Μαθητικοί προβληματισμοί

KOINONIA-MARKOULIDAKH-KALOI-VS-KAKOI-MATHITES

Στην σημερινή εποχή η διαδικασία της μάθησης έχει γίνει ολοένα και πιο περίπλοκη λόγω του κορονοϊού και των αλλαγών που αυτός επέφερε, δυσκολεύοντας τους μαθητές και προκαλώντας τους προβλήματα.

Πρώτα από όλα μαθητές, όπως και εγώ, που βρίσκονται στην τρίτη τάξη του γυμνασίου δεν έχουν γράψει εξετάσεις ποτέ λόγω κορονοϊού, με αποτέλεσμα η ιδέα των φετινών εξετάσεων να τους προκαλεί άγχος, που μπορεί να αποτελέσει σημαντικό αρνητικό παράγοντα στις τελικές τους επιδόσεις.

Κοντά σε αυτά ας αναφερθεί και το μαθησιακό έλλειμμα που προκλήθηκε λόγω των διαδικτυακώνmathitis μαθημάτων. Πολλοί μαθητές δεν έδιναν σημασία, ούτε έπαιρναν αυτά τα μαθήματα στα σοβαρά και είτε κοιμόντουσαν, είτε έπαιζαν κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι, διότι μπορεί να έχασαν το κίνητρό τους να διαβάσουν ή απλά να βρήκαν ευκαιρία, για να μην ασχοληθούν με τα μαθήματά τους.

Τα διαδικτυακά μαθήματα, όμως, είχανε και ορισμένα θετικά όπως, την προστασία μας από τον ιό και την ενθάρρυνση ορισμένων παιδιών που ήταν αδύναμα στην τάξη να εκφραστούν.

Προβληματισμό τέλος προκαλούν και οι απουσίες. Μαθητές που έχουν ευάλωτο ανοσοποιητικό σύστημα και αρρωσταίνουν συχνά είναι σε κίνδυνο να επαναλάβουν την τάξη λόγω απουσιών. Για να επιλυθεί αυτό το πρόβλημα, θα μπορούσε το σχολείο να δικαιολογεί τις απουσίες των παιδιών, που έχουν φέρει χαρτί από γιατρό, ώστε και το σχολείο να είναι εξασφαλισμένο ότι το παιδί αυτό δεν λέει ψέματα, αλλά και να μην αδικούνται οι μαθητές.

Έλενα Εμμανουηλίδου, Γ1

 

 

Σχολιάστε