Rust

Rust είναι ένα multiplayer -Μόνο επιβίωσης παιχνίδι βίντεο που αναπτύχθηκε και δημοσιεύθηκε από Facepunch Studios , τον Φεβρουάριο του 2018 για το Microsoft Windows και MacOS . Η Rust δημιουργήθηκε αρχικά ως ένας κλώνος του DayZ , ένας δημοφιλής τρόπος για την ARMA 2 , με χειροποίητα στοιχεία παρόμοια με αυτά της Minecraft .

Ο στόχος του Rust είναι να επιβιώσει στην έρημο χρησιμοποιώντας υλικά που έχουν συγκεντρωθεί ή κλαπεί. Οι παίκτες πρέπει να διαχειριστούν με επιτυχία την πείνα, τη δίψα και την υγεία τους ή να χάσουν τον κίνδυνο να πεθάνουν. Παρά την επικείμενη απειλή των αρκούδων και των λύκων , η πρωταρχική απειλή είναι άλλοι παίκτες λόγω του ότι το παιχνίδι είναι αποκλειστικά για πολλούς παίκτες. Η καταπολέμηση επιτυγχάνεται με πυροβόλα όπλα και πρωτόγονα όπλα, όπως τα τόξα . Επιπλέον, τα οχήματα που ελέγχονται από χαρακτήρες που δεν είναι παίκτες περιπατηθούν περιστασιακά, επιτιθέμενοι σε βαριά οπλισμένους παίκτες. Αυτά μπορούν να νικήσουν με επιμονή. Το Rust χαρακτηρίζει τη χειροτεχνία, αν και αρχικά περιοριζόταν μέχρι την ανακάλυψη συγκεκριμένων αντικειμένων στον ανοιχτό κόσμο του παιχνιδιούΓια να παραμείνουν προστατευμένοι, οι παίκτες πρέπει να κατασκευάσουν βάσεις ή να ενταχθούν σε φυλές για να βελτιώσουν την πιθανότητα επιβίωσης τους. Η επιδρομή είναι μια σημαντική πτυχή της Σκουριάς και γίνεται πιο συχνά από μεγάλες φυλές.

Το Rust κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο του 2013 στο πρόγραμμα Steam Early Access , ενώ βρίσκεται σε κατάσταση άλφα . Περαιτέρω στην ανάπτυξή του, το gameplay άλλαξε σημαντικά. Η επικίνδυνη άγρια ​​φύση αντικατέστησε τα ζόμπι ως την πρωταρχική περιβαλλοντική απειλή και απελευθερώθηκαν αρκετές θεμελιώδεις αναθεωρήσεις του συστήματος χειροτεχνίας. Το 2014 είδε το παιχνίδι να μεταφερθεί στη μηχανή παιχνιδιών Unity 5 , παρέχοντας σημαντικές γραφικές αλλαγές. Γύρω από αυτό το διάστημα, η Rust εισήγαγε αμετάβλητο, προκαθορισμένο χρώμα δέρματος και βιολογικό φύλο που συνδέεται με τα στοιχεία λογαριασμού του Steam των παικτών Παρά το γεγονός ότι κυκλοφόρησε πλήρως, το παιχνίδι συνεχίζει να λαμβάνει ενημερώσεις.

Καθ  όλη την απελευθέρωση του Rust , οι κριτικές κρίσεις ήταν μικτές, με πολλές συγκρίσεις σε άλλα παιχνίδια επιβίωσης. Η σκουριά εξηγείται συνήθως ως ένα μείγμα DayZ και Minecraft . Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι αξιολογητές σημείωσαν συχνά την ημιτελή φύση του παιχνιδιού. Κατά τη διάρκεια της φάσης προ-απελευθέρωσης, οι επικριτές επαίνεσαν την έννοια και το gameplay και μέχρι τον Μάρτιο του 2017, ο Rust είχε πουλήσει πάνω από πέντε εκατομμύρια αντίτυπα. Αφού έφυγε από την Early Access, έλαβε μικτές κριτικές από τους κριτικούς. Οι πλευρές της μάχης και της επιβίωσης των παικτών εναντίον των παικτών επισημάνθηκαν από εκείνους που απολάμβαναν το παιχνίδι, αν και οι κριτικοί επικρίνουν την συνεχή ανάγκη να αλέθονται για υλικά, μαζί με την σκληρή εμπειρία αρχάριων.

Παιχνίδι 

Ένας παίκτης που χρησιμοποιεί το βράχο εκκίνησης για να μαζέψει ξύλο

Σαν ένα παιχνίδι για πολλούς παίκτες - όχι μόνο το βίντεο,   Rust τοποθετεί τους παίκτες εναντίον του άλλου σε ένα σκληρό, ανοιχτό παγκόσμιο περιβάλλον με μοναδικό στόχο την επιβίωση. Τα ζώα, όπως οι λύκοι και οι αρκούδες, δρουν ως επικίνδυνη απειλή, αλλά ο κύριος κίνδυνος προέρχεται από άλλους παίκτες.  Οι περισσότεροι χάρτες είναι διαδικαστικά δημιουργούνται ,  με εξαίρεση το νησί Hapis, ένα προ-χτισμένο χάρτη. αγώνας του παίκτη εναντίον του παίκτη (PvP) ολοκληρώνεται με τόξα , όπλα μαζικής μάχης και πυροβόλα όπλα. Οι σφαίρες και τα άλλα βλήματα ταξιδεύουν σε μια βαλλιστική τροχιά, αντί να είναι hitscan . Υπάρχουν διάφοροι τύποι σφαίρας για κάθε όπλο, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής ταχύτητας και των εκρηκτικών,  επιτρέποντας έτσι πιο διαφοροποιημένη στρατηγική. Η παρακολούθηση χτυπημάτων υπολογίζει τη ζημιά οι λήψεις στο κεφάλι είναι πιο καταστροφικές από τις βολές σε άλλα μέρη του σώματος.  Η χρήση συνημμένων όπλων, όπως τα ολογράμματα , προσφέρει πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων. Για να επιβιώσει, ο παίκτης πρέπει να κατασκευάζει εργαλεία, να κατασκευάζει βάσεις και να συνεργάζεται με άλλους παίκτες. 

Όταν ξεκινάει, ένας παίκτης έχει μόνο έναν βράχο και έναν φακό. Ο βράχος μπορεί να κόψει τα δέντρα και να σπάσει τις πέτρες. Υφάσματα και τρόφιμα μπορούν να συγκεντρωθούν με τη θανάτωση ζώων. Η εξόρυξη παρέχει πέτρα, μεταλλικό μεταλλεύμα και θείο. και η κοπή δέντρων παρέχει ξύλο. Για να επιβιώσει στον κόσμο, ο παίκτης πρέπει να συγκεντρώσει τους πόρους και να τις χρησιμοποιήσει για να κατασκευάσει εργαλεία, όπλα και άλλα εργαλεία.  Για την κατασκευή ειδών, ο παίκτης πρέπει να έχει επαρκή ποσότητα όλων των απαιτούμενων υλικών, με προχωρημένα αντικείμενα που χρειάζονται πιο σκοτεινά στοιχεία διάσπαρτα γύρω από το χάρτη. Υπάρχουν περιορισμοί που επιβάλλονται στην ποσότητα των κομψών αντικειμένων, με σχέδια που επιτρέπουν τη δημιουργία πιο προηγμένων αντικειμένων. Σημαντικό στοιχείο στοΗ σκωρία είναι ο αέρας . Πρόκειται για παλέτες εφοδιασμένες με αλεξίπτωτο που τροφοδοτούνται από αεροπλάνο . Μπορούν να παρατηρηθούν σε εξαιρετικά μεγάλες αποστάσεις, μερικές φορές με αποτέλεσμα οι παίκτες να τρέχουν προς την πίστα. Υπάρχουν επίσης και άλλες οντότητες που πέφτουν προχωρημένο πλιάτσικο, συμπεριλαμβανομένου ενός επιθετικού ελικοπτέρου και του CH-47 Chinook . Αυτά ταξιδεύουν σε μια τυχαία ζώνη στο χάρτη, προσπαθούν να σκοτώσουν τους παίκτες, και στη συνέχεια να ρίξουν ένα κιβώτιο προμήθειας που ανοίγει μετά από ένα χρονικό διάστημα, καλώντας τις PvP αλληλεπιδράσεις. Υπάρχουν οχήματα που λειτουργούν με παίκτες στη Rust . Τα σκάφη χρησιμοποιούνται για να διασχίσουν μεγάλες αποστάσεις σε όλο το νερό και να φτάσουν σε πολύτιμο λάφυρο. Τα μπαλόνια θερμού αέρα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για να εξερευνήσουν γρήγορα το χάρτη. Η αναπαραγωγή τυχαία, μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόλις τροφοδοτηθούν. Σε αντίθεση με τα ελικόπτερα, τα μπαλόνια μπορούν να καταστραφούν από βλήματα επιφάνειας-αέρος που οι παίκτες μπορούν να τοποθετήσουν έξω από τις βάσεις.

Ο παίκτης πρέπει να παραμείνει καλά τροφοδοτημένος ή θα πεθάνει από την πείνα . Υπάρχουν και άλλες προκλήσεις που ο παίκτης πρέπει να ξεπεράσει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, όπως το πνιγμό, η υποθερμία και οι επιθέσεις άγριων ζώων – κυρίως αρκούδες και λύκοι. Οι συγκεκριμένες τοποθεσίες γύρω από το χάρτη είναι ραδιενεργές. Υπάρχουν τέσσερα επίπεδα ακτινοβολίας: μικρές, χαμηλές, μεσαίες και υψηλές. Η σωστή θωράκιση ή τα ρούχα πρέπει να φοριούνται για να εισέλθουν σε αυτές τις περιοχές. η αδυναμία να το πράξει μπορεί να οδηγήσει σε θάνατο. Κατά το θάνατο, εμφανίζεται μια οθόνη με δυνατότητα αναπνοής σε τυχαία θέση ή σε υπνόσακο τοποθετημένο πριν. Η επανεμφάνιση επαναφέρει το απόθεμα του παίκτη στον βασικό βράχο και τον πυρσό. Η βασική ιδέα της Σκουριάς είναι να σχηματίσει μια « φυλή »«Οι ομάδες συνήθως δημιουργούν στέγαση για τα μέλη τους, δίνουν αντικείμενα και προμήθειες μεταξύ τους και συμμετέχουν σε οργανωμένες επιδρομές και λεηλασίες .Οι ασφαλείς ζώνες, που ονομάζονται Compounds, παρέχουν στους παίκτες ένα μέρος για να ανταλλάσσουν πόρους, παραβλέπονται από το αυτοματοποιημένο υψηλής ζημιές πυργίσκους που φωτιά για όποιον σχεδιάζει ένα όπλο, αποθαρρύνοντας την προδοσία. Επιπλέον, αυτές οι ύπουλη οι παίκτες θα πρέπει να επισημανθεί ως εχθρική για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα. 

Ανάπτυξη 

Μια σύγκριση δύο διαφορετικών ενημερώσεων της Rust , η κορυφή (2014) είναι η πρώτη από τις δύο. Στο κάτω μέρος (2016) χρησιμοποιήθηκε μια ενημερωμένη μηχανή παιχνιδιών

Rust « ανάπτυξη s ξεκίνησε ως κλώνος του Dayz , ένα δημοφιλές mod για ARMA 2 , με στοιχεία που προέρχονται από το Minecraft . Garry Newman, ο διευθύνων σύμβουλος της Facepunch Studios, δήλωσε: « Rustξεκίνησε ως Dayz κλώνο. Στη συνέχεια, όμως αποφασίσαμε ότι είμαστε άρρωστοι για την καταπολέμηση ζόμπι. Και δεν μπορεί να ανταγωνιστεί με το Arma νησί από την άποψη της αξιοθέατα και τις πόλεις. « Συνεπώς, ο Newman χαρακτήρισε το παιχνίδι ως περισσότερο σύμφωνο με τις καταχωρίσεις στη σειρά STALKER . Το Facepunch κυκλοφόρησε το παιχνίδι στο Steam Early Accessτο πρόγραμμα στις 11 Δεκεμβρίου 2013. Μετά την εκτόξευσή του στο alpha, το Facepunch δημοσίευσε ενεργά ενημερώσεις για το Rust με την προσθήκη μηχανικών όπως τα ζώα, το κυνήγι , τις πανοπλίες και τα όπλα. Τον Φεβρουάριο του 2014, οι προγραμματιστές αφαιρούν τα ζόμπι, έναν προσωρινό εχθρό, από το Rust , αντικαθιστώντας τα με μαύρες αρκούδες και λύκους. Οι αρχάριοι προγραμματιστές έκαναν την επιλογή να μην προσπαθήσουν να πλημμυρίσουν τον κόσμο με ενδιαφέροντα μέρη για να εξερευνήσουν, αλλά μάλλον να παράσχουν τη δυνατότητα να τα δημιουργήσουν. Ο Newman το χαρακτήρισε ως «τους δίνουμε τα εργαλεία, κάνουν τον κόσμο». Ένας από τους στόχους των προγραμματιστών ήταν να δημιουργήσουν έναν κόσμο που δεν ενθαρρύνει κάποιο συγκεκριμένο είδος συμπεριφοράς από τους παίκτες. Θεώρησαν την εφαρμογή ενός συστήματος όπως τοDayz  s όπου εκείνοι που σκοτώνουν άλλοι παίκτες παίρνουν μοναδικά ρούχα που τους χαρακτηρίζουν ως “ληστές”, ή, ενδεχομένως, μια εκτίμηση ή ένα σύστημα χρωματικού κώδικα. Ωστόσο, οι προγραμματιστές τελικά απέρριψαν αυτές τις ιδέες, πιστεύοντας ότι θα έβλεπαν την ελευθερία των παικτών.  Αντ “αυτού, έκπληξη έκριναν ότι η εφαρμογή φωνητικής συνομιλίας είχε αξιοσημείωτη επίδραση στη συμπεριφορά των παικτών. Με τη δυνατότητα επικοινωνίας, πολλοί παίκτες δεν θα έπεφταν πλέον ο ένας στον άλλον από την οπτική γωνία του φόβου. 

Στα τέλη του 2014, οι προγραμματιστές κυκλοφόρησε μια πειραματική λειτουργία της σκουριάς και μεταφερθεί σε ένα τότε ακυκλοφόρητο μηχανή του παιχνιδιού , Ενότητα 5 , ενισχύοντας τα γραφικά, και με τη σειρά του, τη βελτίωση της shader μηχανική και την υφή ρεαλισμό,, καθώς και τη δυνατότητα για μεγαλύτερες διαδικαστικά παραγόμενοι κόσμοι.Ο πειραματικός τρόπος παρουσίασε ένα νέο σύστημα κατά της εξαπάτησης που ονομάζεται CheatPunch, το οποίο απαγόρευσε χιλιάδες παίκτες μέσα σε λίγες μέρες. Τον Οκτώβριο του 2014, η πειραματική λειτουργία έγινε η προεπιλεγμένη επιλογή εκκίνησης. Λίγο αργότερα, τον Δεκέμβριο, το EasyAntiCheat, ένα σύστημα αντι-εξαπάτησης τρίτου μέρους, αντικατέστησε το CheatPunch.  Στις αρχές του 2015, ο Rust πρόσθεσε ένα χαρακτηριστικό που αποφάσισε το χρώμα του δέρματος κάθε παίκτη να συνδέεται με το Steam ID. 

Στο αρχικό παιχνίδι, η εμφάνιση heads-up χαρακτήρισε στατιστικά στοιχεία όπως το επίπεδο υγείας , πείνας και ακτινοβολίας .  Αυτά τροποποιήθηκαν αργότερα και προστέθηκαν κρυμμένες στατιστικές, όπως η υποθερμία . Τα μνημεία πέρασαν από μια φάση όπου οι προγραμματιστές απομάκρυναν τους κινδύνους ακτινοβολίας εξαιτίας της ενόχλησης που προκάλεσε. Τα θηλυκά μοντέλα, που προστέθηκαν στο παιχνίδι λίγο αργότερα, ήταν αρχικά διαθέσιμα μόνο για διαχειριστές διακομιστών για να δοκιμάσουν. Κατά την ανάπτυξη, παρόμοια με το χρώμα του δέρματος, οι παίκτες αποδίδονταν αυτόματα ένα βιολογικό φύλο που συνδέεται μόνιμα με τον λογαριασμό του Steam.Αργότερα το 2015, τα καταστήματα εικονικών αγαθών που πωλούν όπλα, ρούχα και άλλα αντικείμενα προστέθηκαν στο παιχνίδι. Όταν η Valve παρουσίασε το Store Store, το Rust ήταν το πρώτο παιχνίδι στον Steam για να χρησιμοποιήσει το χαρακτηριστικό γνώρισμα. Η κοινοτική αγορά ατμού είχε επίσης τη δυνατότητα να πωλεί παρόμοια είδη. 

Οι προγραμματιστές αφαιρούν τα σχέδια , μία από τις βασικές έννοιες παιχνιδιού του Rust , τον Ιούλιο του 2016. Τους αντικαθιστούσαν με ένα σύστημα εμπειρίας όπου οι παίκτες θα μπορούσαν να φτάσουν στο επίπεδο μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, όπως η συλλογή ξύλου.  Τον Σεπτέμβριο, ο κύριος προγραμματιστής Maurino Berry ανέφερε σε μια δημοσίευση Reddit ότι υπήρχε μια πιθανότητα ότι το σύστημα εμπειρίας δεν θα υπήρχε πλέον στο μέλλον. Πριν λέει αυτό, ο Berry έγραψε σε ένα από τα devblogs ότι «το σύστημα XP είχε τεράστιο έπαινο μέχρι να απελευθερωθεί και στη συνέχεια πολλοί άνθρωποι το μισούσαν».  Στις αρχές Νοεμβρίου του 2016, τα συστατικά αντικατέστησαν το σύστημα εμπειρίας. Αρχικά, οι παίκτες είχαν έναν αρχικό κατάλογο αντικειμένων που θα μπορούσαν να κατασκευάσουν. Αυτό άλλαξε σε μια πλήρη λίστα με τα απαιτούμενα εξαρτήματα από την αρχή.Η ακτινοβολία, η οποία αφαιρέθηκε το 2015, επανελήφθη τον Νοέμβριο του 2016 αφού «επαναπρογραμματίστηκε από την αρχή».  Αντί για κάθε τοποθεσία που έχει το ίδιο επίπεδο ακτινοβολίας, οι προγραμματιστές πρόσθεσαν διαφορετικά επίπεδα που κυμαίνονται από χαμηλά έως μέτρια και υψηλά. 

Στις αρχές του 2017, ο Garry Newman είπε ότι δεν υπήρχε Steam Early Access, η Rust θα είχε απελευθερωθεί πλήρως ως παιχνίδι μέχρι τότε. Η ομάδα ανάπτυξης θα συνεχίσει να δημοσιεύει ενημερώσεις. Τον Ιούνιο του 2017, οι προγραμματιστές τροποποίησαν τη μηχανική του όπλου του παιχνιδιού ώστε να είναι περισσότερο σαν «παραδοσιακοί σκοπευτές πρώτου προσώπου».Αυτό επιτεύχθηκε με τη μείωση της ανάκρουσης, το κόστος υλικών και τη βελτίωση της συνολικής ακρίβειας.  Αυτή η ενημερωμένη έκδοση έβλεπε επίσης τις αρχές μιας γενικής αναθεώρησης του νησιού Hapis, του παιχνιδιού που είναι μόνο μη παραγόμενος από τη διαδικασία χάρτη. Το παιχνίδι παρέμεινε έγκαιρη πρόσβαση και κυκλοφόρησε επισήμως στις 8 Φεβρουαρίου 2018,  μαζί με αλλαγές γραφικών και πυροβόλων όπλων. Μέχρι αυτή την περίοδο, τα σχέδια έχουν αποκατασταθεί. Ο Newman ανέφερε ότι παρά την επίσημη κυκλοφορία, οι τακτικές ενημερώσεις θα συνεχιστούν. Σημείωσε ότι ο κύκλος ενημέρωσης θα αλλάξει από εβδομαδιαία σε μηνιαία, έτσι ώστε να μην «βιαστούμε στα χαρακτηριστικά και τις διορθώσεις που καταλήγουν να σπάσουν κάτι άλλο». 

Μετά την απελευθέρωση, το Facepunch συνέχισε να υποστηρίζει το παιχνίδι με ενημερώσεις που προστέθηκαν νέες δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένων των γραφικών αναθεωρήσεων  και των νέων όπλων.  Απρίλιος 2018 ήταν η πρώτη μεγάλη ενημέρωση μετά την έγκαιρη πρόσβαση. Αυτή η ενημερωμένη έκδοση πρόσθεσε το πρώτο όχημα που χειρίζεται ένας παίκτης, ένα σκάφος και μια νέα εχθρική οντότητα, ένα CH-47 Chinook.  Ένα μήνα αργότερα, η Rust είδε την προσθήκη σύνθετων ουσιών , ασφαλείς περιοχές που φυλάσσονταν από επιστήμονες, χαρακτήρες που δεν είχαν παίκτες, το Facepunch είχε υπαινιχθεί πριν από τους πύργους  και τους πυργίσκους υψηλής ζημιάς. Η ενημερωμένη έκδοση πρόσθεσε επίσης εξοπλισμό καταδύσεων για να διευκολυνθεί η εξερεύνηση των ωκεανών. Το παιχνίδι που σχετίζεται με τα ωκεάνια συζητήθηκε και πάλι τον Οκτώβριο, ότανΗ Rust είδε την προσθήκη ενός φορτηγού πλοίου που επέτρεψε την επίσκεψη, το «CCSC Lazarus».  Παρόμοια με την προσθήκη πλοίων που λειτουργούν με παίκτες, στις αρχές Νοεμβρίου έγινε η προσθήκη του πρώτου οχήματος που πετούσε: μπαλόνια με ζεστό αέρα. Πρόσθετα όπλα προστέθηκαν ταυτόχρονα.

Υποδοχή

Στην πρώιμη πρόσβαση 

Η Rust έλαβε μικτές αναθεωρήσεις μετά την απελευθέρωσή της, με πολλούς να υποδηλώνουν την ημιτελή φύση και την έλλειψη βερνικιών. PC Gamer “ s Andy Κιμωλία είπε Rust ήταν μια μεγάλη χρήση των Early Access, ακόμη και αν “είναι μακριά από τελειώσει”, είναι έτοιμο να παίξει. GameSpot “ s Shaun McInnis είπε ότι η πρώιμη 2014 έκδοση ήταν “τραχιά γύρω από τις άκρες” και “γεμάτη με σφάλματα”, αλλά διασκεδάσει και είχε δυνατότητες.Ο Matthew Cox του Rock, Paper, Shotgun δήλωσε ότι ήταν έξυπνο από τους προγραμματιστές να στραφούν στη μονάδα Unityστα τέλη του 2014 λόγω της αστάθειας του παιχνιδιού. Στην ανασκόπηση του Cox, σημείωσε πολλές δυσλειτουργίες στην έκδοση του τέλους του 2014, συμπεριλαμβανομένων των μη ανταποκρινόμενων ζώων, των προβλημάτων καμπύλης και των ασταθών διακομιστών.  IGN  s Μιτς Dyer δεν απολαμβάνουν τη μάχη, καλώντας Rust ένα “ημι-σπάσει” το παιχνίδι ένιωθε ανίκανος να συστήσει.

Άλλα παιχνίδια όπως το The Forest , Just Survive , Ark: Survival Evolved και 7 Ημέρες για να πεθάνουν συγκρίθηκαν με την Rust λόγω των ανοιχτών παραμέτρων επιβίωσης του κόσμου, καθώς και με μηχανική χειροτεχνίας παρόμοια με την Rust .  Kotaku  s Λουκά Plunkett σημείωσε τις ομοιότητες, λέγοντας ότι αισθάνθηκε σαν κάποιος να είχε πει η σκέψη του ένα παιχνίδι όπου Dayz και Minecraft θα μπορούσε να παίξει ταυτόχρονα. Ο Dyer, ενώ επικρίνει το Rust λόγω των σφαλμάτων του, κάλεσε τα μέρη της εμπειρίας «εντελώς αξέχαστα» και συχνά απρόβλεπτα.

Η αδυναμία να επιλέξει και να σχεδιάσει το χαρακτήρα ενός παίκτη ήταν τόσο επαινεμένος και επικριμένος. Το κανάλι YouTube Extra Credits επικροτεί τη σκουριά για την προώθηση της ποικιλομορφίας, επιλέγοντας τυχαία τον αγώνα ενός παίκτη εντός του παιχνιδιού. Συνδυάζοντας την κούρσα με το Steam ID, αναγκάστηκαν οι παίκτες να βιώσουν το παιχνίδι με διαφορετικό τρόπο από ό, τι θα μπορούσαν κανονικά να το βιώσουν, ίσως προωθώντας την ενσυναίσθηση για κάποιον άλλης εθνικότητας. Ο David Craddock του Shacknews επέκρινε την έλλειψη επικοινωνίας μεταξύ του Facepunch και της κοινότητας όταν πρόσθεσαν γυναικεία μοντέλα. [60]Απαντώντας σε αυτή την κριτική, ο Garry Newman σχολίασε ότι αισθάνθηκε κάποια ανησυχία για την προσθήκη του φυλετικού χαρακτηριστικού, φοβούμενος ότι θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι το αρχικό μοντέλο χαρακτήρων » μαυρίζει «. Τόνισε ότι η επιλεγείσα εθνότητα ήταν μόνιμη – «ακριβώς όπως στην πραγματική ζωή, είσαι ποιος είσαι». Ο Newman συζήτησε το σκεπτικό ότι δεν παρέσχε την επιλογή να επιλέξει το φύλο και τη φυλή του χαρακτήρα σε ένα άρθρο του The Guardian , λέγοντας ότι ο Rust είναι για την επιβίωση, όχι για χαρακτηρισμό και ταυτότητα. «Θέλαμε την εμφάνιση των παικτών να είναι συνεπείς με την πάροδο του χρόνου, θα πρέπει να είναι αναγνωρίσιμες με συνέπεια και μακροπρόθεσμα.»  Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 74% λίγο μετά την προσθήκη γυναικείων μοντέλων.

Πωλήσεις

Εντός των δύο πρώτων εβδομάδων της σκουριάς » έκδοση alpha s πούλησε πάνω από 150.000 αντίτυπα,  σε σύγκριση με τα 34.000 αντίτυπα του Mod Garry του που πωλούνται στην πρώτη εβδομάδα του. Στο χρώμα της σκουριάς » πωλήσεων της είχε φτάσει το ένα εκατομμύριο αντίτυπα μετά από μια πρώιμη τίτλο Πρόσβαση μόνο για δύο μήνες, και κατά τον Φεβρουάριο το 2014, ξεπέρασε Mod Garry του όσον αφορά τις πωλήσεις, κάνοντας πάνω από US $ τις 30 εκατομμύρια .  Μέχρι τα τέλη του 2015, πωλήθηκαν τρία εκατομμύρια αντίτυπα.  Μέχρι το Μάρτιο του 2017, το παιχνίδι είχε πωλήσει περισσότερα από 5,2 εκατομμύρια μονάδες, με πάνω από 1,2 εκατομμύρια δερμάτων σε πωλήσεις. 

Μετά την πλήρη απελευθέρωσή του, ο Rust συγκέντρωσε «μικτές ή μέσες» αναθεωρήσεις στον ιστοχώρο συγκεντρωτικής ανασκόπησης Metacritic .  Οι επικριτές επαίνεσαν τις αντιμαχόμενες μάχες, τις δυσκολίες και την επιβίωση του PvP, ενώ η άλεση και η εμπειρία από τους νέους παίκτες ήρθαν υπό κάποια κριτική. 

Πολλοί επικριτές υποστήριξαν την άποψη ότι ενώ η εκκίνηση εκ νέου ήταν απογοητευτική, ο αγώνας ήταν ανταμείβοντας. Για παράδειγμα, ο Luke Winkie του PC Gamer συνόψισε το παιχνίδι λέγοντας: «Ξυπνήστε γυμνό, τρέξτε για τη ζωή σας, κάνετε φρικτά πράγματα μεταξύ τους. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη έκφραση, ή μύθος , ή κερδίστε κατάσταση».  Περιέγραψε την εμπειρία του αρχαρίου ως «αρκετά φραχτή» αλλά συνέχισε να επαινεί τον αγώνα, αστειευόμενος ότι «συνδέοντας ένα άρμα με το κεφάλι ενός ηλίθιο αισθάνεται άψογα». Η Gloria Manderfeld, συγγραφέας του γερμανικού περιοδικού GameStar , επανέλαβε αυτές τις απόψεις, προσθέτοντας ότι εκτός από το PvP υπήρχε μικρό τελικό παιχνίδι. Εντούτοις, συνειδητοποίησε ότι το ίδιο το PvP ήταν αποτελεσματικό.  Ray Porreca του Destructoidπεριγράφει τον αγώνα ως το «κρέας» του παιχνιδιού. Ωστόσο, έγραψε ότι η εμπειρία θα ποικίλλει ανάλογα με την επιθυμία τους να πολεμήσουν. «Εάν μπορείτε να κοιτάξουμε το παρελθόν μια κοινότητα που τείνει να είναι τοξικό , Rust  s κατάκλισης πεδιάδες και ανέτρεψε ορόσημα είναι ένα εξαιρετικό σκηνικό για παίκτη με γνώμονα την αφήγηση και την έριξε, δραματικές στιγμές.» Σε μια αρνητική αναθεώρηση , ο Alessandro Barbosa του GameSpot είπε ότι όλη η εμπειρία αισθάνθηκε ανεκπλήρωτη. Περιέγραψε το παιχνίδι σαν να στερείται ορισμένων δημιουργικών χαρακτηριστικών, όπως η δυνατότητα εύκολης επανασχεδιασμού βάσεων.

Η περιφρόνηση προς την εμπειρία ως νέος παίκτης σημειώθηκε σε συνδυασμό με την αναγκαιότητα της λείανσης, και πόσο επαναλαμβανόμενο έγινε. Η ανασκόπηση του IGN περιγράφει το παιχνίδι καθώς περιμένει τον παίκτη να ξοδέψει όλο τον χρόνο παιχνιδιού του, φοβούμενος ότι η αποτυχία του να οδηγήσει σε επιδρομές και να χρειαστεί να ξαναρχίσει.  Game Informer “ s Javy Gwaltney επανέλαβε αυτό, εξηγώντας ότι αισθάνθηκε αποθαρρυντικό όταν έχασαν τη ζωή τους μόνο και μόνο επειδή ήρθαν σε επαφή με κάποιον πιο έμπειρο. Συμφωνώντας με την περιγραφή του Manderfeld, σε μια αναθεωρημένη ανασκόπηση ο Cox είπε ότι η υπομονή του φορούσε λεπτό μετά από λίγο. Είπε ότι διατηρώντας παράλληλα τα μπαρ υγείας μπορεί να ήταν κάποτε ευχάριστη, μπλόκαρε την προοπτική το 2018. 

Παρόλα αυτά, ορισμένοι επικριτές επαίνεσαν τη δυσκολία του παιχνιδιού, αναφέροντας την ικανοποίηση που αισθάνονταν αφού κατάφεραν να επιβιώσουν με επιτυχία. Ο Porreca συνέστησε το παιχνίδι σε όσους είναι πρόθυμοι να αφιερώσουν χρόνο, λέγοντας ότι το παιχνίδι προσφέρει «ένα κοινωνικό sandbox και ένα βαθύ, λειτουργικό σύστημα χειροτεχνίας». Ο Winkie εξέφρασε το ενδιαφέρον για την ανάγκη διαχείρισης της πείνας, της δίψας και της υγείας, ενώ μαθαίνει περισσότερα και ανακαλύπτει καλύτερα στοιχεία. Εξέφρασε επίσης την αίσθηση της εκτίμησης για όσους αφιερώθηκαν στο παιχνίδι, αναφέροντας τα βίντεο YouTube μεγάλων, πολλαπλών φυλών επιδρομών. Κλείνει την αναθεώρηση λέγοντας ότι όλοι πρέπει να δοκιμάσουν την Rust λόγω της διαφοράς της από άλλα παιχνίδια.Ο Cox συμφώνησε ότι η βαρβαρότητα του παιχνιδιού προστέθηκε μόνο στην ικανοποίηση που ένας παίκτης αισθάνθηκε όταν τελικά κατάφερε να πετύχει.

Η λήψη προς τα γραφικά ήταν ανάμεικτη. Οι κριτικοί επαίνεσαν το περιβάλλον, αλλά εξέφραζαν εκδίκηση προς τα κινούμενα σχέδια και τα πρότυπα χαρακτήρα.Η Barbosa περιγράφει τα κινούμενα σχέδια ως «σκληρά και αφύσικα» και τα μοντέλα «άσχημα και θαμπό». Επιπλέον, ο τρόπος με τον οποίο ο Rust χρησιμοποιεί ήχο επαινέθηκε από τον Gwaltney, ο οποίος τον εξήγησε ως επιτακτική λόγω του τρόπου με τον οποίο οι παίκτες πρέπει να ακούν για άλλους για να επιβιώσουν. 

Σχολιάστε

Top