Μια μέρα στην ε(υ)φορία

Ακολουθήσαμε μια υπάλληλο της εφορίας στον εργασιακό της χώρο και μοιραστήκαμε την καθημερινή της ρουτίνα, τον τρόπο που χειρίζεται την απαιτητική της δουλειά και τα μυστικά του επαγγέλματός της. Σας προσκαλώ να τα ανακαλύψετε μαζί μας!

Το ξυπνητήρι μίας εφοριακού χτυπάει στις πέντε το πρωί και αφού ετοιμαστεί για την ημέρα της, κατευθύνεται προς την στάση του λεωφορείου. Αφού αντιμετωπίσει τον κυκεώνα της κίνησης και φτάσει στην εργασία της, χτυπάει την κάρτα της και είναι πανέτοιμη να ξεκινήσει τη μέρα της! Ασχολείται με την εξυπηρέτηση του κοινού και φροντίζει ο κόσμος να φεύγει πάντα ευχαριστημένος από το γραφείο της κάτι που δεν είναι τόσο εύκολο ειδικά όταν πρόκειται για κάποιο παράβολο. Το παράβολο λοιπόν, μια λέξη τόσο γνωστή στο αυτί όλων αλλά αγνώστου περιεχομένου στον μέσο αναγνώστη είναι ένας τρόπος είσπραξης χρημάτων από το κράτος που αναγκάζεται να πληρώνει ο κόσμος ανάλογα με την κάθε υποχρέωσή του.Ύστερα της κάναμε μια σειρά ερωτήσεων. Μια από αυτές ήταν πως αντιμετωπίζει τους αγενείς ή εξοργισμένους πελάτες και εκείνη μας απάντησε ότι είναι απαραίτητη άπλετη υπομονή και ευγένεια, αγνοώντας τον απότομο τρόπο και την ιδιοσυγκρασία του θυμού τους. Στην ερώτηση πως καταφέρνει να τα πηγαίνει καλά και να διατηρεί φιλικές σχέσεις με τους συναδέλφους, μας απάντησε ότι χρειάζεται τεράστια υπομονή και μεγάλο χαμόγελο. Έπειτα, αναρωτηθήκαμε τι κάνει όταν νιώθει ότι κουράζεται και εκείνη μας απάντησε ότι χαζεύει έξω απ’ το παράθυρο ή απλώς βυθίζεται στις σκέψεις της. Πολλά παράβολα αργότερα, η φίλη μας, σχολάει από την δουλειά της και επιστρέφει στο σπίτι της ώστε να περάσει ένα ευχάριστο απόγευμα με την αγαπημένη οικογένεια της.

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης