Διδακτική Επίσκεψη Γ2 και Γ4 στο τμήμα Ηλ/γων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

UTH-logo-greek

Στις 20 Ιανουαρίου 2026, οι μαθητές των τμημάτων Γ2 και Γ4 πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με θέμα την «Πράσινη χρήση Οικιακών Συσκευών». Η επίσκεψη υλοποιήθηκε υπό την επίβλεψη και συνοδεία των καθηγητών κ. Αργυράκη Σοφίας (ΠΕ 02) και κ. Φασουλίδη Πανταζή (ΠΕ 02).

Η επιλογή του συγκεκριμένου ακαδημαϊκού χώρου ως προορισμού της διδακτικής επίσκεψης δεν ήταν τυχαία. Το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας αποτελεί ένα σύγχρονο επιστημονικό περιβάλλον που συνδυάζει την έρευνα με την εφαρμοσμένη τεχνολογία, προσφέροντας στους μαθητές μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της μηχανικής και της ενεργειακής τεχνολογίας. Παράλληλα, η επίσκεψη λειτούργησε και ως δράση επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές της Γ Λυκείου, οι οποίοι βρίσκονται στο κατώφλι σημαντικών εκπαιδευτικών επιλογών.

Στο επίκεντρο της επίσκεψης βρέθηκε το ζήτημα της πράσινης και αποδοτικής χρήσης οικιακών συσκευών, ένα θέμα άμεσα συνδεδεμένο με την ενεργειακή κατανάλωση, την κλιματική αλλαγή και την αειφόρο ανάπτυξη. Μέσα από ξεναγήσεις στα εργαστήρια και παρουσιάσεις από μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις σύγχρονες τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας, τις έξυπνες οικιακές εφαρμογές και τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο κάθε πολίτης στη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος μέσα από απλές καθημερινές επιλογές.

Η διδακτική αυτή επίσκεψη αποτέλεσε μια πολύτιμη γέφυρα μεταξύ σχολικής γνώσης και επιστημονικής πραγματικότητας, ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση των μαθητών και εμπνέοντάς τους να υιοθετήσουν υπεύθυνες στάσεις απέναντι στην ενέργεια και το περιβάλλον.

Σχολιάστε

Όροι Χρήσης schoolpress.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Top