«6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού»
«6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού»
Στο μάθημα των Αγγλικών και των Εικαστικών μιλήσαμε για το σχολικό εκφοβισμό (bullying) με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, την 6η Μαρτίου. Συγκεκριμένα στο μάθημα των Εικαστικών, με τον κ. Νίκο Ευστρατόπουλο, ζωγραφίσαμε αφίσες εναντίον του σχολικού εκφοβισμού κι εργαστήκαμε για τη δημιουργία κόμικ και γελιογραφίας. Στο μάθημα των Αγγλικών, με την κ. Άννα Βελίκη, αφού παρακολουθήσαμε σύντομες ταινίες στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα με θέμα τον εκφοβισμό, μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που δέχονται ή ασκούν bullying.
Είπαμε ότι οι μαθητές που συνήθως ασκούν bullying είναι δημοφιλείς, μεγαλόσωμοι, ευέξαπτοι, χειριστικοί, προσβλητικοί, χωρίς σεβασμό για τους άλλους αλλά και αγενείς. Άλλες φορές γίνονται επικίνδυνοι όταν συγκεντρώνονται σε παρέες. Από την άλλη μεριά, αυτοί που δέχονται bullying διαφέρουν συνήθως από τους άλλους στα κιλά, το χρώμα της επιδερμίδας, το ύψος τους και γενικά την εμφάνισή τους, την οικονομική τους κατάσταση, τη θρησκεία τους και τις συνθήκες ζωής τους και είναι ντροπαλοί, μοναχικοί, με χαμηλή αυτοπεποίθηση.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε συννεφόλεξα με τις λέξεις που χαρακτηρίζουν τους παραπάνω ανθρώπους. Έτσι, στα συννεφάκια που ήταν για τους ανθρώπους που ασκούν bullying γράψαμε λέξεις όπως:controlling, quick-tempered, popular, insulting, with no respect ενώ για τα θύματα λέξεις όπως:different, sad, loner, shy, foreigner, low esteem. Θα συνεχίσουμε με τα βήματα που πρέπει να ακολουθούμε για να προστατέψουμε τους μαθητές-θύματα σχολικού εκφοβισμού.
Μελίνα Μ. -Χρυσάνθη Σ.
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.