Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλωσσικής Διδασκαλίας της Α΄ τάξης και με αφορμή τη θεματική ενότητα της 6ης Ενότητας «Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου», οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α΄1 και Α΄2 χωρίστηκαν σε 2 ομάδες ανά τμήμα και διατύπωσαν επιχειρήματα υπέρ ή κατά της ωφελιμότητας των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, τα οποία – στη συνέχεια – τα παρουσίασαν σε μορφή debate. Αξίζει να τα δούμε κι εμείς, γιατί παρουσιάζουν ενδιαφέρον και αποκαλύπτουν ότι τα παιδιά μας έχουν γόνιμη και δημιουργική σκέψη…
· Διδάσκουσα/ συντονίστρια της δραστηριότητας: κ.Γκενεράλη Αγγελική
- Μαθητές/ τριες που εκπόνησαν την ερευνητική εργασία ανά τμήμα:
ΤΜΗΜΑ Α΄1: Αθανασοπούλου Πένυ, Αστεριώτη Αντωνία, Βαγγελάτος Φίλιππος, Γιαννόπουλος Γιάννης, Γιαννοπούλου Νίκη, Γραμματσούλια Μαρία, Δάρμα Αδαμαντία, Δημητριάδης Γιάννης, Διαμαντή Άρτεμις, Δούβρης Ανδρέας , Δούβρης Νίκος, Δριμάλα Αντωνία, Ζαφειρόπουλος Αντώνης, Ζαφειροπούλου Θεοδώρα, Θεοδωροπούλου Γωγώ, Καϊάφα Μυρτώ, Καλογερής Νεκτάριος, Καραβούλιας Απόστολος, Κοντογεωργοπούλου Ζωή
ΤΜΗΜΑ Α΄2: Κατσάρης Αλέξανδρος, Καφεντζή Αναστασία, Κούρτης-Σακαρέλης Μιχαήλ, Κουτρουμάνης Χρήστος, Κρίκης Κων/νος, Λαδά Δήμητρα, Μιχαλάς Ιωάννης, Νικολακοπούλου Διονυσία, Νικολακόπουλος Νικόλαος, Νταφογιάννης Χρήστος, Ξυπολιά Όλγα, Οικονόμου Αριστέα, Παχή Ουρανία, Σκόνδρα Έλενα, Σκόνδρας Χαράλαμπος, Σωτήραλης Αναστάσιος, Τσεγγενές Γεώργιος, Φραγκοτάσιου Βασιλική, Φωκάς Ιωάννης