Μια αληθινή ιστορία

Όλα ξεκίνησαν στις 2 Ιανουαρίου το βράδυ όπου ένας 59χρονος μετέβη στο αστυνομικό τμήμα Αγίας Παρασκευής και κατήγγειλε ότι λίγη ώρα νωρίτερα στην οδό Λυκείου την ώρα που ο 13χρονος γιος του είχε βγάλει βόλτα τον σκύλο τους τον πλησίασε συμμαθητής και του είπε «έλα λίγο πιο απόμερα».

Στη συνέχεια ο ίδιος και ένας ακόμη ανήλικος, τα στοιχεία του οποίου είναι γνωστά στην ΕΛ.ΑΣ., έκαναν κεφαλοκλείδωμα στον 13χρονο για να τον ακινητοποιήσουν ενώ ένα άλλο άτομο αγνώστων στοιχείων κατέγραφε τη σκηνή με το κινητό τηλέφωνό του.

Στη συνέχεια και αφού έψαξαν τον 13χρονο για να δουν αν έχει κινητό τηλέφωνο ή χρήματα του αφαίρεσαν τα παπούτσια του. Δεν έμειναν εκεί αλλά του πήραν για μια στιγμή και τον σκύλο του ρίχνοντάς του γροθιά.

Σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, με την απειλή ότι θα χάσει τον σκύλο και δεν θα τον ξαναδεί τον υποχρέωσαν να τους ακολουθεί στον δρόμο ξυπόλητος.

Επίσης, τον ανάγκασαν να γονατίσει και να αναφερθεί σε δύο κοπέλες, ενώ τον τραβούσαν βίντεο και να αναφέρει προσβλητικές φράσεις για δυο κοπέλες.

Ακολούθως το βίντεο εστάλη στον 13χρονο μέσω της εφαρμογής Instagram.

Eπιπροσθέτως οι ανήλικοι φεύγοντας τον απείλησαν ότι, θα τον μαχαιρώσουν με σουγιά αν μιλήσει σε κανέναν ενώ του είπαν ακόμη ότι αυτός που τραβούσε το βίντεο με τον βασανισμό του κατέχει Glock πιστόλι και ότι μ’ αυτό θα τον σκοτώσει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την ώρα που οι γονείς του παιδιού έκαναν καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα ένας από τους δράστες έστειλε μέσω σόσιαλ μίντια στον ανήλικο τα βίντεο, μαζί με ένα προκλητικό μήνυμα που έλεγε:

«Γελάσαμε πολύ, σου άρεσαν αυτές που έφαγες;».

Η σχολική βία πηγάζει από πολύπλοκους ατομικούς και κοινωνικούς παράγοντες. Οι βασικοί λόγοι περιλαμβάνουν την κοινωνική απομόνωση, τα ζητήματα ψυχικής υγείας, την οικογενειακή δυσλειτουργία, την έκθεση στα μέσα ενημέρωσης, την έλλειψη θετικών προτύπων, τις κοινωνικές πιέσεις και τις ανεπαρκείς σχολικές πολιτικές. Για την καταπολέμηση της σχολικής βίας, απαιτείται μια συλλογική προσπάθεια μεταξύ των σχολείων, των οικογενειών και των κοινοτήτων για την προώθηση της ενσυναίσθησης, της κατανόησης και της υποστήριξης προς τους μαθητές.

Επιλέγουμε να σωπαίνουμε, επιλέγουμε να τα αγνοούμε, επιλέγουμε να είμαστε συνένοχοι, πιστεύοντας πως σήμερα έχει εξαλειφθεί. Αν δεν σου έτυχε, έτυχε στον φίλο σου, τον αδερφό σου, τον συμμαθητή σου.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης