Με αφόρμηση τα εισαγωγικά κείμενα της Ενότητας «Ειρήνη-Πόλεμος» του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ” Γυμνασίου, αναλάβαμε διάφορους ρόλους, πολεμικού ανταποκριτή, στρατιώτη, άμαχου πολίτη και αποτυπώσαμε με ποικιλία κειμενικών ειδών τη φρίκη του πολέμου.
Στο μάθημα της Πληροφορικής, εξερευνήσαμε τη διαδικτυακή πύλη Europeana, η οποία αποτελεί το αποθετήριο ψηφιακού υλικού για την πολιτιστική κληρονομιά της Ευρώπης. Ανακαλύψαμε ιστορικές φωτογραφίες, οι οποίες με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης (deep learning) «ζωντάνεψαν» για να αφηγηθούν τα κείμενά μας.
H δραστηριότητα στοχεύει στην καλλιέργεια της κριτικής και δημιουργικής σκέψης των μαθητών και στην ενίσχυση των δεξιοτήτων επίλυσης προβλήματος.
Ακολουθεί ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα αυτής της δραστηριότητας:
Το σενάριο μάθησης που σχεδιάστηκε από τις υπεύθυνες καθηγήτριες και εφαρμόσαμε στην αίθουσα διδασκαλίας και στο Εργαστήριο Πληροφορικής υποβλήθηκε στην «2022 STEM Discovery Campaign», έγινε δεκτό και καταχωρήθηκε στον ευρωπαϊκό χάρτη «SDC22 – Activities Map».
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Ε. Κοντοπίδη (ΠΕ86) και Ε. Λαλιώτου (ΠΕ02).