ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΕΛ ΣΟΧΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ «ΘΑΛΗΣ»

Της μαθήτριας Σαββίδου Παρασκευής

«Στις 5/11/2021 διεξήχθη ο μαθηματικός διαγωνισμός «Θαλής» στο ΓΕΛ Σοχού. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 10 παιδιά και των τριών τάξεων.
Αρχικός στόχος του σχολείου ήταν να ζήσουν κάποιοι μαθητές την εμπειρία της πρώτης συμμετοχής σε έναν μαθηματικό διαγωνισμό και να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους κάποιοι άλλοι με προηγούμενη συμμετοχική εμπειρία. Η βαθύτερη εξοικείωση του διαγωνιζόμενου με τη μαθηματική λογική και η απόκτηση εφοδίων εμβάθυνσης της μαθηματικής επιστήμης συνεισφέρει στην αναβάθμιση της συνολικής μαθησιακής κουλτούρας.

Ως καθηγήτριά τους θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθέναν τους ξεχωριστά για τη συμμετοχή και τη προσπάθεια τους, αλλά και για τον ενθουσιασμό που μετέδωσαν σε μένα. Θα ήθελα να τους ευχηθώ να μην σταματήσουν να συμμετέχουν σε αντίστοιχες δράσεις και στο μέλλον, γιατί μόνο μέσα από τη συστηματική προσπάθεια έρχονται οι επιτυχίες!»
ΝΙΚΗ ΓΟΥΛΙΟΥ- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΕΛ ΣΟΧΟΥ

Μια από τις μαθήτριες που πήραν μέρος στο διαγωνισμό, η Παρασκευή Σαββίδου παραθέτει τις εντυπώσεις της.

«Θεωρώ πολύ σημαντικό το να παίρνεις μέρος σε διαγωνισμούς και δραστηριότητες οι οποίες δεν συμπεριλαμβάνονται στο καθημερινό ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.
Η συμμετοχή σε διαγωνισμούς βοηθά τον καθένα να έχει λίγο μεγαλύτερη εμπειρία για τις ενδοσχολικές εξετάσεις. Αυτός ήταν ο κυριότερος λόγος που συμμετείχα στον διαγωνισμό «Θαλής» ο οποίος διεξήχθη φέτος.
Όποιο κι αν είναι το αποτέλεσμα, η όλη διαδικασία και τα θέματα που καλείται ο καθένας να αντιμετωπίσει, τον βοηθούν να καταλάβει ότι δεν είναι μόνο τα μαθηματικά που μαθαίνει στο σχολείο και ότι υπάρχουν και άλλα πέρα από αυτά.
Επίσης ένας εξίσου σημαντικός λόγος για να συμμετέχει κανείς σε τέτοιους διαγωνισμούς, είναι για να δει αν μπορεί να ανταπεξέλθει στα ζητούμενα υπό αντίξοες συνθήκες (άγχος) και να διαπιστώσει επίσης και τις ικανότητες που έχει πάνω στο συγκεκριμένο μάθημα-θέμα.
Για την προετοιμασία μου με βοήθησε η κ. Γουλιού Νίκη (και την ευχαριστώ γι’ αυτό), η οποία κυρίως μου έδειξε πώς να λύσω θέματα παλαιοτέρων διαγωνισμών.
Για μένα ήταν μια καταπληκτική εμπειρία και μια διαδικασία την οποία θα επαναλάμβανα και θα παρότρυνα και άλλα παιδιά να συμμετέχουν.»

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης