Μπορεί να συνδυαστεί η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με την Αγωγή Υγείας και τα Πολιτιστικά Θέματα; Φυσικά και μπορεί.
Εμείς αποφασίσαμε να μιλήσουμε για τα μέρη του δέντρου με αφορμή το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος, 4η Ενότητα, «Φυτά και ζώα του τόπου μας», αλλά με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο.
Αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε τον εαυτό μας ως δέντρο, με τις ρίζες που σημαίνει τα πόδια μας στη γη, τον κορμό μας που σημαίνει το σώμα μας, τα κλαδιά, τα φύλλα, τα άνθη και τους καρπούς.
Οι ζωγραφιές του εαυτού μας ως δέντρα ήταν καταπληκτικές και γι΄αυτό τις παρουσιάσαμε ο καθένας και καθεμιά στην τάξη, εξηγώντας την εικόνα.
Είμαστε σίγουροι και σίγουρες ότι πολλά πράγματα για το χαρακτήρα μας και το τι σκεφτόμαστε θα μπορέσουν να ανακαλύψουν οι γονείς μας και οι φίλοι μας, αν θελήσουν να τους τις δείξουμε στο σπίτι και τους εξηγήσουμε τι ζωγραφίσαμε .
Η ζωγραφική, μια εκδήλωση της χωροταξικής νοημοσύνης , βοηθάει να καταλάβουμε τον εαυτό μας και να επικοινωνήσουμε με τους άλλους γύρω μας, οδηγώντας σε ισορροπία τον «μέσα εαυτό» με τον «έξω περίγυρο».
Περισσότερα για τη Θεωρία της Πολλαπλή Νοημοσύνης μπορείτε να διαβάσετε εδώ:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1
_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CF%8
0%CE%BB%CE%AE%CF%82_%CE%BD%CE%BF%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%8
3%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%82#%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%84
%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%BD%CE%BF%CE%B7%CE%BC
%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B7
Για τη σημασία του παιδικού σχεδίου και πώς αυτό ερμηνεύεται, μπορείτε να πάρετε μια πρώτη ιδέα από ένα άρθρο που βρήκα σε ηλεκτρονική εφημερίδα: https://www.protothema.gr/group-therapy/article/1028202/mia-paidiki-zografia-ehei-tosa-na-sou-pei/
Αλλά στο διαδίκτυο και στα βιβλιοπωλεία υπάρχουν πολλά αξιόλογα βιβλία, αν θέλετε να μελετήσετε περισσότερο το θέμα αυτό.