Δημιουργούμε την εφημερίδα μας
Σε αυτό τον χώρο οι μαθητές του Γυμνασίου Ανδρίτσαινας θα παρουσιάζουν τα νέα του σχολείου τους, τα ενδιαφέροντά τους και τα όνειρά τους!! Η ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Σε αυτό τον χώρο οι μαθητές του Γυμνασίου Ανδρίτσαινας θα παρουσιάζουν τα νέα του σχολείου τους, τα ενδιαφέροντά τους και τα όνειρά τους!! Η ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Επίσκεψη στην Ακρόπολη Την 1η Φεβρουαρίου επισκέφθηκα την Ακρόπολη της Αθήνας και ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Τα αρχαία κτίρια είναι πολύ μεγάλα και εντυπωσιακά [...]
Η γιορτή της 25ης Μαρτίου στο Γυμνάσιο Ανδρίτσαινας Την Τετάρτη 25 Μαρτίου μια μέρα αφιερωμένη στην Ελλάδα, που αποτελεί σύμβολο ελευθερίας και πίστης για [...]
Έπειτα από την επίσκεψή μας στο Μουσείο της Ακρόπολης ασχοληθήκαμε χρησιμοποιώντας τα υλικά που μας έδωσαν να φτιάξουμε το δικό μας μουσείο με θέμα τους [...]
Για τη συμμετοχή μας στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης «Ταπερίστας 2026″ βραβευτήκαμε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας και το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον [...]