Βίντεο 1 – Πώς νιώθουμε ως έφηβοι
Μετά την ανάλυση του αποσπάσματος από το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ, νιώσαμε την ανάγκη να εκφραστούμε και εμείς για το πώς αισθανόμαστε! Έτσι αποφασίσαμε να [...]
Μετά την ανάλυση του αποσπάσματος από το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ, νιώσαμε την ανάγκη να εκφραστούμε και εμείς για το πώς αισθανόμαστε! Έτσι αποφασίσαμε να [...]
Στο μάθημα της Γλωσσικής Διδασκαλίας οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 χωριστήκαμε σε ομάδες και καταγράψαμε τα βασικά σημεία μίας ενότητας της έκθεσης της [...]
Αναλύσαμε και εμείς, οι μαθήτριες και οι μαθητές του Β2, το αποσπάσμα από το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ, του βιβλίου μας και επιμεληθήκαμε ένα βίντεο με [...]
Στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών Κειμένων από μετάφραση της Α” τάξης, οι μαθητές/τριες του Α1 δημιουργήσαμε συνεργατικά με το ψηφιακό εργαλείο Padlet μια χρονογραμμή [...]
Στο μάθημα της Γλωσσικής Διδασκαλίας της Β” τάξης οι μαθητές του Β2, αφού ενημερώθηκαμε για τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού από την [...]
Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Α1 στο τέλος της νοηματικής επεξεργασίας και κριτικής ανάλυσης του κειμένου της Ειρήνης Μάρρα «Τα κόκκινα λουστρίνια» εργαστήκαμε ομαδοσυνεργατικά [...]
Λήψη αρχείου
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ τάξης διαβάσαμε και αναλύσαμε νοηματικά το απόσπασμα του σχολικού βιβλίου από τον τρίτο ύμνο της Γενέσεως από το [...]
Το σχολείο μας επισκέφτηκε τον Μάιο κλιμάκιο του Κέντρου Υγείας Θεσπρωτικού και μας μίλησε για την υγιεινή διατροφή των παιδιών και εφήβων και για άλλες [...]
Η μαθήτρια, Μαρία Κασκάνη και ο μαθητής, Σωτήρης Ματέρης, του Β1 διάβασαν τους στίχους 406 – 465, 475 – 480 και 485-493 από τη Ζ Ραψωδία της Ιλιάδας του [...]