«Φιλία: Από το εγώ στο εμείς»

Η μαθήτρια του Α4 Ιουλίττα Σωτηράκου δημιούργησε το κόμικ με τίτλο «Φιλία: Από το εγώ στο εμείς» στο πλαίσιο συμμετοχής της στον  12ο Μαθητικό Διαγωνισμό Σκίτσου, Κόμικς και Γελοιογραφίας και Flip Book «ΣΚΙΤΣΟΦΡΕΝΕΙΑ@Pierce 2026″

ΣΚΙΤΣΟΦΡΕΝΕΙΑ

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης