Το σχολείο μας στις 4-02-2022 δήλωσε συμμετοχή στο 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Δάφνη» , «Τα νησιά μας φάροι βιώσιμης ανάπτυξη».
Η ομάδα μας απαρτίζονταν από τρεις καθηγητές τους Θεοδώρου Κυριακή , Κομπογεννητάκη Ροδάνθη , Μεσσαλάς Αθανάσιος και δέκα μαθητές τους Βέρρας Μάριος, Τζουβαράκος Μιχάλης, Γαρουφαλή Ρηγίνα Ουρανία, Γλύκος Ρηγίνος, Καραγιώργου Βιολέτα Μαρία, Βλαχάκη Κωνσταντίνα , Γκίκα Αποστολία Σταυρούλα, Κεραμόπουλος Οδυσσέας, Κοσύφη Αικατερίνη, Κακαβάς Ιωάννης .
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε με δύο διαδικτυακές συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με στόχο την γνωριμία όλων των υπεύθυνων καθηγητών των ομάδων και να δοθούν όλες οι πληροφορίες για τα στάδια και τη διαδικασία του διαγωνισμού, καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη συγγραφή της πρότασης.
Ο διαγωνισμός στόχο είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές, ως αυριανούς πολίτες , πάνω σε θέματα που αφορούν την τοπική κοινωνία και ολόκληρο το νησί πάνω στους τομείς ενέργεια & μεταφορές, κτίρια & δημόσιος χώρος, υδατικοί πόροι και απορρίμματα . Η ομάδα μας επέλεξε τον τομέα των απορριμμάτων .
Άξιους συνεργάτες στην προσπάθεια μας αυτή είχαμε τον κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου (Ειδικός συνεργάτης του Δήμου) που ήρθε στο σχολείο μας και μας ενημέρωσε πάνω σε αυτούς τους τομείς δράσεις καθώς και την κ. Αγγελική Κώνστα , την κόουτς της ομάδας που με τις οδηγίες της μας βοήθησε να ολοκληρώσουμε την έρευνα και να καταθέσουμε την πρόταση μας .
Η Παρασκευή 15/04 ορίστηκε ως η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προτάσεων των ομάδων . Στην συνέχεια την σκυτάλη πήρε η Επιτροπή Αξιολόγησης! Οι προτάσεις των ομάδων, κρίθηκαν με βάση την Αναγκαιότητα, την Εφικτότητα υλοποίησης, την Καινοτομία & τον Αντίκτυπο του έργου καθώς και την Πληρότητα και σαφήνεια της Φόρμας Περιγραφής Πρότασης.
Στις 24/05 σε διαδικτυακή συνάντηση όλων των ομάδων η Επιτροπή Αξιολόγησης ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού . Σε σύνολο 36 σχολείων η ομάδα μας κατέλαβε την 5η θέση και η πρόταση μας με τίτλο «Σκόπελος πιο πράσινη και οικολογική», βαθμολογήθηκε με 80/100. Παρόλο που η πρότασή σας δεν βραβεύθηκε από την Επιτροπή Αξιολόγησης, ελπίζουμε το ταξίδι αυτό να ήταν μία ευχάριστη και εποικοδομητική εμπειρία και οι μαθητές και οι μαθήτριες να απόκτησαν χρήσιμες γνώσεις σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας.