Η βιωματική μαθησιακή προσέγγιση του κειμένου του Δ. Χατζή "Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα" στο τμήμα Β3 
του Γυμνασίου Νιγρίτας καλλιέργησε τη συνεργασία των μαθητών , εφόσον δούλεψαν σε ομάδες, καθώς την ενεργό 
συμμετοχή, εφόσον επιδόθηκαν σε δημιουργικές δραστηριότητες καθώς και τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες ,
 εφόσον αποτύπωσαν τις σκέψεις τους και τους αναστοχασμούς τους εικαστικά .
Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα_παρουσίαση βιωματικής δράσης_Θανασούδα Ευαγγελία

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης