Η βιωματική μαθησιακή προσέγγιση του κειμένου του Δ. Χατζή "Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα" στο τμήμα Β3 του Γυμνασίου Νιγρίτας καλλιέργησε τη συνεργασία των μαθητών , εφόσον δούλεψαν σε ομάδες, καθώς την ενεργό συμμετοχή, εφόσον επιδόθηκαν σε δημιουργικές δραστηριότητες καθώς και τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες , εφόσον αποτύπωσαν τις σκέψεις τους και τους αναστοχασμούς τους εικαστικά . Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα_παρουσίαση βιωματικής δράσης_Θανασούδα Ευαγγελία
Υποβολή απάντησης
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.