ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΧΩΝΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ;

αγχος

Οι διδάσκουσες καθηγήτριες της Β’ τάξης και του τμήματος Α4 κα Γκότση Ειρήνη, κα Αντωνοπούλου Κυριακούλα, κα Κοντοχριστοπούλου Μαρία, κα Τριανταφύλλου Αντιγόνη και κα Τρεντίδου Κωνσταντίνα, με αρχηγό την πρώτη, οργάνωσαν και υλοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Λασκαρίδη στον Πειραιά. Εκεί παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα «Πρέπει να μας αγχώνει το άγχος;» με εισηγήτρια την κα Γιώτα Ανδριανού, Ψυχολόγο Συστημικής Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας και ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς στόχους που τέθηκαν ήταν η εκπαίδευση των μαθητών μας σε μεθόδους και ασκήσεις ελέγχου νου και σώματος, με σκοπό τη μείωση του άγχους. Συγκεκριμένα,

Άσκηση 1η Ελεγχόμενη συνειδητή διαφραγματική αναπνοή.

Άσκηση 2ηΠροοδευτική μυϊκή χαλάρωση

Σφίγγω-ξεσφίγγω διάφορα σημεία του σώματός μου από κάτω προς τα πάνω: τα δάχτυλα των ποδιών, μετά τις γάμπες, … μέχρι το κεφάλι (και αντίστροφα).

Άσκηση 3η – Άσκηση 54321

5. Κάθομαι χαλαρά και ψάχνω στο χώρο γύρω μου 5 πράγματα, στα οποία επικεντρώνομαι και τα παρατηρώ – περιγράφω.

4. Επικεντρώνομαι σε 4 αισθήσεις του σώματός μου: πείνα, δίψα, κάτι που κρατάω, κάτι που νιώθω, η αίσθηση ενός ρούχου στο δέρμα μου, ζεστά ή κρύα σημεία του σώματος.

3. Ψάχνω 3 ήχους κοντινούς ή μακρινούς: βήματα, κλικ από στυλό, ψίθυρους, φωνές απ” έξω.

2. Επικεντρώνομαι σε 2 μυρωδιές: το άρωμά μου, τη μυρωδιά βιβλίου, του μελανιού από το στυλό ή της γόμας.

1. Παρατηρώ 1 γεύση, αυτή που έχω στο στόμα μου: τη γεύση από την τσίχλα μου, την οδοντόκρεμά μου, τη γεύση από το πρωινό μου.

Άσκηση 4η – Θετική φαντασίωση

            Κάθομαι άνετα και σκέφτομαι το μέρος όπου νιώθω απόλυτα ασφαλής, φτιάχνω στη φαντασία μου το δικό μου καταφύγιο. Αλήθεια πώς είναι; ————————————–>

Θυμάμαι ότι…

ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΡΗΞΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ

 ΑΝΤΙMΕΤΩΠΙΖΩ Ο,ΤΙ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΕΙ, ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ

 ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ ΣΠΑΝΙΑ – ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης