H Disney ανακοίνωσε πως έφτασε τα 221,1 εκατ. συνδρομητές συνδυαστικά για τις υπηρεσίες Disney+, Hulu και ESPN+.
Με το παραπάνω αποτέλεσμα, ξεπέρασε για πρώτη φορά τον αριθμό συνδρομητών του Netflix, που είναι στα 220,7 εκατ. αυτόν τον μήνα.
Πώς κατάφερε κάτι τέτοιο όμως μέσα σε μόλις 3 χρόνια; Μπορεί οι συνδρομητικές υπηρεσίες video streaming να έχουν ξεκινήσει τον «αγώνα» τους σχετικά πρόσφατα, όμως το πλάνο της Walt Disney Co. έχει ξεκινήσει πριν από 15 χρόνια τουλάχιστον και οι επενδύσεις της έχουν ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια πλέον.
Το Netflix ξεκίνησε μια νέα εποχή για τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, λανσάροντας το «disruptive» συνδρομητικό μοντέλο που ακολούθησαν πιστά πολλοί άλλοι, όμως έφτασε σε μια συγκεκριμένη κορύφωση εν μέσω της πανδημίας. Η Disney, η οποία θεωρήθηκε «αργή» στην αντίδρασή της, σχεδίασε την είσοδό της, «κουμπώνοντας» επάνω στην υπηρεσία σειρές-μεγαθήρια, όπως τα Star Wars και τα ονόματα της Marvel. Παράλληλα, το λανσάρισμα έγινε εν μέσω πανδημίας, κάτι το οποίο επίσης βοήθησε στην ώθηση και στη γνωριμία των θεατών με τη νέα συνδρομητική υπηρεσία.
100 εκατομμύρια συνδρομητές για το Disney+ μέσα σε 16 μήνες
Η προνομιακή τιμή του Disney+ βοήθησε πολύ στην πρόοδο και την επίτευξη του στόχου των 100 εκατ. συνδρομητών, μέσα σε 16 μήνες από το λανσάρισμά του. Το Netflix χρειάστηκε μια δεκαετία για αυτό.
Το περιεχόμενο φυσικά σε μια τέτοια υπηρεσία είναι βασιλιάς. Η Disney, ο ιδιοκτήτης του πιθανώς πιο κερδοφόρου κινηματογραφικού και τηλεοπτικού στούντιο στην ιστορία του Χόλιγουντ, αποτελεί το «σπίτι» μερικών εκ των μεγαλύτερων σειρών, franchise και χαρακτήρων που υπάρχουν στον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ούτε αυτό είναι τυχαίο φυσικά, αφού οι επενδύσεις για τις εξαγορές όλων αυτών των αδειών είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα. Κι όμως η Disney ξεπέρασε το Netflix.