Εκδρομή στη Βουλή και όχι μόνο

Όπως κάθε χρόνο η ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε 4ήμερη  εκδρομή στη Βουλή, σε αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας, καθώς και σε μουσεία.

Η εκδρομή μας ξεκίνησε τα ξημερώματα της Πρωταπριλιάς με την αναχώρηση μας από τη Ρόδο  για την Αθήνα αεροπορικώς .

Μόλις φτάσαμε στην Αθήνα δεν περιμέναμε ούτε λεπτό!!! Ξεκινήσαμε αμέσως για το μουσείο της Ακρόπολης, την ίδια την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα. Το μουσείο μας φάνηκε πολύ εντυπωσιακό!!! Εκεί  παρακολουθήσαμε και ένα βίντεο σχετικό με τη δημιουργία του Παρθενώνα. Στη συνέχεια ανεβήκαμε στην Ακρόπολη,  θαυμάσαμε τα Προπύλαια, τα οποία οδηγούσαν σε κάτι πιο ξεχωριστό, το Ερέχθειο, αλλά κυρίως τον Παρθενώνα.

Μετά από αυτό κατευθυνθήκαμε προς το Ι.Μ.Ε. (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού), όπου παρακολουθήσαμε ένα βίντεο σχετικό με την Αρχαία Αγορά των Αθηνών και την εξέλιξη της.

Ύστερα από την παρουσίαση, κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο και αφού τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτια, πήγαμε στη Βουλή των Ελλήνων. Εκεί είδαμε μία ταινία μικρού μήκους που αφορούσε το λόγο που δημιουργήθηκε η Βουλή , την αρχική της χρήση αλλά και την πορεία της Δημοκρατίας στην Ελλάδα. Επίσης παρακολουθήσαμε μία συνεδρία βουλευτών από τα Θεωρεία της αίθουσας.

Την επόμενη μέρα, πρωί πρωί επισκεφτήκαμε το Πλανητάριο όπου είδαμε την προβολή της ταινίας «Η Εξέλιξη», που αφορούσε τη δημιουργία και την εξέλιξη του πλανήτη μας.

Μετά ξεκίνησε η εκδρομής μας εκτός των πυλών της πρωτεύουσας.

Περάσαμε πρώτα από τον ισθμό της Κορίνθου για να πάμε στην Επίδαυρο, στο Μουσείο της Επιδαύρου, αλλά και σε κοντινούς αρχαιολογικούς χώρους.

…και καταλήξαμε στο Ναύπλιο, πήγαμε στη φυλακή του Κολοκοτρώνη  και στο φρούριο του Παλαμηδίου.

Με την αρχή της επόμενης μέρας φύγαμε για τις Μυκήνες και περιηγηθήκαμε στο χώρο αλλά και στο μουσείο των Μυκηνών.

Αργότερα αναχωρήσαμε για τα Καλάβρυτα όπου και επισκεφτήκαμε τη μονή της Αγίας Λαύρας.

Αφού ανάψαμε το κεράκι μας και ξεναγηθήκαμε στο ναό και το μουσείο της Αγίας Λαύρας, φύγαμε με τον οδοντωτό μέσω μιας υπέροχης διαδρομής που ακολουθεί το τρένο και φτάσαμε στο Διακοφτό.

Όμως δεν μείναμε εκεί, πήγαμε μέσω της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου στην όμορφη Ναύπακτο για την τρίτη και τελευταία μας διανυκτέρευση.

Ώσπου έφτασε και  η τελευταία μας ημέρα …

…πρωί πρωί αναχωρήσαμε για τους Δελφούς. Ξεναγηθήκαμε στο χώρο και στο Μουσείο των Δελφών μαθαίνοντας την ιστορία του.

Μετά από αυτό περάσαμε την Αράχοβα πριν αναχωρήσουμε τελικά για την Αθήνα. Στη διαδρομή επισκεφτήκαμε το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, παρακολουθήσαμε ένα show δελφινιών και είδαμε τα διάφορα ζώα του πάρκου.

Όλα ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για μας που θα μας μείνει αξέχαστη…

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΛΑΒΕ ΤΕΛΟΣ .!.