Η Βιολογική επιστήμη αποτελεί ένα ιδιαίτερο μάθημα στο Γυμνάσιο, δημιουργώντας αιτήματα που θα πρέπει να απαντήσει η σύγχρονη Διδακτική. Αρωγός σε αυτήν την προσπάθεια μπορεί να σταθεί η Εκπαιδευτική Τεχνολογία, η χρήση υπολογιστών αλλά και η τέχνη, μέσω της οποίας οι μαθητές μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα, μετατρέποντας σε δημιουργία τις γνώσεις που έχουν λάβει.
Με αφορμή την ανάθεση εργασιών από τους καθηγητές θετικών επιστημών, κα Αθηνά Τσάπανου και κ. Κωνσταντίνο Ρέτσο, σχετικές με τη διδακτέα ύλη της Βιολογίας, οι μαθητές έμαθαν αρχικά πώς να συλλέγουν πληροφορίες για ένα θέμα της επιλογής τους, στη συνέχεια πώς να συντάσσουν σχολικές εργασίες με επιστημονικό υπόβαθρο και τέλος να εμπνευστούν από τη δουλειά τους και να δημιουργήσουν κολλάζ με το υλικό που συνέλεξαν.
Έτσι, θέματα όπως «Ασθένειες και αντιμετώπισή τους», «Τα μυστήρια των χταποδιών», «Πώς είναι τα κύτταρά μας;», «Η σωστή στάση του ανθρώπινου σώματος», «Τι είναι φωτοσύνθεση;» κ.ά., κέντρισαν το ενδιαφέρον των μαθητών, οι οποίοι εξέθεσαν τα έργα τους στους χώρους του σχολείου, τα οποία αποτέλεσαν πόλο έλξης για την υπόλοιπη σχολική κοινότητα. Συγχαρητήρια, λοιπόν, στους μαθητές για την προσπάθειά τους, με την ευχή να συνοδεύουν πάντα το επιστημονικό τους ενδιαφέρον με καλλιτεχνική ευαισθησία! Παρακάτω μπορείτε να πάρετε μία μικρή γεύση από τα έργα των μαθητών.