Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης στο μάθημα των Μαθηματικών γίνανε μικροί ζωγράφοι.
Αφορμή αποτέλεσε το μάθημα για τις κάθετες και παράλληλες ευθείες, καθώς και τα πολύγωνα, στο οποίο μιμηθήκαμε την τεχνική των πινάκων του γνωστού Ολλανδού ζωγράφου Piet Mondrian. Ο συγκεκριμένος ζωγράφος χαρακτηρίζεται για τις έντονες συνθέσεις του με κάθετες και παράλληλες ευθείες, οι οποίες σχηματίζουν ένα είδος πλέγματος που περιλαμβάνει έγχρωμα γεωμετρικά σχήματα. Ακολουθήσαμε πιστά τις οδηγίες για την κατασκευή δύο πινάκων εμπνευσμένων από τον ζωγράφο με τη χρήση δύο γεωμετρικών οργάνων, του κανόνα (χάρακας) και του γνώμονα. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, εξοικειωθήκαμε με τα γεωμετρικά όργανα, αναγνωρίσαμε και κατασκευάσαμε κάθετες και παράλληλες ευθείες, συνθέσαμε πολύγωνα, ακολουθήσαμε οδηγίες για την κατασκευή ενός μαθηματικού έργου, γνωρίσαμε έναν σπουδαίο ζωγράφο του 20ου αιώνα και δημιουργήσαμε μία προσωπική μας σύνθεση που βασίζεται στη γεωμετρική σκέψη.
Οι οδηγίες και η ιδέα βασίστηκαν στο βιβλίο του Δ. Χασάπη «Μαθαίνω Μαθηματικά μέσα από την τέχνη».


