ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ Αν υπήρχαν εφημερίδες τι θα έγραφαν το 325 μ.Χ.; Των μαθητριών Καλλινίκης Αμοργιανού, Δέσποινας Ανυφαντή,Ευγενίας Διολή και Ελένης Δριχούτη.


Λήψη αρχείου

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης