Ιδεοθύελλα

Αξιολόγηση

Στο έργο χρησιμοποιήθηκαν 3 μορφές αξιολόγησης  1. Αρχική/ Διαγνωστική: Στην αρχή κάθε εργαστηρίου για να προσδιοριστεί το επίπεδο γνώσεων και ικανοτήτων των μαθητών σε κάθε τομέα [...]

No Picture

Διάχυση

Το έργο κοινοποιήθηκε σε: 1. Ιστοσελίδες και blogs των σχολείων 2. Τοπικές εφημερίδες http://pylinews.gr/steam-kai-gi-gyrizei-mia-omorfi-drasi-sto-dim-scholeio-gomfon/ 3. Περιοδικό στο Πανελλήνιο Σχολικό δίκτυο 4. Σε ανακοινώσεις στο ΠΣΔ Συμμετοχή [...]