ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Γ” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Μετά από πολλές ακυρώσεις και αλλαγές της τελευταίας στιγμής η εκδρομή τελικά κατάφερε να πραγματοποιηθεί, λόγω της επιμονής και της προσπάθειας της διευθύντριας αλλά και των συνοδών καθηγητών, στο Ναύπλιο στις αρχές του Απριλίου.

1η ΗΜΈΡΑ

Όλοι οι μαθητές και ο καθηγητές συγκεντρώθηκαν νωρίς το πρωί έξω από το σχολείο γεμάτοι ανυπομονησία και ενθουσιασμό για να αρχίσει η πολυπόθητη αυτή εκδρομή που όλοι περιμέναμε. Ξεκινήσαμε την διαδρομή μας και μετά από μία μικρή στάση στο Ευηνοχώρι φτάσαμε στον πρώτο μας προορισμό, την αρχαία Νεμέα! Κατεβήκαμε από το λεωφορείο και κατευθυνθήκαμε προς το μουσείο της Αρχαίας Νεμέας στο οποίο υπήρχαν διάφορα αντικείμενα που είχαν βρεθεί σε τάφους. Εντυπωσιαστήκαμε πολύ από όλα τα εκθέματα αλλά αυτό που μας ενθουσίασε περισσότερο ήταν ο εξωτερικός χώρος. Εκεί υπήρχε ο Ναός του Νεμείου Διός καθώς και τα ρωμαϊκά λουτρά τα οποία χρησιμοποιούσαν οι αθλητές μετά από κάποιο αγώνα. Ύστερα πήγαμε πάλι πίσω στο λεωφορείο και πριν το καταλάβουμε είχαμε φτάσει στον επόμενο προορισμό, τις Μυκήνες. Μόλις φτάσαμε εκεί πρώτα είδαμε τον εντυπωσιακό, στον εξωτερικό αλλά και στον εσωτερικό χώρο, αρχαίο τάφο του Ατρέα ο οποίος βρισκόταν στη βάση της ακρόπολης των Μυκηνών. Στη συνέχεια αρχίσαμε να ανεβαίνουμε προς τη Μυκηναϊκή ακρόπολη και στη διαδρομή μας προς εκεί είδαμε την πύλη των λεόντων, τον ταφικό κύκλο α” και β” και, φτάνοντας στην κορυφή, την καταπληκτική θέα που μας ενθουσίασε όλους. Η τελευταία στάση που κάναμε στις Μυκήνες ήταν το μουσείο στο οποίο είδαμε διάφορα αντικείμενα της εποχής τα οποία μας εξέπληξαν όλους ευχάριστα. Μετά από εκεί και από μια γρήγορη στάση στο Άργος συνεχίσαμε την διαδρομή μας με προορισμό τη Μονή Ζωοδόχου Πηγής. Πρόκειται για μία εκκλησία χτισμένη δίπλα από μία σπηλιά περικυκλωμένη από όμορφα εντυπωσιακά λουλούδια, αυτό αποτέλεσε μία ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη για τους μαθητές αλλά και τους καθηγητές. Η τελευταία μας στάση προτού φτάσουμε στο ξενοδοχείο ήταν η πρώτη πυραμίδα που χτίστηκε ποτέ στον κόσμο! Παρόλο που δεν το περιμέναμε, βρήκαμε την πυραμίδα πολύ μπροστά από την εποχή της! Όμως ύστερα από αυτό το μακρύ ταξίδι είχε έρθει πλέον η ώρα να πάμε στο ξενοδοχείο, το οποίο βρισκόταν στο Τολό, για ξεκούραση. Το βράδυ είχαμε το ελεύθερο χρόνο να πάμε για φαγητό και βραδινή βόλτα στο Τολό προτού επιστρέψουμε και πάλι στο ξενοδοχείο για »ύπνο».

2η ΗΜΕΡΑ

Ξυπνήσαμε μετά από έναν ευχάριστο, για τους περισσότερους ύπνο, και κατεβήκαμε στον κάτω χώρο του ξενοδοχείου για να απολαύσουμε το πλούσιο πρωινό το οποίο μας έδωσε δυνάμεις για τη συνέχεια της ημέρας. Μπήκαμε στο λεωφορείο και η πρώτη μας στάση ήταν στην Τίρυνθα και πιο συγκεκριμένα στην άνω και την κάτω. Όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε τη μαγευτική θέα. Ύστερα κατευθυνθήκαμε προς το Ναύπλιο στο οποίο περάσαμε το περισσότερο κομμάτι της ημέρας μας. Η πρώτη μας στάση ήταν στο Παλαμήδι όπου αφού θαυμάσαμε την υπέροχη θέα μπήκαμε στη φυλακή του Κολοκοτρώνη. Ύστερα όσοι μαθητές ήθελαν μπορούσαν να κατέβουν τα μυθικά 999 σκαλιά του Παλαμηδίου. Η αλήθεια είναι ότι τα σκαλιά ήταν πολύ λιγότερα από όσα νόμιζα και έτσι η κάθοδος τελείωσε αρκετά γρήγορα, όμως η θέα άξιζε το κάθε δευτερόλεπτο! Μετά την κατάβαση είχε έρθει η ώρα να επισκεφτούμε το πολεμικό μουσείο στο οποίο είδαμε κάποια όπλα και στρατιωτικές στολές της εποχής τα οποία εντυπωσίασαν ιδιαιτέρως τα αγόρια της παρέας. Επισκεφτήκαμε επίσης και το λαογραφικό μουσείο στο οποίο είδαμε το πως εξελίχθηκαν οι παραδοσιακές φορεσιές της κάθε περιοχής, αυτό ήταν κάτι που στα κορίτσια της παρέας άρεσε ιδιαίτερα. Ύστερα από όλα αυτά είχαμε λίγο ελεύθερο χρόνο για μεσημεριανό φαγητό αλλά και μία μικρή βόλτα στο Ναύπλιο που μας έδωσε την ευκαιρία να δούμε τη εκκλησία στην οποία δολοφονήθηκε ο Καποδίστριας. Μετά από αυτό όλοι μαζί πήραμε το καραβάκι και πήγαμε στο Μπούρτζι το οποίο κατέπληξε όλους τους μαθητές και αποτέλεσε για τους περισσότερους το αγαπημένο τους σημείο της εκδρομής. Ύστερα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και είχαμε μερικές ώρες για ξεκούραση και για να ετοιμαστούμε για την βραδινή μας έξοδο στο φωτισμένο Ναύπλιο. Μαθητές και καθηγητές φάγαμε και χορέψαμε μαζί σε ένα όμορφο παραδοσιακό ταβερνάκι με ζωντανή μουσική! Έτσι μετά από αρκετό φαγητό και κάποια επιτυχημένα «μαθήματα τανγκό» ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε και πάλι στο ξενοδοχείο για ύπνο.

3η ΗΜΕΡΑ

Ξυπνήσαμε και πάλι το πρωί και κατεβήκαμε για να απολαύσουμε το πρωινό του ξενοδοχείου. Ύστερα αφού μαζέψαμε τα πράγματά μας μπήκαμε και πάλι στο λεωφορείο και κατευθυνθήκαμε προς τον αρχαιολογικό χώρο αλλά και το αξιοθαύμαστο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου! Αφού ανεβήκαμε μέχρι την κορυφή του θεάτρου και ελέγξαμε την ακουστική είχε έρθει και πάλι η στιγμή να επιστρέψουμε στο λεωφορείο και να κατευθυνθούμε προς την τελευταία μας στάση πριν τον τελικό μας προορισμό που ήταν η Ναύπακτος. Μόλις φτάσαμε εκεί είχαμε αρκετό ελεύθερο χρόνο για μεσημεριανό φαγητό και μία βόλτα στην πανέμορφη Ναύπακτο!

Έτσι αυτή η εκδρομή έφτασε στο τέλος της! Πιστεύω πως σε όλους αυτή η αξέχαστη εκδρομή θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη τους! Ευχαριστούμε πολύ την διευθύντριά μας που μας πρόσφερε αυτή την αξέχαστη εμπειρία αλλά και τους συνοδούς καθηγητές μας που μας ανέχτηκαν και που ήταν εκεί για οτιδήποτε χρειαζόμασταν! Εύχομαι όλοι να έχουν την ευκαιρία να πάνε κάποια στιγμή μία παρόμοια εκδρομή για να μάθουν τόσα πολλά και φυσικά να περάσουν τόσο καλά όσο και εμείς!!!!!!