Μέσα στην πανδημία (Covid 19), χρησιμοποιήθηκαν οι υπολογιστές και οι ηλεκτρονικές συσκευές ως εργαλείο μάθησης. Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, είναι μια νέα πραγματικότητα για τις ανεπτυγμένες χώρες. Για παράδειγμα, το Webex με το οποίο παρακολουθούσαμε το μάθημα, είναι το πρώτο βήμα της τεχνητής νοημοσύνης αφού σε αυτό θα <<κουμπώσουν>> εφαρμογές που θα κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Επιπλέον, ήδη σε κάποιες χώρες, υπάρχουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση. Αυτές οι εφαρμογές διευκολύνουν την εκπαίδευση και κάνουν τη μάθηση πιο ευχάριστη. Τέτοιες εφαρμογές είναι:
- Εφαρμογές που εκμηδενίζουν τον χρόνο διόρθωσης εξετάσεων, εφαρμογές που αναγνωρίζουν τις αδυναμίες των μαθητών και προσαρμόζουν τα τεστ και την ύλη στις ανάγκες τους, βοηθώντας πολύ στην εξατομικευμένη εκπαίδευση.
- Εφαρμογές που μπορούν να μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο σε διαφορετικές γλώσσες, καταργώντας έτσι τα όρια που θέτει αυτή η παράμετρος.
- Προγράμματα που μπορούν να διαβάζουν τα χειρόγραφα των μαθητών και να τα βαθμολογούν αυτόματα.
Ως αποτέλεσμα, η τεχνητή νοημοσύνη βοηθάει στην εκπαίδευση να γίνει καλύτερη και πιο αποτελεσματική. Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να αναλύουν την επίδοση ενός μαθητή και να προσαρμόζουν το εκπαιδευτικό περιεχόμενο στις ατομικές μαθησιακές του ανάγκες. Η δυνατότητα τέτοιων προγραμμάτων υψηλού επιπέδου ανάλυσης δεδομένων, μπορεί να εντοπίσει μαθητές που μπορεί να δυσκολεύονται και να χρειάζονται πρόσθετη υποστήριξη, επιτρέποντας την έγκαιρη παρέμβαση. Κατόπιν, βοηθάει τον εκπαιδευτικό να διορθώνει τα τεστ γρηγορότερα, άρα έτσι, έχει περισσότερο χρόνο να αφιερώσει στους μαθητές.
Κλείνοντας, η τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο για τους καθηγητές και τους μαθητές και έχει πολλά οφέλη για την μάθηση.

