Φύλλο Αξιολόγησης Δράσης για Μαθητές Λυκείου
**Τίτλος Δράσης:** «Κινούμαι Καθημερινά» – Ενίσχυση της φυσικής δραστηριότητας στην καθημερινότητα των μαθητών
Ονοματεπώνυμο Μαθητή/τριας:___________________________________________________________ Τάξη: ______________ Ημερομηνία: ______________
Μέρος 1: Αξιολόγηση Συμμετοχής (Κλίμακα: 1 = Καθόλου, 5 = Πολύ)
1. Συμμετείχα ενεργά στις φάσεις της δράσης (διερεύνηση, σχεδιασμός, υλοποίηση, κ.λπ.).
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
2. Συνεργάστηκα με τους συμμαθητές μου για την οργάνωση των δραστηριοτήτων.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
3. Παρείχα ιδέες και προτάσεις για τη βελτίωση της δράσης.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
4. Χρησιμοποίησα εφαρμογές ή εργαλεία (π.χ. για καταγραφή βημάτων) κατά τη δράση.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
Μέρος 2: Αξιολόγηση Μαθησιακών Αποτελεσμάτων (Κλίμακα: 1 = Διαφωνώ, 5 = Συμφωνώ)
1. Κατάλαβα καλύτερα τη σημασία της φυσικής δραστηριότητας για την υγεία.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
2. Άλλαξα κάποιες από τις καθημερινές μου συνήθειες προς μια πιο ενεργή ζωή.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
3. Αισθάνομαι πιο σίγουρος/η όσον αφορά τη διαχείριση της υγείας μου.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
4. Ενισχύθηκαν οι δεξιότητές μου σε θέματα συνεργασίας και επικοινωνίας.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
Μέρος 3: Αξιολόγηση Δράσης (Κλίμακα: 1 = Δεν ικανοποιήθηκα, 5 = Ικανοποιήθηκα πλήρως)
1. Οι δραστηριότητες ήταν ενδιαφέρουσες και κατάλληλες για την ηλικία μου.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
2. Το χρονικό πλάνο της δράσης ήταν καλά οργανωμένο.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
3. Οι οδηγίες και οι στόχοι ήταν ξεκάθαροι.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
4. Η επικοινωνία και η διάχυση των αποτελεσμάτων ήταν αποτελεσματική.
☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 ☐ 4 ☐ 5
Μέρος 4: Ελεύθερη Αξιολόγηση
1. Τι σου άρεσε περισσότερο στη δράση;
___________________________________________________________
2. Τι θα βελτιώσεις σε μελλοντικές παρόμοιες δραστηριότητες;
___________________________________________________________
3. Άλλα σχόλια ή προτάσεις:
___________________________________________________________
**Υπογραφή Μαθητή/τριας:** ___________________________
