινότητας σε δημοτικό σχολείο

 

 

Δάρρα Μαρία,  Κλαδάκη Μαρία,  Τσιμπιδάκη Ασημίνα, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

 

Το μοντέλο της μαθητείας ως μορφή ενδοσχολικής επιμόρφωσης και η συμβολή του στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών:Εμπειρική έρευνα

 

Ξεσφιγκούλη Δήμητρα,  Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

 

Ο ρόλος του σύγχρονου επαγγελματία εκπαιδευτικού στην παιδαγωγική ανάπτυξη του σχολείου

 

Λαζαρίδου Αγγελική, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

 

Ένα μοντέλο ενδοσχολικής επαγγελματικής ανάπτυξης: μορφές, διαδικασίες, ρόλοι

 

 

 

ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015

                                                                       

9.30-11.30 ΣΥΝΕΔΡΙΑ 5 (8 παράλληλες ομάδες)

 

1η  Παράλληλη Ομάδα                                                                                                     

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Συντονίστρια: Λιακοπούλου Μαρία

 

Ορφανός Πέτρος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Αττικής

 

Προτάσεις για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας

 

Λιακοπούλου Μαρία, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

 

Η αυτοαξιολόγηση  του σχολείου ως μέσο βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς του: μύθοι και πραγματικότητες

Καλλιμάνη Μαρία, ΓΕΛ Βέλου Κορινθίας, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας: ένα ακόμα εξωδιδακτικό καθήκον ή  ευκαιρία για ενδοσχολική επιμόρφωση;

 

Ισαριώτη Κωνσταντίνα, 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου Αττικής

 

Ενδοσχολική Επιμόρφωση για τις σχέσεις των εκπαιδευτικών

 

 

2η Παράλληλη Ομάδα

ΜΕΝΤΟΡΕΣ (2)

 

Συντονιστής: Βουβονίκος Βασίλης

 

Φιλντίση Ευγενία, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής

Αργυρίου Αργύριος, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής,  Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ

Ο ρόλος του μέντορα στη διαμόρφωση της επαγγελματικής ταυτότητας και στην επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού

 

Τσιαγκάνη Θεοδώρα,  102ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

 

Μentoring and Coaching : Το παράδειγμα του Αιάντειου Δημοτικού Σχολείου κατά τη συμμετοχή του στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας  (ΔΣΚ) 2008-2011

 

Αλιβιζάτου Πελαγία., Αναγνώστου Αθανασία, Βουβονίκος Βασίλης, Κωνσταντίνου Μαρία, Κολλέγιο Ψυχικού

 

Βασικές μεθοδολογικές αρχές και πρακτικές του προγράμματος Μεντορείας του Ακαδημαϊκού Τμήματος Ελληνικής Γλώσσας Κολλεγίου Ψυχικού.

 

Μαρκάκη Ειρήνη, Λαζαρίδου Αγγελική, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

 

Ο θεσμός του μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση μέσα από τα μάτια των εκπαιδευτικών

 

 

3η Παράλληλη Ομάδα

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ (3)

 

Συντονιστής: Βαλμάς Θεοφάνης

 

Μανδρίκας Αχιλλέας, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

 

Μια διαφορετική εμπειρία επιμόρφωσης: βιωματικές δραστηριότητες φιλαναγνωσίας

 

Νικολούδη Τριανταφυλλιά, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πελοποννήσου

 

Η συμβολή της ενδοσχολικής επιμόρφωσης στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών απόψεις των εκπαιδευτικών

 

Παπαδόπουλος Χάρης,  Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας

 

Η υλοποίηση ενός επιμορφωτικού προγράμματος σεξουαλικής αγωγής – συμβολή στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

 

Βαλμάς Θεοφάνης, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας

Τούλιου Ευτυχία, Δημοτικό Σχολείο Καλαβρύτων

 

Επαγγελματική ανάπτυξη  εκπαιδευτικού και ο υποστηρικτικός ρόλος του  σχολικού συμβούλου

 

4η  Παράλληλη Ομάδα

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (2)

Συντονίστρια: Δάρρα Μαρία

Γούπος Θεόδωρος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Βρυώνης Κωνσταντίνος, 5ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής, Καλύβα Αικατερίνη, 7ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Αττικής,  Ριμπά Δήμητρα, 3ο Γενικό Λύκειο Γαλατσίου Αττικής

Η αυτοαξιολόγηση της Περιφέρειας Σχολικού Συμβούλου μέσα από το portfolio

Γκλίνος Γεώργιος, ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Λακωνίας

 

Η εσωτερική αξιολόγηση  ως παράγοντας  βελτίωσης του εργασιακού και μαθησιακού κλίματος μεταξύ των εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης

 

Καλέμης Κωνσταντίνος, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ, ΕΚΔΔΑ, ΙΝΕΠ

 

Η αυτοαξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας και ο ρόλος της στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό

 

Μαραμπέα Άρτεμις,  Δάρρα Μαρία, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

 

Η συμβολή του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου στην αποτελεσματική εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας: Ερευνητικές διαπιστώσεις

                                                    

 

5η  Παράλληλη Ομάδα

ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ

 

 

Συντονίστρια: Καρακατσάνη Δέσποινα

 

Καυκά Δήμητρα,  Χριστοπούλου Ελένη, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

Η οργανωσιακή  μάθηση ως μοντέλο διαρκούς εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης  των εκπαιδευτικών.

Μαρκαντές Γιάννης, Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρεθύμνου

Καρακατσάνη Δέσποινα, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Παύλος Χρήστος,  Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

Αρμοδιότητες και επιμορφωτικές ανάγκες Διευθυντών Σχολικών Μονάδων

 

Τοτολού Αγγελική,  Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας.

 

Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας  στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

 

Σιατήρα Σταυρούλα, 3ο Γενικό Λύκειο Καρδίτσας

Η πολιτική κινήτρων της διεύθυνσης της σχολικής μονάδας και η επίδρασή της στην απόδοση των εκπαιδευτικών

 

 

6η Παράλληλη Ομάδα

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

Συντονιστής:Κατσαρός Γιάννης

 

Μιχαηλίδης Ιωάννης, Μπαρτζάκλη Μαριάννα, 6ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

 

Η αλληλεπίδραση δύο εκπαιδευτικών και η ανάδειξη των πρακτικών της συνεργασίας τους

 

 

Γύφτουλα Γεωργία, 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου

Μαραγκός Δημήτρης,  Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών

 

Erasmus + Βασική Δράση 1: Η εμπειρία του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ζωγράφου από ένα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα που στοχεύει στην επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

Καννά Ελένη, Κυριακουλόπουλος Ευάγγελος, Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Πατρών

 

Ο όμιλος θεάτρου ως επιμορφωτικό εργαλείο

 

Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών

Κατσαρός Γιάννης, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά

 

Eνδοσχολική επαγγελματική μάθηση και διαφοροποίηση της διδασκαλίας: Μια εφαρμογή της Μάθησης Μέσω Σχεδιασμού

 

 

7η Παράλληλη Ομάδα

ΟΜΟΤΕΧΝΟΙ

 

Συντονίστρια: Κωνσταντινίδη-Βλαδιμήρου Κατερίνα

 

Πασιάς Γεώργιος, Πανεπιστήμιο Αθηνών

Αποστολόπουλος Κωνσταντίνος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Αττικής,

Στυλιάρης Ευστάθιος, Γραφείο Πληροφορικής ΙΕΠ

 

«Αυτοαξιολόγηση» και «Αξιολόγηση ομοτέχνων» : Από τη θεωρία στην πράξη. Η εφαρμογή της στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία (2014)

 

Κομνηνού Ιωάννα, Καλφάκη Μαρία, Δαμιανός Πέτρος, Φραγκή Μαρία, Ντελλής Αχιλλέας, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Λεουτσάκος Στάθης, Παυλίδου Σοφία, Καψάλας Νίκος, 1ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών

 

Η ενδοσχολική επιμόρφωση ως βασικός παράγοντας της επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών και ανάπτυξης της σχολικής μονάδας

                                                                    

Καψάσκη Αγγελική, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης

Δαργέντα, Ελένη, Πατεράκη Άννα, Στράντζαλος Θανάσης,  Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρεθύμνου

 

Peer Learning @ Rethymno 2013-2014”: Ομότιμη Συνεργατική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Κρήτης

 

Κωνσταντινίδη-Βλαδιμήρου Κατερίνα, Λύκειο Κολοσσίου-Λεμεσός, Πανεπιστήμιο Νεάπολης-Πάφος

 

Η διαλεκτική του Σωκράτη: κοινωνική μέθοδος επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης.

 

8η Παράλληλη Ομάδα

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

 

Συντονίστρια: Τερεζάκη-Μπράτη Χρύσα   

 

Δάντη Αθηνά, 23ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

 

Πολιτικές ανάπτυξης από το επίπεδο της σχολικής μονάδας

 

Παναγιώτα Φραγκουλίδου, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής  Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

Ανίχνευση χαρακτηριστικών ποιότητας στο 2ο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού: ο δείκτης «Προσωπικό του Σχολείου»

 

Τρυφιάτης Γιάννης, Ζώσης Βασίλης, Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα      

 

Ο εκπαιδευτικός και η ενδοσχολική επιμόρφωση

 

Τερεζάκη-Μπράτη Χρύσα

 

Εθελοντικό Πρόγραμμα συμμετοχικής-ενεργητικής επιμόρφωσης των διευθυντικών στελεχών στην Κρήτη

 

 

11.30-12.00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-ΚΑΦΕΣ

 

12.00-13.30 Συνεδρία 6 (oλομέλεια)

ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ ΟΜΙΛΗΤΗΣ

 

Συντονιστής: Μπαγάκης Γιώργος

 

MacBeath John, Emeritus Professor, Faculty of Education, University of Cambridge

(Η ομιλία θα είναι στα αγγλικά και θα υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στα ελληνικά με τη χρήση ακουστικών)

 

Αυτοαξιολόγηση: πού ήμασταν, πού βρισκόμαστε τώρα και πού πηγαίνουμε;

 

13.30-14.30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-SNACK

 

14.30-16.00 Συνεδρία 7 (ολομέλεια)

ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ ΟΜΙΛΗΤΗΣ

 

Συντονίστρια: Τραïανού Άννα

 

Jones Ken, Professor, Department of Educational Studies, Goldsmiths, University of London

(Η ομιλία θα είναι στα αγγλικά και θα υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στα ελληνικά με τη χρήση ακουστικών)

 

Νέα Μοντέλα του Επαγγελματισμού του Εκπαιδευτικού στο Ευρωπαϊκό Σχολείο του 21ου αιώνα

 

 

16.00-16.30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-ΚΑΦΕΣ

 

 

16.30-18.30 Συνεδρία 8 (8 παράλληλες ομάδες από τις οποίες οι 2 θα διαρκέσουν μισή ώρα περισσότερο)

 

1η  Παράλληλη Ομάδα

ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

 

Συντονίστρια: Παπακωστοπούλου Αναστασία

 

Βούλγαρης Γεώργιος, Γαλιατσάτου Ρεβέκκα, Δαουλάκου Ιάνθη, Κεσανοπούλου Λίνα, Μαμαλής Παναγιώτης, Παπασπύρου Σπύρος, Περπινιάς Ιωσήφ, Λεόντειο Λύκειο Πατησίων

 

Το πρόγραμμα stand by you του Λεοντείου Λυκείου Πατησίων ως μορφή επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης

 

Τσίγκου Πολυάνθη, Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Κολλέγιο Αθηνών και Κολλέγιο Ψυχικού)

Νικολοπούλου Τζένια, Δημοτικό Κολλεγίου Ψυχικού

 

Τo πρόγραμμα Teachers Training Teachers του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος, μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών σχολείου. Ένα παράδειγμα: Κέντρα Μάθησης στις μικρές τάξεις του Δημοτικού.

 

Παπακωστοπούλου Αναστασία, Κολλέγιο Ψυχικού

 

Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της λειτουργίας Ακαδημαϊκών Τμημάτων στο Σχολείο

 

Μπαγάκης Γιώργος, Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

Τσίγκου Πολυάνθη, Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Κολλέγιο Αθηνών και Κολλέγιο Ψυχικού)

 

Η αναγκαιότητα, ο σχεδιασμός, η πραγματοποίηση, η εξέλιξη και οι βασικοί πυλώνες του Προγράμματος Παιδαγωγικής Κατάρτισης του Κολλεγίου Αθηνών και Κολλεγίου Ψυχικού

 

 

2η  Παράλληλη Ομάδα

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Συντονιστής:  Παπαδόπουλος Χάρης

 

Γερονικολού Ευτυχία, Γυμνάσιο Κολλεγίου Αθηνών

 

Οργάνωση και εφαρμογή προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών σε ιδιωτικό εκπαιδευτικό οργανισμό

Κωστοπούλου Καλλιόπη, 2ο Γυμνάσιο Τρίπολης

 

Καλές πρακτικές αυτοαξιολόγησης σχολείου

 

Παπαδόπουλος Χάρης, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας

Σπανέλλη Τατιάνα, 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Από τη διδακτική της γλώσσας στον αναστοχασμό της εκπαιδευτικής πράξης. Η συμβολή ενός επιμορφωτικού προγράμματος στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών

Ευαγγελία Καραγιάννη, 2ο Δημοτικό Σχολείο Γλυκών Νερών

 

Κοινότητες Πρακτικής Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας: τα συναισθήματα των εκπαιδευτικών και οι προοπτικές επαγγελματικής τους ανάπτυξης

 

 

3η  Παράλληλη Ομάδα

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ


Συντονίστρια:  Σουμαρά Γεωργία

Καλογρίδη Σοφία, Βορεινάκης Ματθαίος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

 

Διερεύνηση του κριτικού (αυτο)στοχασμού εκπαιδευτικών των Τμημάτων Ένταξης της ΠΕ για την αναπηρία

 

 

Παπαδημητροπούλου Παναγούλα, Αδαμοπούλου Ακριβή

 

Οργάνωση επιμορφωτικής δράσης σε εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων διαπολιτισμικής επικοινωνίας.

 

Σουμαρά Γεωργία, Γραφείο Σχολικών Σύμβουλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης

Βιωματικές μέθοδοι στο Μειονοτικό Σχολείο; Τι είναι αυτό;

 

Καραγιάννη Αικατερίνη, Ρέππα Γλυκερία

 

Οι εκπαιδευτικοί μιλούν στο σχολείο τους για τις επιμορφωτικές τους ανάγκες σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού. Το σχολείο απαντά με δράση.

 

 

4η  Παράλληλη Ομάδα

MENTORING, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Συντονιστής:  Χριστόπουλος Νικόλαος

 

Πανταζή Βασιλική, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Πανταζή Φρισύρα Σοφία, Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

Μέντορες: ένας θεσμός υπό διαμόρφωση;

 

Ασημακοπούλου Αλεξάνδρα, Πυρπυρής Παναγιώτης, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Γ΄ Διεύθυνσης Αθήνας   

 

Η εφαρμογή του θεσμού του μέντορα σε φοιτητές/τριες  του Πανεπιστημίου Αθηνών: διαπιστώσεις, κρίσεις, προτάσεις

 

Κουτσιούρη Σοφία, 1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Αλεξοπούλου Βασιλική, Μουσικό Σχολείο Τρίπολης, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Χριστόπουλος Νικόλαος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Βορείου Αιγαίου.

 

Ο θεσμός του «Μέντορα»: Σύγχρονες διεθνείς τάσεις και εφαρμογή  στο Ελληνικό σχολείο.

 

Γεραρής Ηλίας, Κοτίνη Μαρία, 5o Δημoτικό Σχολείο Κορίνθου.

 

Ενδοσχολική επιμόρφωση: θεωρητική και πρακτική προσέγγιση.

 

 

5η  Παράλληλη Ομάδα (5 παρουσιάσεις)

 

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΤΥΧΕΣ (2)

 

Συντονιστής: Τσάφος Βασίλης

 

Κατσαρού Ελένη,   Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Πανεπιστημίου Κρήτης

Τσάφος Βασίλης, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, ΕΚΠΑ

 

Ο ρόλος του εξωτερικού συνεργάτη στην ενδοσχολική επιμόρφωση: ανιχνεύοντας την οπτική  του

 

Καζαντζίδου Νατάσσα, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

 

Πλαίσιο Ποιότητας για το job shadowing εκπαιδευτικών σε ευρωπαϊκό επίπεδο στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+

 

Κοσεγιάν Χαρά, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων  Δωδεκανήσου

 

Η ενδοσχολική επιμόρφωση στην υπηρεσία της επαγγελματικής ανάπτυξης και της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε περιβάλλον νησιωτικότητας:  δυνατότητες και προοπτικές

 

Σταυριανουδάκη Αλεξάνδρα, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Ρακιτζή Καρολίνα, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

 

Ο ρόλος της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στην εξασφάλισης της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του σχολείου.

 

Λιακοπούλου Μαρία,  Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

 

Η σχολική μονάδα εστία και κοινότητα επαγγελματικής μάθησης: εκτιμήσεις και προτάσεις εκπαιδευτικών

 

 

 

6η  Παράλληλη Ομάδα

ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

 

Συντονίστρια: Σακκά Βασιλική

 

Σακκά Βασιλική, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πελοποννήσου

 

Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Ιστορία: η ευρωπαϊκή εμπειρία, οι άτυποι θεσμοί επιμόρφωσης και η δημόσια παιδαγωγική. Ο ρόλος των ευρωπαϊκών Μ.Κ.Ο., η αυτοοργάνωση των εκπαιδευτικών και το σχολείο.

 

Γκαρτζονίκα Ελευθερία, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δ΄ Αθήνας

 

Επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών ΠΕ11. Παρουσίαση του επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα: Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία του χορού

 

Γεωργουλή Στέλλα, Γραφείο Σχολικών Σύμβουλων Β΄ Αθήνας και Γ΄Αθήνας

 

Η επιμόρφωση για ένα καλλιτεχνικό μάθημα όπως η μουσική πρέπει να έχει παρόμοιο χαρακτήρα, δημιουργικό και ελεύθερο

 

Μητρούλια Σοφία, Κωτσελένη Σοφία, Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Πατρών

Ψυχογθιοπούλου Παναγιώτα, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Αχαΐας

 

 

Οι εκπαιδευτικοί όμιλοι  στο πλαίσιο της επιμορφωτικής και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Η περίπτωση του εκπαιδευτικού ομίλου «Επιχειρηματολογία και Αντιλογία» του Προτύπου Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πατρών.

 

 

7η  Παράλληλη Ομάδα

ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

 

Συντονιστής: Βαλμάς Θεοφάνης

 

Νίκα Στέλλα, 1ο Δημοτικό Σχολείο Οβρυάς Πατρών   

Εναλλακτικές προσεγγίσεις επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών: ένα πλαίσιο ερευνητικού σχεδιασμού

                                                             

Πολυζώης Γεώργιος,  Ζάννειο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Πειραιά

Μάθηση μέσω αριθμών, κοινοτήτων, νόμων και χρηματοδοτήσεων

 

Βαλμάς Θεοφάνης, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας

Μάνεσης Νικόλαος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας,

Μπαρής Θεόδωρος, Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Δυτικής Ελλάδας

 

Η σχολική μονάδα ως κοινότητα μάθησης: απόψεις, αντιλήψεις, προσδοκίες, στερεότυπα και δυσλειτουργίες

 

Σαλαγιάννη Μαρία,  Γραφείο σχολικών συμβούλων Ανατολικής Αττικής

 

Επιμορφωτικό Δίκτυο Προγράμματος Ανάπτυξης Ατομικών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων για το Νηπιαγωγείο : «Βήματα για τη ζωή»

 

8η  Παράλληλη Ομάδα (5 παρουσιάσεις)

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

 

Συντονιστής: Τζωρτζάκης Γιάννης

 

Μίχα Βασιλική,  Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

 

Αναπαλαισιώσεις και πραγματώσεις των εκπαιδευτικών πολιτικών: η πολιτική και πρακτική της Ερευνητικής Εργασίας ως δυνατότητα επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών.

 

Τζωρτζάκης Γιάννης, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου

Παπαγιαννάκης Ευάγγελος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Πελοποννήσου

 

Βιωματικές Δράσεις στο Γυμνάσιο ̶ Μορφή και συνεισφορά της επιμόρφωσης των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών

 

Δρακωνάκη Μαρία, 1o  Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης

 

 Ερευνητικές Εργασίες και επιμόρφωση εκπαιδευτικών

 

Μπαραλός Γιώργος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά 

Φωτοπούλου Χριστίνα, Υπουργείο Παιδείας

 

Επαγγελματική ανάπτυξη και καινοτομία

Μακρυγιάννης Παναγιώτης, 4ο  Εργαστηριακό Κέντρο Πειραιά

Νικολάου Νικόλαος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Πειραιά

 

Eπιμόρφωση εκπαιδευτικών των Εργαστηριακών Κέντρων στα πλαίσια κοινοτήτων μάθησης

 

 

 

18.30 -19.30 Συνεδρία 9 (Poster)

 

POSTER 1

Ηλιάδη, Αμαλία, 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων

 

Αποτύπωση διοικητικής και παιδαγωγικής εμπειρίας: μια προσπάθεια εφαρμογής  ενδοσχολικής επιμόρφωσης στο 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων κατά το Σχολικό Έτος  2011-12, με αρωγό τις νέες τεχνολογίες (ΤΠΕ)

 

POSTER 2

Δαβράζος Γρηγόριος, Γυμνάσιο Κατούνας Αιτωλοακαρνανίας

 

Ο Εκπαιδευτικός ως συν-διαμορφωτής του Αναλυτικού Προγράμματος. Μια πρόταση εφαρμογής της συνοδικότητας στον χώρο της εκπαίδευσης.

 

POSTER 3

Κάλφα Μαρία, Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου

 

Οι εκπαιδευτικοί ως αναμορφωτές των υφιστάμενων «Λόγων» περί φύλου

 

POSTER 4

Λιάκου Ιωάννα, 8ο Δημοτικό Σχολείο Αγ.Βαρβάρας Αττικής

 

Ο παιδαγωγικός ρόλος του διευθυντή: πραγματικότητα ή ουτοπία;

POSTER 5

Αργυρίου Αργύριος, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής, ΑΣΠΑΙΤΕ

Φιλντίση Ευγενία, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής

 

Διοίκηση ολικής ποιότητας στην εκπαίδευση – μια περίπτωση εφαρμογής του μοντέλου αριστείας EFQM σε σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

 

POSTER 6

Κατσιγιάννη Αφροδίτη, 13ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας

Ζητήματα προσωπικής εμπλοκής των εκπαιδευτικών με την εκπαιδευτική καινοτομία: Η περίπτωση της πιλοτικής εφαρμογής του νέου Προγράμματος Σπουδών Φυσικής Αγωγής

 

POSTER 7

Αγγελοπούλου Αθανασία, Δημοτικό Σχολείο Λάμπειας

Αρχαίας Ολυμπίας 

 

Έρευνα για την ένταξη στην αγορά εργασίας και την επαγγελματική εξέλιξη των αποφοίτων του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου σπουδών του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Πατρών.

 

POSTER 8

Ρεντίφης Γεράσιμος, Θεοδωρακοπούλου Θωμαΐτσα

 

Η αξιολόγηση και η αυτοαξιολόγηση ως το κλειδί επίτευξης του σκοπού και των στόχων της σχολικής μονάδας

 

POSTER 9

Σκλείδα Σοφία

H αξιολόγηση και επιμόρφωση του δασκάλου και του εκπαιδευτικού έργου ως ασπίδα πρόληψης και διαχείρισης  μεθοδολογικών και μαθησιακών προβλημάτων

 

POSTER 10

Τσαγλιώτης Νεκτάριος, 9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου

 

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις φυσικές επιστήμες μέσα από τις δράσεις του Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου

 

POSTER 11

Κοτσοπούλου Μαρία, Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Πάτρας

 

Κριτικός στοχασμός μέσω τέχνης: ένα χρήσιμο μεθοδολογικό εργαλείο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

 

POSTER 12

Χαριτάτου Νίνα, 56ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά

 

Η  αγγλική γλώσσα στα δημοτικά σχολεία: Επικοινωνιακή διδασκαλία – ΠΕΑΠ και ο «νέος» εκπαιδευτικός

 

POSTER 13

Καλέμης Κωνσταντίνος, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ,  ΙΝ.ΕΠ.

 

Η αυτοαξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας και ο ρόλος του μέντορα ως παράγοντα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

 

POSTER 14

Κατσίρη Θέκλα

 

Οι απόψεις εκπαιδευτικών-διευθυντών δημοσίων σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας – μια εμπειρική μελέτη

 

POSTER 15

Μόρφα Ελένη, 1ο Γυμνάσιο Σύρου

 

Η επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού μέσα από τις βιωματικές δράσεις. Το παράδειγμα της ενεργοποίησης εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων με αφορμή την ημέρα κατά της παχυσαρκίας

 

 

8.30 ΔΕΙΠΝΟ-ΜΟΥΣΙΚΗ- ΧΟΡΟΣ

Ζωντανή μουσική με το μουσικό σχήμα του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΛΚΑΝΗ

(Ο Γιώργος Καλκάνης και η Σεμέλη Σακελλαρίου σε μια παράσταση με κέφι, σαν Μουσικοψυχαναλυτική Συνεδρία)

 

 

 

ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015             

 

9.30-11.30 Συνεδρία 10 (7 παράλληλες ομάδες)

 

1η  Παράλληλη Ομάδα

ΜΕΝΤΟΡΕΣ (3)
Συντονίστρια: Καλδή Σταυρούλα

 

Βελεγράκη Άννα, 48ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου Κρήτης

Ευθυμιόπουλος Αντρέας, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο

Πέτσιου Ελισάβετ

 

Η σημασία της μεντορικής σχέσης και η αναγκαιότητα εφαρμογής της διαμορφωτικής αξιολόγησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

 

Καλδή Σταυρούλα & Καλέας Μάριος, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

 

Οι απόψεις υποψήφιων κι εν ενεργεία εκπαιδευτικών αναφορικά με την εισαγωγή του θεσμού του μέντορα στα ελληνικά δημοτικά σχολεία: προβληματισμοί, δομικά ζητήματα και δυνητικά οφέλη

 

Σταθούλια Άντα, Κολλέγιο Αθηνών

 

Οργανωνένα μεντορικά πραγράμματα. Μια ρεαλιστική προοπτική για το σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο;

 

Μπαραλός Γιώργος,  Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πειραιά

Διαμορφώνοντας ένα εννοιολογικό μοντέλο για τον θεσμό του Μέντορα

 

 

2η Παράλληλη Ομάδα

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
Συντονίστρια: Δακοπούλου Αθανασία

Αργυρίου Μαρία, Παιδαγωγικό Τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ

Για ποιον Πολιτισμό της Εκπαίδευσης μιλάμε; Απόψεις εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής για την εφαρμογή πολιτιστικής πολιτικής σε σχέση με τη διαμόρφωση πλαισίου επαγγελματικής ανάπτυξης τους.

 

Δακοπούλου Αθανασία, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

 

Η συγκρότηση της επαγγελματικής γνώσης και ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στην Ευρώπη. Η οπτική των δρώντων υποκειμένων.

       

Παπαδοπούλου Μαρία, Γυμνάσιο Κιάτου, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

Ο «εξαιρετικός» εκπαιδευτικός/ο «εξαιρετικός» διευθυντής/ το «εξαιρετικό» σχολείο  και η ενδοσχολική επιμόρφωση (school-based)

 

Πατσιάδου Μάγδα, 2ου Γυμνάσιο Νέου Ψυχικού, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

Η εκπαιδευτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών

 

 

3η Παράλληλη Ομάδα

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΠΤΥΧΕΣ (3)

 

Συντονιστής: Χολέβας Νικόλαος

 

Χολέβας Νικόλαος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας Ηλείας

Σιαφαρίκα Ευαγγελία, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας

 

Ο θεσμός του Κοινωνικού Σχολείου στο πρόγραμμα της σχολικής ζωής. Μια πρόκληση με έμφαση στις τεχνικές, την επικοινωνιακή διεργασία και τις φάσεις ανάπτυξης της ομάδας των εκπαιδευομένων σε ένα πρόγραμμα κατάρτισης ενηλίκων.

 

Κωνσταντοπούλου Δέσποινα

 

Φύλο και ηγεσία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. προοπτικές για την επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη των γυναικών εκπαιδευτικών

 

Παπαδημητροπούλου Παναγούλα, Κουτίβα Αναστασία, Παναγιωτόπουλος Γιώργος, Μπαρής Θεόδωρος, Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας

 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών και σχολική βία

 

Φωτοπούλου Χριστίνα, Υπουργείο Παιδείας

 

Η συμβολή του μοντέλου μεικτής μάθησης (Βlended Learning) στην επαγγελματική ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών. Η περίπτωση της Χίου.

 

 

4η Παράλληλη Ομάδα

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

 

Συντονίστρια: Καμμένου Αθηνά

 

Αλοΐζου Κυριακή, Μ.Α., 1ο ΓΕΛ Αγίων Αναργύρων
Κουγιουμτζής Κωνσταντίνος,  Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών και ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης.

 

Δημήτρης Κουτσογιάνης,  Τομέας Γλωσσολογίας – Φιλοσοφική Σχολή, Α.Π.Θ

Τάσος Μάτος, 1ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Λάρισας

Πάνος Βλαχόπουλος, Macquarie University, Australia

 

Διάλογος στον «Διάλογο»: «συνομιλία» συγκειμενικών με σχεδιαστικές παραμέτρους σε διαδικτυακές κοινότητες εκπαιδευτικών.

 

Φούζας Γεώργιος, Παπαγεωργάκης Παναγιώτης,  Αργύτη Ιωάννα, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κορινθίας

 

Ηλεκτρονικά σεμινάρια (e-seminars) και επιμόρφωση: Σενάρια αξιοποίησής τους σε καινοτόμες δράσεις και προοπτικές εργαλειακής χρήσης τους στο πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης/αξιολόγησης εκπαιδευτικών.

 

Καμμένου Αθηνά, Α-ΤΕΙ Αθήνας,  ΕΑΔΑΠ

 

Εξ αποστάσεως υποστήριξη Εξατομικευμένου Παιδαγωγικού Προγράμματος σε παιδί με ειδικές ανάγκες σε απομακρυσμένη περιοχή του Νοτίου Αιγαίου. Μελέτη περίπτωσης

 

 

5η Παράλληλη Ομάδα

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ

 

Συντονίστρια: Ανδρούσου Αλεξάνδρα

 

Δεληκάρη Παρασκευή,  Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων

 

Από τη «σχολική» στην «εκπαιδευτική» μονάδα: ιδεολογήματα για το δημόσιο ελληνικό σχολείο και συγκρότηση των εκπαιδευτικών υποκειμένων

 

Θεοχάρη Ιωάννα, 29ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Γιώτη Λαμπρίνα, 12ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου

 

Μορφές ενίσχυσης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Μια εμπειρική μελέτη

 

Ανδρούσου Αλεξάνδρα & Τσάφος Βασίλης, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, ΕΚΠΑ

 

Ο ρόλος της εμπειρίας στη συγκρότηση της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών: η απουσία της ενδοσχολικής επιμόρφωσης

 

 

Σοφός Εμμανουήλ, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Κυκλάδων

Μάνεσης Νικόλαος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Αχαΐας

 

Ο εκπαιδευτικός ως αναστοχαζόμενος επαγγελματίας – ερευνητής

 

 

6η Παράλληλη Ομάδα

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ

 

Συντονίστρια: Ρείση Φωτεινή

 

Γιαννίκας Αθανάσιος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Δουκάκης Σπυρίδων, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-PIERCE

Ζυμπίδης Δημήτριος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

Ματζάκος Νικόλαος, ΑΣΠΑΙΤΕ

 

Ερευνητικό και επιμορφωτικό πρόγραμμα στήριξης εκπαιδευτικών ΠΕ-70 στη μαθηματική εκπαίδευση με τη χρήση του ψηφιακού εργαλείου GeoGebra.

 

Αγγελακοπούλου Μαρία, Ευσταθίου Αναστασία, 2ο Δημοτικό Σχολείο Ακράτας, Αχαΐας

                                                                                      

Σχεδιάζω, υλοποιώ, μοιράζομαι: Το παράδειγμα του 2ου Δημοτικού σχολείου Ακράτας

 

Καψάσκη Αγγελική, Γραφείο Σχολικών Σύμβουλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου

Μαρκαντές Ιωάννης, Πρότυπου Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Κρήτης

 

Η σχολική  μονάδα  ως φορέας επαγγελματικής ανάπτυξης και αλλαγής : η περίπτωση του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Κρήτης

 

Κοσεγιάν Χαρά,  Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου

Ρείση Φωτεινή, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά

 

Η λειτουργία των Κέντρων Δια βίου Μάθησης στην υπηρεσία της ενδοσχολικής επιμόρφωσης και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών σε περιβάλλον νησιωτικότητας

 

 

 

7η Παράλληλη Ομάδα

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

 

Συντονιστής: Καραγιάννης Στυλιανός

 

Καραγιάννης Στυλιανός,  Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, ΠΑΠΕΔΕ

 

Όψεις της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ  στην εποχή της κρίσης

 

Κάππας Σπυρίδων, 1ο ΕΠΑΛ Αγρινίου

 

Μαθητεία για καθηγητές: μια πρόταση επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων

 

Κυβελέα Νίκη, Αθανασόπουλος Μάριος, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας

Ο ρόλος των Γραφείων Σχολικών Δραστηριοτήτων στην επιμόρφωση και επαγγελματική εξέλιξη του εκπαιδευτικού: Θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις

 

Βαρβάρα Βορύλλα, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής

Κουράκη Χρύσα, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής

 

Οι εκπαιδευτικές δράσεις στην σχολική τάξη ως ευκαιρίες επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών

 

 

11.30-12.00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ-ΚΑΦΕΣ

 

 

12.00-13.45 Συνεδρία 11 (2 παράλληλες ομάδες)

 

1η  Παράλληλη Ομάδα

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ (1)

 

Συντονίστρια: Δεμερτζή Κική

Σχολιαστής(discussant): Ραβάνης Κώστας, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών

 

Ανδρούσου Αλεξάνδρα, Ασκούνη Νέλλη,   Αγαπητού Κοραλία, Γκότση Αθηνά, Κωστούδη Φωτεινή, Φάκου Αιμιλία, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, ΕΚΠΑ

 

Μέντορες εκπαιδευτικοί προσχολικής αγωγής: αποτιμήσεις μιας έρευνας δράσης

 

Παπαπροκοπίου Νατάσσα, ΕΑΔΑΠ

 

Tα θεσμικά σχέδια δράσης:  Ένα  εργαλείο για αποτελεσματική πλαισίωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών μονάδων.

 

Μπαγάκης Γιώργος, Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

 

Αναζήτηση δυνατοτήτων και προοπτικής σε ένα επιμορφωτικό πλαίσιο χωρίς εθνική στρατηγική όπου λέξεις χάνουν τη σημασία τους. Η περίπτωση της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών που βασίζεται στο σχολείο (school based)

 

 

2η  Παράλληλη Ομάδα

 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ (2)

Συντονιστής: Μπαραλός Γιώργος

Σχολιαστής(discussant): Κουλαϊδής Βασίλης, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

 

Παπαναούμ Ζωή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

 

Η παιδαγωγική υποστήριξη των εκπαιδευτικών στο σχολείο: «βήματα εμπρός» και μετά τι;

 

Τζιμογιάννης Αθανάσιος, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

 

Οι ΤΠΕ στο σχολείο του 21ου αιώνα: Από τα προγράμματα επιμόρφωσης στις κοινότητες μάθησης εκπαιδευτικών

 

Βεργίδης Δημήτρης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιου Πατρών

 

Μέθοδοι, τεχνικές και πρακτικές στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

 

 

13.45-15.00 Συνεδρία 12 (ολομέλεια)                                            

ΣΥΝΘΕΣΗ, ΚΛΕΙΣΙΜΟ

Συντονίστρια Διδάχου Ελένη, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου

 

Συζήτηση με τους συνέδρους.

Παρέμβαση από τον Καραλή Θανάση,  ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών

Σύνθεση/κλείσιμο από τον συντονιστή του συνεδρίου.

 

 

Συντονιστής συνεδρίου: Μπαγάκης Γιώργος, καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής  Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

 

Συμβουλευτική ομάδα:  Αγγελάκος Κώστας, αναπληρωτής καθηγητής, Τμήμα Ιστορίας Ιόνιου Πανεπιστημίου και διευθυντής του περιοδικού «Νέα Παιδεία»,  Βεργίδης Δημήτρης, καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Πατρών, Γεωργιάδου Αγάθη, επίτιμη σχολική σύμβουλος,  Δεμερτζή Βασιλική, επίτιμη σχολική σύμβουλος, Δημητρόπουλος Βασίλης, επίτιμος σχολικός σύμβουλος και πρόεδρος της Πανελλήνιας Παιδαγωγικής Εταιρείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε), Καραλής Θανάσης, αναπληρωτής καθηγητής, Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστημίου Πατρών, Καρακατσάνη Δέσποινα, καθηγήτρια, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Καγκά Βάλια, επίτιμη σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Κοσμίδης Παύλος, Διευθυντής 3ου Γυμνασίου Γέρακα, Κουλαϊδής Βασίλης, καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Μπαραλός Γιώργος, σχολικός σύμβουλος και πρώην πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (Π.Ε.Σ.Σ.), Παπαδιαμαντάκη Γιούλη, επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Παπαδόπουλος Χάρης, σχολικός σύμβουλος, Παπαπροκοπίου Νατάσσα, επιστημονική υπεύθυνη της Εταιρείας για την Ανάπτυξη και τη Δημιουργική Απασχόληση των Παιδιών (Ε.Α.Δ.Α.Π.) και επίτιμη αναπληρώτρια  καθηγήτρια, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής Α.Τ.Ε.Ι. Αθηνών, Ραβάνης Κώστας, καθηγητής Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστημίου Πατρών, Ρήγα Βασιλική, επίκουρη καθηγήτρια, Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστημίου Πατρών, Σκιά Κατερίνα, επίτιμη σχολική σύμβουλος, Τζιμογιάννης Αθανάσιος, καθηγητής, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Τσακίρη Δέσποινα, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Τσίγκου Πολυάνθη, Σύμβουλος Διευθυντή/President για το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος,  Τραϊανού Άννα, Τσατσαρώνη Άννα, καθηγήτρια, Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

 

Οργανωτική ομάδα υποψήφιων διδακτόρων και φοιτητών του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής: Βιτσάκη Ζωή, δασκάλα, Διδάχου Ελένη, νηπιαγωγός, Καζάλα Αικατερίνη, προπτυχιακή φοιτήτρια, Καψή Θέμις, μαθηματικός, Λιακοπούλου Ευστρατία,  πληροφορικός, Μέξη Αγγελική, προπτυχιακή φοιτήτρια, Πατσιάδου Μάγδα, φιλόλογος, Παπαδοπούλου Μαρία, φιλόλογος.

 

Οργανωτική ομάδα Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής: Μακρυπόδης Βασίλης, Ε.Τ.Ε.Π.,  Δούκα Ιωάννα, προϊσταμένη γραμματείας, Νέζη Φωτεινή, γραμματεία,    Φλώρου Βασιλική, γραμματεία.

 

Συμμετοχή στην οργανωτική ομάδα: Κοζία Βάσω, Ε.Τ.Ε.Π., Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Πανεπιστημίου Πατρών

 

Επιμέλεια μουσικού ξεκινήματος: Μακαντάσης Θέμης, Σχολικός Σύμβουλος Μουσικής Πελοποννήσου

 

Πληροφορίες για εγγραφές: Νέζη Φωτεινή

Τηλέφωνο:  2741074993  Φαξ: 2741074990, Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: nezi@uop.gr

 

Πληροφορίες για εισηγήσεις: Μπαγάκης Γιώργος, Κινητό: 6977-200946, Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: gbag@otenet.gr

Ηλεκτρονική σελίδα: http://goo.gl/44DNKt

Tαχυδρομική διεύθυνση: Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Δαμασκηνού και Κολοκοτρώνη, 20100 Κόρινθος

 

 

 

 

 

 

ΧΟΡΗΓΟΙ:

 

 

Α. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Β. ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ευχαριστούμε για την ενημερωτική υποστήριξη του συνεδρίου:

 

Tην Πανελλήνια Παιδαγωγική Εταιρεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑΠΕΔΕ)

Την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΕΛΦΑ)

 

 

Το Περιοδικό «Νέα Παιδεία»

 

 

 

 

 

 

 

Σχολιάστε

Top