ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
Οι μαθητές, οι μαθήτριες, οι εκπαιδευτικοί και η Διευθύντρια του 11ου Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσών σας εύχονται «καλό μήνα»!
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.