Τη Δευτέρα 24 Νοεμβρίου κάναμε πάρτι για τα γενέθλια της κυρίας μας. Πήγαμε στο σχολείο στις 8. Πρώτα κάναμε Γλώσσα και το τεστ των Μαθηματικών. Μετά βγήκαμε διάλειμμα. Όταν βγήκε έξω η κυρία, μπήκαμε, στολίσαμε και μετά μπήκαμε μέσα και περιμέναμε μέχρι να έρθει η κυρία. Όταν η κυρία ήρθε, της τραγουδήσαμε, μετά παίξαμε λίγο με τα μπαλόνια, φάγαμε τούρτα και πατατάκια και ήπιαμε χυμό. Μας έδωσε και η κυρία κέρασμα!
Τζουλιάνο Κοτολλάκου


