Βραβευτήκαμε!!!

Για τη συμμετοχή μας στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης «Ταπερίστας 2026″ βραβευτήκαμε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας και το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Αρναίας. Είμαστε πολύ περήφανοι!!

Η ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

ΕΠΑΙΝΟΣ βθμιας ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 26

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης