
Το περιοδικό μας από φέτος συμμετέχει στο δίκτυο σχολείων e-τύπος, κάτι που μας χαροποιεί ιδιαιτέρως! Το Δίκτυο σχολείων είναι ένα δίκτυο συνεργαζόμενων σχολείων από διάφορες πόλεις της Ελλάδας που έχουν ως άξονα συνεργασίας τα μαθητικά τους έντυπα.
Παρακάτω παραθέτουμε τους στόχους του δικτύου για την φετινή χρονιά:
«Στόχοι για τη νέα σχολική χρονιά:
- Επέκταση του δικτύου: Ενσωμάτωση νέων σχολείων και διεύρυνση της συμμετοχής, δημιουργώντας μια πιο ισχυρή φωνή για τους νέους.
- Ενίσχυση της συνεργασίας: Προώθηση της αλληλεπίδρασης και της ανταλλαγής εμπειριών μεταξύ των μελών, οργανώνοντας τακτικές διαδικτυακές και δια ζώσης συναντήσεις.
- Καινοτόμες δράσεις: Εξερεύνηση νέων ψηφιακών εργαλείων και μεθοδολογιών για την υλοποίηση δημιουργικών δράσεων που θα εμπνεύσουν τους μαθητές.
- Θεματική εμβάθυνση: Εστίαση σε συγκεκριμένα θέματα, όπως οι 17 στόχοι της βιώσιμης ανάπτυξης, η ψηφιακή πολιτειότητα, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη μιας πιο βιώσιμης κοινωνίας.
- Κοινές δράσεις: Διοργάνωση κοινών εκδηλώσεων και προγραμμάτων που θα ενθαρρύνουν τη συμμετοχή όλων των μελών του Δικτύου και θα προωθήσουν την αλληλεγγύη και την αλληλοβοήθεια.
Το Δίκτυο e-τύπος αποτελεί έναν ζωντανό οργανισμό που εξελίσσεται συνεχώς. Με τη συμμετοχή και τη δημιουργικότητα των μελών του, το Δίκτυο αναμένεται να αποτελέσει έναν σημαντικό πυρήνα καινοτομίας και συνεργασίας στην εκπαιδευτική κοινότητα, καλλιεργώντας ενεργούς πολίτες που θα διαμορφώσουν το μέλλον της κοινωνίας μας».(Αναδημοσίευση από το editorial του 4ου συνεργατικού τεύχους).
Βλ. https://schoolpress.sch.gr/sch10diktio/archives/412
Το νέο τεύχος του δικτύου e-τύπος μπορείτε να το δείτε εδώ:
https://schoolpress.sch.gr/sch10diktio/archives/series/diktyo-4
Το συνεργατικό padlet με ευχές για τις γιορτές και το νέο έτος 2025 από τους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων που συμμετέχουν στο δίκτυο, μπορείτε να το δείτε εδώ:
https://schoolpress.sch.gr/sch10diktio/archives/432
και το συνεργατικό padlet με τις «απόψεις μαθητών για το πώς επηρεάζει το σχολείο τη ψυχική υγεία τους» εδώ: https://schoolpress.sch.gr/sch10diktio/archives/437