Στο μάθημα της Γλωσσικής Διδασκαλίας στην 1η ενότητα μιλήσαμε για τη επικοινωνία, και τον ρόλο του πομπού, του δέκτη, τουμέσου επικοινωνίας και βεβαίως του Κ Ω Δ Ι Κ Α.
Προκειμένου να αντιληφθούμε καλύτερα τα είδη των κωδίκων και την επίδρασή τους στο μήνυμα που διαμορφώνουν, σε συνδυασμό με την επίδραση που ασκεί, το μέσο επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε, η σχέση των συνομιλητών, ο σκοπός της επικοινωνίας τους και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες συνομιλούν, αναλάβαμε να κάνουμε την π α ρ α κ ά τ ω δ ρ α σ τ η ρ ι ό τ η τ α.
Γράψαμε δύο κείμενα χρησιμοποιώντας για το πρώτο τον γ ρ α π τ ό κ ώ δ ι κ α και για το δεύτερο τον
κ ώ δ ι κ α emoji σχετικά με το πώς περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Αναφερθήκαμε συγκεκριμένα σε ένα πάρτι που
οργανώσαμε και σε ένα διαγώνισμα για το οποίο προετοιμαστήκαμε.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει