Επίσκεψη στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

6b87a4bd-2e2a-4e89-8e45-7c23c80a5c2f

Την Παρασκευή στις 31 Ιανουαρίου, επισκεφτήκαμε το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο – Μέγαρο Παλαιάς Βουλής.

Το κτίριο εσωτερικά και εξωτερικά ήταν εμβληματικό με πολλές λεπτομέρειες, καθώς και με μεγάλη ποικιλία εκθεμάτων. Η πρώτη αίθουσα, που είδαμε, ήταν αυτή, η οποία στο παρελθόν αποτελούσε τον χώρο διεξαγωγής των συνελεύσεων των βουλευτών. Εκεί, μας εξήγησαν πως το πρόγραμμα, στο οποίο θα συμμετείχαμε, ονομαζόταν, “Αναζητώντας το κρυμμένο κειμήλιο” και μας έδωσαν τις απαραίτητες οδηγίες για να ξεκινήσουμε. Ο στόχος μας ήταν, μέσα από περίπλοκους και δύσκολους γρίφους να εντοπίσουμε ένα αντικείμενο, το οποίο ήταν κρυμμένο κάπου μέσα στο μουσείο. Για αυτό χωριστήκαμε σε ομάδες 3 ή 4 ατόμων και ξεκινήσαμε την επίλυση των γρίφων. Οι γρίφοι χρειάζονταν παρατηρητικότητα και αντίληψη, ώστε να κατανοήσεις την σύνδεση μεταξύ τους και να βρεις την λύση τους. Το πρόγραμμα ήταν διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να επισκέπτεσαι όλες τις αίθουσες του μουσείου και να παρατηρείς όλα τα εκθέματα.

Κατά την άποψή μου ήταν το πιο ευχάριστο και το πιο διαδραστικό πρόγραμμα που έχω συμμετάσχει, κατά την διάρκεια της φοίτησης μου στο Γυμνάσιο. Ο λόγος είναι γιατί συνδύαζε την εκπαίδευση με την διασκέδαση και σου επέτρεπε να το εξερευνήσεις μόνος σου και να παρατηρήσεις τα εκθέματα με μεγάλη προσοχή. Επίσης, ένας ακόμα λόγος , είναι γιατί θεωρώ πως έδινε την ευκαιρία σε όλους τους μαθητές να πάρουν μέρος και και πως ήταν μια από τις λίγες εκπαιδευτικές επισκέψεις σε μουσείο που όλοι οι μαθητές την ευχαριστήθηκαν. Αγγιστριώτη Πέννυ Σήμερα πήγαμε με το σχολείο εκδρομή στην Αθήνα. Επισκεφθήκαμε το Ιστορικό Μουσείο (στην Παλαιά Βουλή) και παρακολουθήσαμε εκεί ένα πρόγραμμα κρυμμένου θησαυρού. Στην αρχή καθίσαμε όλοι στην αίθουσα, όπου βρισκόταν το παλιό κοινοβούλιο και χωριστήκαμε σε ομάδες από δύο μέχρι τέσσερα άτομα. Οι υπεύθυνοι του μουσείου έδωσαν στην κάθε ομάδα από έναν φάκελο με γρίφους τους οποίους έπρεπε να λύσουμε ένα γράμμα που έπρεπε να αποκωδικοποιήσουμε και το κυνήγι άρχισε. Γρήγορα οι μαθητές άρχισαν να περιπλανιούνται στις αίθουσες του μουσείου, ψάχνοντας στοιχεία για την επίλυση των γρίφων. Οι γρίφοι είχαν σχέση με τα ιστορικά εκθέματα του μουσείου από την εποχή της επανάστασης του 1821. Η νικήτρια ομάδα κατάφερε και βρήκε το αναζητούμενο δαχτυλίδι. Ύστερα, χρησιμοποιήσαμε τον υπόλοιπο χρόνο για να περπατήσουμε στην πλατεία Συντάγματος και στην οδό Ερμού πριν επιστρέψουμε πίσω στο σχολείο.

Η εμπειρία αυτή ήταν σίγουρα αξιόλογη και θα θέλαμε πολύ να κάνουμε κάτι παρόμοιο ξανά στο μέλλον.

Κατερίνα Καραγιάννη, Κωνσταντίνος Τσερπάνης

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης