Εκδρομή στην Ιταλία

Επταήμερη Εκδρομή στην Ιταλία

Όλο το ταξίδι στην Ιταλία είχε πολύ μεγάλη επιτυχία .  Αναχωρήσαμε από την Ελλάδα την Πέμπτη 3/4/14 και φτάσαμε στην Ιταλία την Παρασκευή 4/4/14 . Εμείς μείναμε στο ξενοδοχείο μέχρι την Τρίτη 8/4/14 . Τα δωμάτια ήταν σε άριστη κατάσταση και δεν αντιμετωπίσαμε κανένα απολύτως πρόβλημα . DSC00646

Πρόγραμμα ημερών

Πέμπτη 3/4/14 : Αναχωρήσαμε από το σχολείο στις 12 το πρωί με λεωφορείο.  Φτάσαμε στην Πάτρα στις 4 το μεσημέρι και από εκεί μεταβιβαστήκαμε στο πλοίο . Το πλοίο αναχώρησε στις 6 το απόγευμα και το ταξίδι διάρκησε περίπου 17 ώρες . Η οργάνωση του πλοίου ήταν άψογη
και δεν στερηθήκαμε τίποτα απολύτως.

Παρασκευή 4/4/14 : Στις 9 το πρωί αποβιβαστήκαμε στο λιμάνι του Μπάρι και από εκεί χρησιμοποιήσαμε λεωφορείο για να μεταβιβαστούμε στην Ρώμη όπου χρειαστήκαμε περίπου 5 ώρες με ενδιάμεση στάση στην Πομπηία όπου ξεναγηθήκαμε στην απολιθωμένη αυτή πόλη. Έπειτα εγκατασταθήκαμε στο ξενοδοχείο όπου τακτοποιήσαμε τις αποσκευές μας στα δωμάτια και αργότερα δειπνήσαμε όλοι μαζί. Το βράδυ παραμείναμε στο ξενοδοχείο για χαλάρωση και ξεκούραση.

Σάββατο 5/4/14 : Η αφύπνιση ορίστηκε στις 9π.μ και ακολούθησε πρωινό γεύμα στο εστιατόριο. Κατά τις 10π.μ αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο και επισκεφθήκαμε το διάσημο μνημείο της Ρώμης : το Κολοσσαίο όπου και καθίσαμε 4 ώρες περίπου. Αργότερα είχαμε ελεύθερο χρόνο για διασκέδαση. Κατά τις 9 το βράδυ επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο όπου είχαμε λίγη ώρα για ξεκούραση μέχρι τη βραδινή έξοδο.

Κυριακή 6/4/14 : Η αφύπνιση ορίστηκε στις 8π..μ και ακολούθησε το καθιερωμένο πρωινό γεύμα . Αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο στις 9π.μ όπου επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για ένα γεμάτο από αξιοθέατα πρόγραμμα . Το πρώτο μνημείο το οποίο επισκεφθήκαμε ήταν η Σκαλινάτα στην Πιάτσα ντι Σπάνια . Εκεί ξοδέψαμε περίπου 2 ώρες και ύστερα κατευθυνθήκαμε για το περίφημο συντριβάνι : Φοντάνα ντι Τρέβι . Μετά είχαμε άφθονες ώρες για διασκέδαση λόγω του ότι το βράδυ δεν είχαμε έξοδο για την πόλη.

Δευτέρα 7/4/14 : Η αφύπνιση ορίστηκε στις 7.45π.μ λόγω του ότι αυτή θα ήταν η τελευταία μας μέρα σε αυτήν την αξιοθαύμαστη πόλη . Αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο στις 8.30π.μ και ο πρώτος μας σταθμός ήταν η Καπέλα Σιξτίνα όπου και χρειαστήκαμε γύρω στη 1μισι ώρα για να περιηγηθούμε  σε αυτήν. Η επόμενη και τελευταία στάση μας ήταν το Πάνθεον το οποίο ήταν ένα αξιοθαύμαστο μνημείο . Κατά τις  9 το βράδυ επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο όπου δειπνήσαμε και πήγαμε για ξεκούραση διότι την επόμενη μέρα αναμενόταν μεγάλο ταξίδι.

Τρίτη 8/4/14 : Η αναχώρηση από το ξενοδοχείο ορίστηκε στις 8π.μ με λεωφορείο όπου και χρειαστήκαμε 5 ώρες μέχρι την άφιξη μας στο πλοίο . Η επιστροφή διήρκησε 22 ώρες και το ταξίδι ήταν πολύ κουραστικό.

Τετάρτη 9/4/14 : Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο στις 1π.μ και χρειαστήκαμε 4 ώρες μέχρι την άφιξη μας στην Αθήνα. Όλη η εκδρομή είχε τεράστια επιτυχία. DSC00512

ΜΝΗΜΕΙΑ

Το Κολοσσαίο, επιβλητικό αμφιθέατρο της αρχαιότητας χωρητικότητας 50.000 θεατών.

Η Καπέλα Σιξτίνα με αναγεννησιακές τοιχογραφίες και τη διάσημη οροφή του Μιχαήλ Άγγελου.

Το Πάνθεον, ναός αφιερωμένος στους θεούς της Αρχαίας Ρώμης, ένα από τα καλύτερα διατηρημένα κτίρια της αρχαιότητας.

  Η Σκαλινάτα στην Πιάτσα ντι Σπάνια.

Το μπαρόκ συντριβάνι Φοντάνα ντι Τρέβι.

Τον αρχαιολογικό χώρο της Πομπηίας

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Οι καθηγητές οι οποίοι μας συνόδευσαν ήταν :