ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΕ ΕΠΕΙΧΗΡΗΣΕΙΣ

 

Τι είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το «Ηλεκτρονικό Εμπόριο περιλαμβάνει την αγορά και την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου. Είναι ένα υποσύνολο της στρατηγικής

«Ηλεκτρονικού Επιχειρείν» μιας επιχείρησης και συχνά χρησιμοποιείται με σκοπό να προσθέσει ροές εισοδήματος.

Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι απλώς να διαθέτει μια επιχείρηση ένα δικτυακό τόπο. Αλλά το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι κάτι πολύ παραπάνω από αυτό. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, όπως η ηλεκτρονική τραπεζική, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών από ηλεκτρονικά καταστήματα και εμπορικά κέντρα, η αγορά μετοχών, η εύρεση επαγγέλματος, η διεξαγωγή μιας δημοπρασίας, και η ηλεκτρονική συνεργασία σε έργα έρευνας και ανάπτυξης.

Υπάρχουν τέσσερις γενικοί τύποι προϊόντων που αφορούν το ηλεκτρονικό

1. Αγαθά:πρόκειται για φυσικά αντικείμενα, που έχουν παραχθεί σύμφωνα με κάποιες προδιαγραφές, που συνήθως τις ορίζει ο κατασκευαστής τους.

2. Εργασίες σε αυτή την κατηγορία υπάγονται εργασίες ανάπτυξης ή κατασκευής αγαθών σύμφωνα με προδιαγραφές ο πελάτης.

3. Υπηρεσίες η διάθεση και πώληση υπηρεσιών είναι συνήθως διαδικασίες αλληλοεξαρτώμενες.

4. Άυλα αγαθά: εδώ περιλαμβάνονται προϊόντα των οποίων η αξία δεν συνδέεται άμεσα με το κόστος παραγωγής τους, αλλά με το περιεχόμενο και τη χρήση τους.

Γιατί το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει σημειώσει εκρηκτική ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία; Καθώς το Διαδίκτυο καθίσταται ριζωμένο στην καθημερινή μας ζωή, αποδοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να αυξάνεται και οι επιχειρήσεις το εκμεταλλεύονται.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 πολλοί άνθρωποι ήταν δύσπιστοι σχετικά με την παράδοση των στοιχείων της κάρτας τους σε έναν διαδικτυακό λιανοπωλητή. Ενώ, ηλεκτρονικού εμπορίου οι συναλλαγές είναι πλέον δεύτερης φύσης. Πιστοποιητικά SSL, η κρυπτογράφηση και τα αξιόπιστα συστήματα εξωτερικών πληρωμών όπως το Paypal, το Worldpay και το Skrill έχουν συμβάλει στη βελτίωση της εμπιστοσύνης των ανθρώπων στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Αλλά πριν από αυτό, εδώ είναι η κορυφαία βαθμολογία μας πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που πιστεύουμε ότι ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας.

Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου

1. Μείωση του λειτουργικού κόστους: Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να λειτουργήσει χρειάζεται πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με ένα συμβατικό. Ενοίκιο, λογαριασμοί κοινής ωφέλειας, μισθοδοσία προσωπικού, κόστος συστημάτων ασφάλειας, αποτελούν διαχρονικά σημαντικές επιβαρύνσεις για την λειτουργία μιας επιχείρησης.

2. Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων & διευκόλυνση προγραμματισμού: Η διατήρηση αποθεμάτων είναι ένα θέμα για όλες τις επιχειρήσεις καθώς απαιτεί την δέσμευση ενός κεφαλαίου.

3. Διεύρυνση της πελατειακής βάσης: Σε ένα δικτυακό κατάστημα δυνητικά μπορούν να έχουν πρόσβαση πελάτες από όλα τα σημεία του πλανήτη.

4. Μειωμένο κόστος marketing: Οι συμβατικοί τρόποι προώθησης ενός προϊόντος είναι συνήθως πιο ακριβοί σε σχέση με τους ηλεκτρονικούς. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λειτουργεί και αυτοτελώς ως μέσο διαφήμισης.

5. Αποτελεσματικότερο marketing: Το marketing με την χρήση των δικτυακών εργαλείων μπορεί εκτός από φτηνότερο να είναι και αποτελεσματικότερο, με αποτελέσματα απόλυτα μετρήσιμα.

εικονα2

 

Μειονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου

1. Οι καταναλωτές ακόµα δεν εµπιστεύονται για τις συναλλαγές τους το ∆ιαδίκτυο και κυρίως διστάζουν να αποστείλουν τον αριθµό της πιστωτικής τους κάρτας µέσω αυτού.

2. Μερικά είδη επιχειρήσεων όπως για παράδειγµα εταιρίες µε είδη ρούχων,ευαίσθητων τροφίµων, κοσµηµάτων είναι σχεδόν αδύνατον, προς το παρόν τουλάχιστον, να ελεγχθούν επαρκώς για την ποιότητα που προσφέρουν, από µια αποµακρυσµένη τοποθεσία , αν και υπάρχουν εξαιρέσεις.

3. Είναι ελάχιστα τα ηλεκτρονικά καταστήµατα που πωλούν µεγάλα σε όγκο και βαριά προϊόντα, που η µεταφορά τους κοστίζει πολύ.

4. Το κόστος για τη δηµιουργία ενός απλού ηλεκτρονικού καταστήµατος µπορεί να µεταβληθεί δραµατικά, καθώς προστίθενται καθηµερινά νέες τεχνολογίες που βοηθούν στην υλοποίηση του.

5. Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να επενδύει ένα µεγάλο χρηµατικό ποσό κάθε χρόνο για τη συντήρηση και βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού της καταστήµατος.

6. Ενέχει δυσκολία ενσωµάτωσης των ήδη υπαρχόντων βάσεων δεδοµένων που χρησιµοποιούν για τις παραδοσιακές εµπορικές τους συναλλαγές , µε λογισµικό που θα επιτρέπει την ενοποίηση µε το ηλεκτρονικό τους κατάστηµα.

εικονα 3

Κατα την δικια μας αποψη το ηλεκτρονικο εμποριο εχει μπει για τα καλα στην καθημερινοτητα των ανθρωπων. Η αποδοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να αυξάνεται και οι επιχειρήσεις το εκμεταλλεύονται. Στην αρχη του ηλεκτρονικου εμποριου μεγαλο μερος ανθρωπων δεν πιστευε οτι το ηλεκτρονικο εμποριο θα μπορεσει να βοηθησει.

 

 

  ecommerceCovid

ο Covid επιταχύνει την ανάπτυξη του Ηλεκτρονικόυ Εμπόριου

 Το 2020 είναι η χρονιά που ανέτρεψε όλες τις προβλέψεις για την ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Κι ενώ ακόμα δεν έχουμε την δημοσίευση για το που έκλεισε η συνολική αγορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020, δημοσιεύσεις από επιμέρους κλάδους δείχνουν πολύ μεγάλη ανάπτυξη.

Παρόλες τις χαμηλές μας ταχύτητες σαν χώρα στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ειδικά στις μικρές επιχειρήσεις, ζούμε τους τελευταίους 12 μήνες αλλαγές & ποσοστά ανάπτυξης στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου που σε άλλες συνθήκες μπορεί να μας είχαν πάρει και 5-10 χρόνια για να συμβούν. Η “ξέφρενη κούρσα” του Covid έβγαλε βέβαια ταυτόχρονα στην επιφάνεια στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και πολλές δυσλειτουργίες, προβλήματα

(τεράστια στο last mile), ελλείψεις και συνεχείς προκλήσεις με τα αλεπάλληλα νέα μοντέλα “Click Away”, “Click in Shop” κλπ.

 

Αναμφίβολα, η κρίση που προκλήθηκε από την παγκόσμια πανδημία (COVID-19) δημιούργησε ένα εξαιρετικά δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Σ’ ότι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι προφανές ότι οι καταναλωτές που απομονώνονται στα σπίτια τους θα περάσουν περισσότερο χρόνο «ψάχνοντας» και ψωνίζοντας online (eshops, marketplaces κλπ.). Αυτό που μένει να δούμε όμως είναι αν αυτή η τάση θα επηρεάσει μακροπρόθεσμα τους καταναλωτές και δεν θα αποτελέσει μια σύντομη παρένθεση.

ecommerce3

 Κατα την δικια μας εμπειρια ο COVID 19 εχει βοηθησει σε μεγαλο βαθμο τα εμπορικα καταστηματα που χρησιμοποιυν το ηλεκτρονικο εμποριο και εχει αλλαξει κατα πολυ της ζωες τον ανθρωπων.

 

 

 

 

ecommerce1Key

 

Συνδεσμοι για περισσοτερες πληροφοριες

 https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%BF

https://synergic.gr/el/ilektroniko-emporio-ecommerce-b2b-b2c

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης