ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ e-ΤΥΠΟΣ ΣΤΟ 2ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

Το Δίκτυο μας e-τύπος μετείχε στις εργασίες του 2ου  Διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου Καστοριάς με τίτλο: «Οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Εκπαίδευση» Διδασκαλία, Διά Βίου Μάθηση, Συμπερίληψη και Καινοτομία για την Πράσινη και Ψηφιακή Μετάβαση, που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας της Καστοριάς, το χρονικό διάστημα 4-6 Οκτωβρίου 2024.

 Η συμμετοχή μας πραγματοποιήθηκε σε δια ζώσης ανακοίνωση με περίληψη καθώς και στα πρακτικά του συνεδρίου με επιστημονικό άρθρο. Τίτλος της περίληψης και του άρθρου μας είναι: «Η προώθηση της πολιτειότητας μέσα από τον μαθητικό τύπο: Ο ρόλος του Δικτύου e – τύπος».

Οι συντακτικές ομάδες των έντεκα σχολείων που αποτελούν το Δίκτυο, εκπροσωπήθηκαν στο συνέδριο από την κ. Χρυσούλα Δρίτσαρη, εκπαιδευτικό του ΓΕΛ Χορτιάτη, την κ. Ζωή Παπαχαραλάμπους, εκπαιδευτικό του 2ου Γυμνασίου Κομοτηνής και την κ. Ζωή Τακαβάκογλου, εκπαιδευτικό του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου – Κορδελιού.

συναδελφοι (1)

Η εισήγηση  είχε ως θέμα τη συγκρότηση της πολιτειότητας μέσα από τον μαθητικό τύπο και παρουσίαζε ως παράδειγμα το Δίκτυο μαθητικών εφημερίδων e-τύπος. Με τις δράσεις μας στα πλαίσια του Δικτύου προτείναμε τρόπους άσκησης των μαθητών/ριών στις δημοκρατικές συνήθειες, με τις οποίες επιδιώξαμε την ανάπτυξη δημοκρατικών συμπεριφορών μέσω της προϋπάρχουσας εμπειρίας/γνώσης και την εφαρμογή ενιαίων δημοκρατικών πρακτικών στα σχολεία μας. Στην περίπτωση του δικτύου μας η δημοκρατία αντιμετωπίστηκε και αντιμετωπίζεται ως βίωμα στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας ή τάξης. Διέπει τις σχέσεις που αναπτύσσουν οι μαθητές μεταξύ τους, αλλά και τις σχέσεις με τους εκπαιδευτικούς τους, καθώς και τις σχέσεις των εκπαιδευτικών του δικτύου μεταξύ μας. Οι μαθητές μας έχουν φωνή, φέρουν τη γνώση τους από την κοινότητα στο σχολείο, παίρνουν αποφάσεις, παράγουν γνώση και τη διαδίδουν, χαράσσουν πολιτική.

Στόχος μας είναι σε κάθε περίπτωση η ενεργός πολιτειότητα όταν εγκαταλείπουν το σχολείο…

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης