Διδακτική επίσκεψη Α4 στο Εκθεσιακό Κέντρο Βόλου

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Α4 του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη διδακτική επίσκεψη στο Εκθεσιακό Κέντρο του Δήμου Βόλου. Η συγκεκριμένη δράση εγκρίθηκε με την Πράξη 26/27.10.2025 του Συλλόγου Διδασκόντων και υλοποιήθηκε υπό την οργανωτική επίβλεψη και συνοδεία της υπεύθυνης καθηγήτριας, κ. Αναστασιάδου Ειρήνης (ΠΕ 04.01).
Αφορμή για την επίσκεψη στάθηκε η εξαιρετικά επίκαιρη πρόσκληση του Υπουργείου Υγείας, σε συνεργασία με τη UNICEF, για τη συμμετοχή των εφήβων στο εξειδικευμένο πρόγραμμα με θέμα «Δράση κατά της παιδικής παχυσαρκίας». Συνολικά 20 μαθητές του τμήματος είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Εκθεσιακού Κέντρου και να συμμετάσχουν ενεργά σε μια σειρά από βιωματικές και ενημερωτικές δραστηριότητες.
Σκοπός της εκπαιδευτικής αυτής εξόρμησης ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από τις αρχές της ισορροπημένης διατροφής και της υιοθέτησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Μέσα από το προσεγμένο υλικό της δράσης, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κινδύνους που εγκυμονεί η καθιστική ζωή, τη σημασία της σωματικής άσκησης, αλλά και τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν οι καθημερινές διατροφικές επιλογές στην ομαλή σωματική και πνευματική τους ανάπτυξη.
Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν υποδειγματική, καθώς επέδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, έθεσαν καίρια ερωτήματα και συνειδητοποίησαν ότι η προάσπιση της υγείας είναι θέμα καθημερινής παιδείας και σωστών συνηθειών. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες γεφυρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη σχολική γνώση με την κοινωνική πραγματικότητα, προσφέροντας στους μαθητές τα κατάλληλα εφόδια για να εξελιχθούν σε συνειδητοποιημένους πολίτες που φροντίζουν την ευεξία τους.
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.


