ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟ “ΝΟΗΣΙΣ”

Από

Γρυλλάκη Αναστασία και Δουρούμη Ελευθερία , μαθήτριες του Γ2

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024

Τμήματα : Γ2 , Γ4

Εκπαιδευτικοί : Λασκαρούδη Χριστίνα , Ανδρεάδου Φωτεινή , Διαμαντή Αναστασία.

Δραστηριότητα 1η : Επίσκεψη στην περιοδική έκθεση «ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ , δυνατότητες και προκλήσεις».

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) είναι , χωρίς υπερβολή , ένα από τα πιο συναρπαστικά θέματα της εποχής μας . Στην έκθεση αυτή μάθαμε τι είναι πραγματικά η ΤΝ , πώς λειτουργεί , πού βρίσκει εφαρμογές καθώς και για τις προκλήσεις που αποφέρει .  Από την πρώτη στιγμή , νιώσαμε ότι μπαίνουμε σε ένα κόσμο του μέλλοντος .εικόνα_Viber_2025-01-03_10-11-55-171

Το πιο εντυπωσιακό μέρος ήτανε τα διαδραστικά εκθέματα . Συνομιλήσαμε με το άβαταρ του Σωκράτη , το οποίο μας εξήγησε με έναν πρωτοποριακό τρόπο πόσο σημαντικό είναι να ξεχωρίζουμε την αλήθεια από την παραπληροφόρηση . Η πιο ανατρεπτική στιγμή ήταν όταν φτιάξαμε τις δικές μας «ψευδείς ειδήσεις» κατά την οποία συνειδητοποιήσαμε πόσο εύκολο είναι να φτιάξουμε κάτι τόσο πειστικό , αλλά ταυτόχρονα τόσο παραπλανητικό .

Μέσα από την έκθεση , συνειδητοποιήσαμε ότι η ΤΝ δεν είναι ούτε αλάνθαστη ούτε τέλεια , αφού μπορεί να έχει αρκετές προκαταλήψεις και μεροληψίες .

 Δραστηριότητα 2η: Tinkering- «Το αργό και χάριν έχει»

Αν η πρώτη μας δραστηριότητα μας ταξίδεψε στο μέλλον, η δεύτερη μας κάλεσε να πάρουμε στα χέρια μας εργαλείακαι χρησιμοποιώντας ιδέες και μεθόδους, να δουλέψουμε πάνω σε ένα project.

Χωριστήκαμε σε ομάδες και, χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά, κληθήκαμε να δημιουργήσουμε μία διαδρομή πάνω σε ένα διάτρητο ταμπλό. Ο στόχος ήταν να επιβραδύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την πτώση μιας μπίλιας. Στην αρχή όλα φαίνονταν απλά, αλλά σύντομα καταλάβαμε ότι το να κάνεις μια μπίλια να κινηθεί αργά και να παραμείνει στο ταμπλό, δεν ήταν εύκολη υπόθεση.εικόνα_Viber_2025-01-03_10-11-54-749

Με δοκιμές, αποτυχίες και διαρκείς βελτιώσεις, κάθε ομάδα δημιούργησε κάτι μοναδικό. Στο τέλος, παρουσιάσαμε τα έργα μας στην ολομέλεια και χρονομετρήσαμε πόσο αργά έπεφτε η μπίλια.

 Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, είχαμε τη δυνατότητα να ασκηθούμε σε δεξιότητες, όπως παρατηρητικότητα, μεθοδική σκέψη, ανάλυση, επιμονή, ικανότητα αντιμετώπισης καταστάσεων, δημιουργική φαντασία, επικοινωνία και συνεργασία με άλλα άτομα.

λλλλλλλλλλλλλ

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης