της Νίκης Παπουτσή
Τα σημερινά παιδιά και οι νέοι περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους στο διαδίκτυο ( πχ κινητό, τάμπλετ, τηλεόραση, υπολογιστή κλπ). Υπάρχουν όμως άλλοι τρόποι για να περάσει ο χρόνος τους !!
Η άθληση είναι ο καλύτερος τρόπος για να περάσεις τον ελεύθερο χρόνο σου. Η γυμναστική βοηθάει στην ανάπτυξη και στην υγεία. Πολλές φορές όμως βρέχει και κάνει κρύο έξω για αυτό ένας άλλος τρόπος για να περάσεις καλά τον χρόνο σου είναι το διάβασμα. Ένα λογοτεχνικό βιβλίο είναι ο πιο διασκεδαστικός τρόπος να περάσει κάποιος το απόγευμα.
Η μαγειρική είναι ένας άλλος διασκεδαστικός τρόπος. Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να μαγειρέψει φαγητό για την αυριανή μέρα. Μπορεί να φτιάξει κάποιο γλυκό . Αν ζεις με παρέα ή με την οικογένεια σου μπορείτε να μαζευτείτε και να παίξετε .
Το διάβασμα μπορεί κάποιος να το βρίσκει βαρετό. Οπότε η ζωγραφική είναι η τέλεια εναλλακτική για τον ελεύθερο χρόνο!Επίσης αρκετοί ίσως επιλέγουν να μη κάνουν απολύτως τιποτα! Οπότε φορέστε τα ακουστικά σας,βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και….χαλαρώστε!!!
