Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο του Εθνικού Τυπογραφείου

Ημερομηνία Επίσκεψης: 14 Μαρτίου 2024

Οι μαθητές που συμμετέχουν στον Μαθητικό όμιλο «Ηλεκτρονικό περιοδικό» συνοδευόμενοι από την κ. Κούκιου Ευαγγελία και την κ. Μουρελάτου Κωνσταντίνα,  στις 14 Μαρτίου 2024 επισκέφθηκαν το Μουσείο του Εθνικού Τυπογραφείου

Περιεχόμενο της Επίσκεψης

Η ξενάγηση ξεκίνησε με μια παρουσίαση της ιστορίας του Εθνικού Τυπογραφείου, από την ίδρυσή του έως σήμερα. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις διάφορες φάσεις εξέλιξης της τυπογραφίας και την τεχνολογική πρόοδο που έχει σημειωθεί. Η υπεύθυνη της ξενάγησης παρείχε λεπτομερείς πληροφορίες για τις διαδικασίες εκτύπωσης και τη σημασία του Εθνικού Τυπογραφείου στην ελληνική κοινωνία.

Εκπαιδευτικό Υλικό:

Οι μαθητές έλαβαν φυλλάδια με πληροφορίες και εικόνες που περιγράφουν τη διαδικασία εκτύπωσης, καθώς και τις διάφορες εκθέσεις του Μουσείου του Εθνικού Τυπογραφείου.

Εμπειρία των Μαθητών

Οι μαθητές έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, ειδικά όταν είχαν την ευκαιρία να δουν τις μηχανές εκτύπωσης. Έκαναν πολλές ερωτήσεις και συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση. Κατανόησαν τη διαδικασία εκτύπωσης και τη σημασία της ακρίβειας και της προσοχής στη λεπτομέρεια. Πολλοί από αυτούς εξέφρασαν την έκπληξή τους για το πόσο περίπλοκη είναι η διαδικασία.

Ιδιαίτερη εντύπωση τους προκάλεσε η αίθουσα- έκθεση όπου φυλάσσονται όλα τα ΦΕΚ από το πρώτο φύλλο που εκδόθηκε στις 28 Φεβρουαρίου του 1833 έως και το 2010.

Λάβαμε θετικά σχόλια από την υπεύθυνη της ξενάγησης, για την συνολική παρουσία των μαθητών της ομάδας μας.

Εκπαιδευτικά Οφέλη

Η επίσκεψη συνδέθηκε άμεσα με το θέμα του ομίλου. Οι μαθητές μπόρεσαν να δουν πρακτικά τη μετάβαση από την παραδοσιακή τυπογραφία στα ηλεκτρονικά έντυπα.

Η επίσκεψη συνέβαλε στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών, καθώς έπρεπε να αξιολογήσουν και να κατανοήσουν τις πληροφορίες που τους δόθηκαν. Επίσης, ενθάρρυνε τη συνεργασία, καθώς εργάστηκαν σε ομάδες για να συμπληρώσουν τις ασκήσεις.

Η επίσκεψη στο Εθνικό Τυπογραφείο προσέφερε μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία, συνδυάζοντας θεωρία και πράξη. Οι μαθητές έμαθαν πώς οι έννοιες που διδάσκονται στην τάξη εφαρμόζονται στην πραγματική ζωή.

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης