Η μαθήτρια του Α4 Ιουλίττα Σωτηράκου δημιούργησε το κόμικ με τίτλο «Φιλία: Από το εγώ στο εμείς» στο πλαίσιο συμμετοχής της στον 12ο Μαθητικό Διαγωνισμό Σκίτσου, Κόμικς και Γελοιογραφίας και Flip Book«ΣΚΙΤΣΟΦΡΕΝΕΙΑ@Pierce 2026″
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει