Η βιωματική μαθησιακή προσέγγιση του κειμένου του Δ. Χατζή «Ο Κάσπαρ Χάουζερ στην έρημη χώρα» στο μάθημα της Νεοελληνικής Γραμματείας στο τμήμα Β3 του Γυμνασίου Νιγρίτας καλλιέργησε τη συνεργασία των μαθητών , εφόσον δούλεψαν σε ομάδες, την ενεργό συμμετοχή τους καθώς επιδόθηκαν σε δημιουργικές δραστηριότητες και δημιούργησαν δικό τους αποθετήριο -υλικό για την συγκεκριμένη ενότητα και τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες ,
εφόσον αποτύπωσαν τις σκέψεις τους και τους αναστοχασμούς τους εικαστικά .