Το Μουσείο μας…

Έπειτα από την επίσκεψή μας στο Μουσείο της Ακρόπολης ασχοληθήκαμε χρησιμοποιώντας τα υλικά που μας έδωσαν να φτιάξουμε το δικό μας μουσείο με θέμα τους «κούρους» και τις «κόρες» από την αρχαϊκή εποχή ως και την κλασσική εποχή της αρχαίας Αθήνας. Προσπαθήσαμε όσο ήταν δυνατόν να δημιοργήσουμε ένα σύγχρονο μουσείο με εύκολη πρόσβαση για όλους, σωστό φωτισμό, σωστή ταξινόμηση των εκθεμάτων με πλήθος επεξηγηματικών  ενδείξεων κλπ. Δουλέψαμε με κέφι και καταφέραμε να φτιάξουμε το πρώτο μας Μουσείο. Ελπίζουμε να το χαρούν οι επιοσκέπτες του όσο κι εμείς!!

Η ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης