ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 6οΥ ΓΕΛ Ν. ΙΩΝΙΑΣ W@SC

Υπόδειγμα Επιχειρηματικού Σχεδίου
Αυτή η φόρμα θα σας βοηθήσει να συντάξετε το Επιχειρηματικό Σχέδιο της Επιχείρησης
Όνομα Επιχείρησης |
Α. Γενικά στοιχεία επιχείρησης
Web Advertising School Company ( WASC )
Παροχή Διαφημιστικών Υπηρεσιών
Διαφημιστικές υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου
4. Έτος Ίδρυσης 2015
Β. Στοιχεία Επιχειρηματικού Σχεδίου
Web Advertising School Company ( WASC ) www.webadvertisingschoolcompany.weebly.com www.myschoolcompany.blogspot.gr ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η παραπάνω εταιρεία σχηματίστηκε με την συμβολή των παρακάτω μελών : Τσαγκάρη Νίνα, Τζήκου Μαρία, Περιβολιώτη Βασιλική, Σταθοπούλου Ευγενία, Χουλιαράς Σπύρος, Σταθοπούλου Αγγελική, Σταυροπούλου Βάγια, Τζατζιμάκης Γιώργος, Βόσσου Ελένη, Φειδοπίαστη Ελευθερία, Γκουμούς Λυδία, Κατσαγκόλη Λυδία, Μαλλή Μαντώ.
ΣΤΌΧΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Αρχικός στόχος της επιχείρησης είναι η απόκτηση ενός σημαντικού μεριδίου αγοράς σε 2-3 χρόνια λειτουργίας και αργότερα η εξάπλωσή της στην ευρύτερη εγχώρια αγορά. Επέκταση της δραστηριότητας της επιχείρησης στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Αντιμετώπιση ανταγωνισμού άλλων διαφημιστικών εταιρειών και ιδιαίτερα αυτών, που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο. Κάλυψη των aναγκών για διαφήμιση από όλες τις κατηγορίες των επιχειρήσεων και τους κλάδους ( ένδυση, υπόδυση,εκπαίδευση, ψυχαγωγία,τουρισμός-ταξίδια,πολιτιστικές εκδηλώσεις,εμπορικές επιχειρήσεις, τρόφιμα, ποτά,επικοινωνία,ενέργεια κ.α.).
Δ) ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
1. Περιγραφή παραγωγικής διαδικασίας (στάδια και οργάνωση της διαδικασίας παραγωγής)
Το πλεονέκτημά μας σε σχέση με τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις είναι το γεγονός ότι εξειδικευόμαστε αποκλειστικά στην διαφήμιση μέσω διαδικτύου με χαμηλό κόστος. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις ανάγκες των πελατών με τον σωστό τρόπο.
|
Προτεινόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες |
ΕΙΚΟNΙΚΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ W@SC ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Σχηματίζουμε μια εταιρία με την ανωτέρω επωνυμία, και ο καθένας από τους εταίρους θα ευθύνεται απεριόριστα με όλη του την περιουσία και σε ολόκληρο για τις εταιρικές υποχρεώσεις. Πρόκειται για μια εταιρία παροχής υπηρεσιών ,που δραστηριοποιείται στον κλάδο της διαφήμισης , με κύριο στόχο να προσφέρει ποικίλες υπηρεσίες διαφήμισης μέσω διαδικτύου. Αρχικός στόχος της επιχείρησης είναι η απόκτηση ενός σημαντικού μεριδίου αγοράς σε 2-3 χρόνια λειτουργίας και αργότερα η εξάπλωσή της στην ευρύτερη εγχώρια αγορά.
|
Δήλωση Αποστολής
Η επιχείρηση μας Web Advertising School Company (W.A.S.C) έχει ως στόχο την προβολή και διαφήμιση εταιριών. Οι επιχειρήσεις απευθυνόμενες σε εμάς προωθούνται μέσω της εταιρίας μας με σύγχρονα μέσα στο διαδίκτυο.
ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Ενσωματώνει υψηλή τεχνολογία ηλεκτρονικών υπολογιστών, διαδίκτυο, εσωτερικό δίκτυο. Επίσης, συμβάλλει στην ανάπτυξη συνεργασίας για παράλληλες δραστηριότητες με εποπτεία ή μη ειδικών επαγγελματικών. Μειωμένο κόστος λόγω χρήσης μηχανημάτων από το σχολικό εργαστήριο πληροφορικής αρχικά.
|
Ποιους στόχους ελπίζετε να επιτύχετε σύντομα; |
Το πλεονέκτημά μας σε σχέση με τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις είναι το γεγονός ότι εξειδικευόμαστε αποκλειστικά στην διαφήμιση μέσω διαδικτύου με χαμηλό κόστος. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις ανάγκες των πελατών με τον σωστό τρόπο.
Αρχικός στόχος της επιχείρησης είναι η απόκτηση ενός σημαντικού μεριδίου αγοράς σε 2-3 χρόνια λειτουργίας και αργότερα η εξάπλωσή της στην ευρύτερη εγχώρια αγορά. ΑΓΟΡΑ
ü Τμηματοποίηση της αγοράς
Σε όλες τις επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται είτε τοπικά στην Νέα Ιωνία Αττικής, είτε ευρύτερα στην περιφέρεια της Αττικής και επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους μέσω του διαδικτύου με χαμηλό κόστος διαφήμισης.
ü Ανάλυση τόπου εγκατάστασης
Το εργαστήριο Πληροφορικής του 6ου ΓΕΛ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, με έκταση περίπου 50τ.μ. Είναι σημαντικό να υπάρχουν σύγχρονα εκτυπωτικά μηχανήματα, προκειμένου να δίνεται και έντυπο διαφημιστικό υλικό στους πελάτες ή να σημειώνονται και εκτυπωτικές διαφημιστικές εργασίες (αφίσες, φυλλάδια)
|
Ποιοιείναι οι απώτεροιστόχοι σας;
Επέκταση της δραστηριότητας της επιχείρησης στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Αντιμετώπιση ανταγωνισμού άλλων διαφημιστικών εταιρειών και ιδιαίτερα αυτών, που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο. Κάλυψη των αναγκών για διαφήμιση από όλες τις κατηγορίες των επιχειρήσεων και τους κλάδους ( ένδυση, υπόδυση,εκπαίδευση, ψυχαγωγία,τουρισμός-ταξίδια,πολιτιστικές εκδηλώσεις,εμπορικές επιχειρήσεις, τρόφιμα, ποτά,επικοινωνία,ενέργεια κ.α.).
.
ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (στόχοι πλάνου ανά τμήμα αγοράς, στρατηγική υλοποίησης, χρονοδιάγραμμα, κόστος)
Σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων μας απαιτούνται καλές σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς της περιοχής, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, τον Δήμο και φυσικά τους μαθητές. Το κόστος διαφήμισης δεν πρόκειται να είναι υπερβολικό και να επιβαρύνει την επιχείρηση και οι δημόσιες σχέσεις των εκπαιδευτικών εταίρων θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση των πλάνων της. Τα αποτελέσματα αυτών αναμένεται και πρέπει να φέρουν ορατά αποτελέσματα από το τέλος της πρώτης χρήσης. Το Τμήμα μάρκετινγκ θα διαμορφώσει πλάνο προώθησης της εταιρείας στην τοπική αγορά της Νέας Ιωνίας μέσω καταχωρήσεων στο τοπικό τύπο, αλλά και στα τοπικά δίκτυα.Παράλληλα θα τυπωθούν ενημερωτικά φυλλάδια για διανομή σε κεντρικά σημεία της πόλης, αλλά και στην αγορά της Νέας Ιωνίας και στα σχολεία. Το Τμήμα πωλήσεων σε συνεργασία με το τμήμα πελατών θα πραγματοποιήσει έρευνες αγοράς, προκειμένου να καθοριστεί το προφίλ των επιχειρήσεων, στις οποίες θα απευθυνθούμε, αλλά και η οικονομική και εκπτωτική πολιτική, που θα ακολουθήσουμε.
|
Ποιοι πόροι είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία της επιχείρησης; (ανθρώπινο δυναμικό, χρήματα, εξοπλισμός)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (στόχοι πωλήσεων ανά προϊόν και ανά τμήμα αγοράς, επιλογή καναλιών και δικτύων διανομής, συνεργασίες, εξαγωγικοί στόχοι )
-Σύγχρονα επαγγελματικά μηχανήματα που δεν θα χρειάζεται να αγοραστούν σε πρώτη φάση ( χρήση Η/Υ εργαστηρίου με αναβάθμιση). Καλή σχέση με τα γειτονικά σχολεία , τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς. - Τις δημόσιες σχέσεις της εταιρείας και την πολιτική επικοινωνίας θα αναλάβουν τα τμήματα μάρκετινγκ και Μέσων με καταχωρήσεις σε τοπικά έντυπα και διαδικτυακά ιστολόγια ενημέρωσης
- Συγκεντρώσεις γνωριμίας Σε διάφορες εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνται στο σχολείο ( ημερίδες, ενημέρωση γονέων, ομιλίες, θεατρικές παραστάσεις, κ.α.) θα υπάρχει περίπτερο της εταιρείας με διαφημιστικό και ενημερωτικό υλικό, αλλά και είδη προς πώληση( διαφημιστικά είδη σχολείου, προσφορές πελατών, λαχνοί , βιβλία, διακοσμητικά είδη κ.α.). Οι δράσεις αυτές θα γίνονται με συνεργασία των τμημάτων πωλήσεων, πελατών, δημιουργικού τμήματος.
-Διαφήμιση σε γονείς της περιοχής Η διαφήμιση προς τους γονείς θα γίνεται με διανομή ενημερωτικών εντύπων είτε μέσω των μαθητών, είτε σε εκδηλώσεις που θα γίνονται στο σχολείο αλλά και σε άλλα γειτονικά σ χολεία σε εβδομαδιαία βάση και ανάλογα με τις εκδηλώσεις , που θα υπάρχουν. Οι δράσεις αυτές θα γίνονται με συνεργασία των τμημάτων μάρκετινγκ, μέσων και πελατών.
-Διανομή φυλλαδίων Η διανομή των φυλλαδίων μπορεί να γίνεται απογευματινές ώρες σε κεντρικά σημεία της πόλης ( π.χ. αγορά καταστημάτων, ΗΣΑΠ, κ.α.) ή με την ευκαιρία κάποιων εκδηλώσεων του Δήμου Νέας Ιωνίας ή και άλλων τοπικών φορέων. Η δράση αυτή θα γίνεται με συνεργασία των τμημάτων μάρκετινγκ και μέσων.
- Χρήση αφισών Το δημιουργικό τμήμα θα παράγει αφίσες ή και φυλλάδια, τα οποία θα τοποθετούνται ή θα διανέμονται από τα τμήματ μάρκετινγκ και μέσων σε κεντρικά σημεία της πόλης ή σε κεντρικά σχολεία, ώστε να γίνονται αντιληπτά από όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό ατόμων. Όταν δε υπάρχει κάποια εκδήλωση με περίπτερο και έκθεση της επιχείρησής μας θα δημιουργείται νέα αφίσα και νέο φυλλάδιο ειδικά για την εκδήλωση αυτή.
- Διανομή και χρήση εκπτωτικών καρτών Το οικονομικό τμήμα σε συνεργασία με τα τμήματα πωλήσεων, πελατών και μάρκετινγκ θα συνεργάζονται για να αποφασίζουν την εκπτωτική πολιτική που θα ακολουθούμε κάθε φορά. Η παροχή διευκολύνσεων και εκπτώσεων προς του ς πελάτες λειτουργεί ελκυστικά και δύναται να αποτελέσει σημαντική πηγή νέων ή περισσότερων πελατών.
- Διενέργεια διαγωνισμών με βραβεία για τους νικητές Και οι διαγωνισμοί και η λαχειοφόρος αγορά είναι δράσεις, που λειτουργούν ελκυστικά και πολλαπλασιαστικά για τους πελάτες μια ς επιχείρησης. Τα τμήματα μάρκετινγκ, πελατών, πωλήσεων και το οικονομικό τμήμα θα συνεργάζονται για τη διενέργεια 2-3 φορές το χρόνο τέτοιων διαγωνισμών ή λαχειοφόρων αγορών. Η συμμετοχή της επιχείρησής μας σε μεγάλες εμπορικές εκθέσεις ( π.χ. TRADE FAIR) είναι μια ευκαιρία για την πραγματοποίηση τέτοιων διαγωνισμών.
- Πραγματοποίηση κοινωνικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων για οικογένειες, σχολεία, συλλόγους κ.α. Αναφέρονται παραπάνω οι εκδηλώσεις και οι δραστηριότητες στις οποίες θα υπάρχει παρουσία της εταιρείας μας είτε για προβολή είτε για πωλήσεις, με συνεργασία όλων των τμημάτων της εταιρείας.
|
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜMΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Τσαγκάρη Νίνα
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Χουλιαράς Σπύρος
ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Περιβολιώτη Βασιλική ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Τζήκου Μαρία ΤΜΗΜΑ MARKETING ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Σταυροπούλου Βάγια ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Σταθοπούλου Αγγελική ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Σταθοπούλου Ευγενία ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Τζατζιμάκης Γιώργος ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Κατσαγκόλη Λυδία
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Φειδοπιάστη Ελευθερία ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Βόσσου Ελένη CLIENT SERVICE ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Μαλλή Μαντώ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Γκιουμούς Λυδία
|
Περιγραφή του προϊόντος ή της υπηρεσίας |
Δ) ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
1. Περιγραφή παραγωγικής διαδικασίας (στάδια και οργάνωση της διαδικασίας παραγωγής)
2. Πρωτοτυπία και καινοτομία Το πλεονέκτημά μας σε σχέση με τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις είναι το γεγονός ότι εξειδικευόμαστε αποκλειστικά στην διαφήμιση μέσω διαδικτύου με χαμηλό κόστος. Προσπαθούμε να προσεγγίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις ανάγκες των πελατών με τον σωστό τρόπο. ΕΙΚΟNΙΚΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ W@SC ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Σχηματίζουμε μια εταιρία με την ανωτέρω επωνυμία, και ο καθένας από τους εταίρους θα ευθύνεται απεριόριστα με όλη του την περιουσία και σε ολόκληρο για τις εταιρικές υποχρεώσεις. Πρόκειται για μια εταιρία παροχής υπηρεσιών ,που δραστηριοποιείται στον κλάδο της διαφήμισης , με κύριο στόχο να προσφέρει ποικίλες υπηρεσίες διαφήμισης μέσω διαδικτύου. Αρχικός στόχος της επιχείρησης είναι η απόκτηση ενός σημαντικού μεριδίου αγοράς σε 2-3 χρόνια λειτουργίας και αργότερα η εξάπλωσή της στην ευρύτερη εγχώρια αγορά.
|
Ποιο είναι το κόστος παραγωγής του προϊόντος ή της παρεχόμενης υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων όλων των εξόδων, π.χ. εγκαταστάσεις, θέρμανση, ηλεκτρικό, μισθοδοσία, τηλέφωνο, κλπ;
ΕΣΟΔΑ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πελάτης 1 ΧΑΝΤΡΕΣ Α.Ε. ( Κοσμήματα): 10 Ε | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πελάτης 2 LEADERS ( Γυναικεία υπόδηση): 10 ΕΠελάτης 3 EL MORANDO ( Καφετέρια ) : 10 ΕΠελάτης 4 MODA BELA ( Γυναικεία ενδύματα): 10ΕΠελάτης 5 TOP 5 ( Είδη δώρων): 10ΕΠελάτης 6 SOLO KATSIGIANNIS ( Ένδυση-υπόδηση): 10ΕΠελάτης 7 FAZ ( Ένδυση-αξεσουάρ): 10 ΕΠελάτης 8 ΠΡΟΤΑΣΗ (ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ Μ.Ε.): 10ΕΠωλήσεις σε εκθέσεις-εκδηλώσεις: 300 ΕΜετοχοποίηση : 26ΕΣύνολο Εσόδων: 406 ΕΕΞΟΔΑΠΙΝΑΚΑΣ 2γΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΞΟΔΩΝ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Αποτελέσματα προ φόρων, τόκων
Έσοδα: 406 Ε Έξοδα: 380 Ε Υπόλοιπο ταμείου: 26 Ε ( Μετοχοποίηση προς επιστροφή μετά το κλείσιμο της επιχείρησης).
Παρατηρούμε ότι η επιχείρηση που σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε παρουσιάζει πολύ αισιόδοξες προοπτικές. Αυτό σε συνδυασμό με την επικοινωνιακή και εκπτωτική πολιτική, που θα ακολουθήσουμε, πιστεύουμε ότι θα μας δώσει την ευκαιρία στην πρώτη τριετία να κάνουμε απόσβεση του κεφαλαίου έναρξης και η εταιρεία να αρχίσει να αποδίδει κέρδη. Πρέπει δε να σημειώσουμε ότι τα ίδια κεφάλαια που θα τοποθετηθούν από τους εταίρους θα είναι πολύ μικρά καθώς το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών θα καλυφθεί από επιδοτήσεις εθνικών ή ευρωπαϊκών φορέων. Επιπλέον, ως ηλεκτρονικά μέσα αρχικά θα χρησιμοποιηθούν τ α μηχανήματα του εργαστηρίου πληροφορικής του σχολείου και αργότερα θα υπάρξει προσπάθεια για απόκτηση νέων μηχανημάτων και για αναβάθμιση των παλαιών. Είναι αναγκαίο να σημειωθεί ότι η εταιρεία θα έχει χαμηλό κόστος λειτουργίας και αυτό θα συμβάλλει και στη μείωση των τιμών χρέωσης των πελατών, αλλά και στη δυνατότητα εφαρμογής ελκυστικής εκπτωτικής πολιτικής προς αυτούς. Στην ουσία αυτό θα είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας. Τέλος, πρέπει να σημειώσουμε ότι στους μελλοντικούς στόχους της εταιρίας, μετά την καθιέρωση στην τοπική αγορά είναι η επέκταση στην εγχώρια αγορά, που θα μπορούσε να γίνει και με τη μορφή της δικαιόχρησης ( Franchising).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ποιοιείναι οι πιθανοί πελάτες σας; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eπιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Ιωνίας, με προοπτική επέκτασης σε ολόκληρη την Αττική σε 3 έτη και σε ολόκληρη την εγχώρια αγορά σε 5 έτη. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τιείδουςέρευνα αγοράςέχετεκάνει;
Αναζήτηση συναφών εταιρειών μέσω διαδικτύου, ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις από μαθητές , γονείς ,εκπαιδευτικούς και εκπροσώπους επιχειρήσεων στη Νέα Ιωνία. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Με ποιοτρόπο θα προωθήσετετο προϊόν ή την υπηρεσία σας; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (στόχοι πλάνου ανά τμήμα αγοράς, στρατηγική υλοποίησης, χρονοδιάγραμμα, κόστος)
Σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων μας απαιτούνται καλές σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς της περιοχής, τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, τον Δήμο και φυσικά τους μαθητές. Το κόστος διαφήμισης δεν πρόκειται να είναι υπερβολικό και να επιβαρύνει την επιχείρηση και οι δημόσιες σχέσεις των εκπαιδευτικών εταίρων θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση των πλάνων της. Τα αποτελέσματα αυτών αναμένεται και πρέπει να φέρουν ορατά αποτελέσματα από το τέλος της πρώτης χρήσης.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Με ποιοτρόπο θα εξοφλείτε:
Η εξόφληση θα γίνεται με μετρητά, που θα έχουν προκύψει από πωλήσεις, χορηγίες και μετοχοποίηση. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τιείδουςεκπαίδευση θα παρέχετεστοΤμήμα Πωλήσεων και Λειτουργιών και ειδικότερα στοντομέα Υγιεινής και Ασφάλειας; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Θα διοργανωθούν σεμινάρια διοίκησης επιχειρήσεων, πωλήσεων αλλά κι Υγιεινής και ασφάλειας σε συνεργασία με το ΣΕΝ, ΣΕΒ,ΕΒΕΑ και άλλους φορείς. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.