Προτρέπουμε τους μαθητές, μας να σχολιάσουν τις παρακάτω σκέψεις μέχρι τέλος Μαρτίου ! θα διαβαστούν όλες οι εργασίες ….. και θα δημοσιευτούν στο περιοδικό μας.

ΑΠΟ: Οι μικροί μας δημοσιογράφοι - Φεβ• 25•19
Κάθε κίνηση του σχολείου (πρέπει να) ξεκινάει και να καταλήγει στην προαγωγή του σεβασμού. Ο σεβασμός στο σχολείο ή θα είναι  απόλυτος, καθολικός, προς κάθε κατεύθυνση ή απλά δεν θα υπάρχει. Ωστόσο, ο σεβασμός έχει δύο βασικές πηγές. Η μία προέρχεται από την οικογένεια και αφορά την ουσία της διαπαιδαγώγησης των γονέων προς τα παιδιά τους. Η δεύτερη ,ξεκινάει από τον κόσμο των μεγάλων και είναι υπόθεση του σχολείου, είναι ο σεβασμός των εκπαιδευτικών προς τους μαθητές ως απτό και καθημερινό δείγμα της παιδαγωγικής αγάπης. Αν ο εκπαιδευτικός δεν σέβεται το μαθητή, δεν έχει κανένα δικαίωμα να ζητήσει σεβασμό από το μαθητή προς την αφεντιά του! Τον σεβασμό τον κερδίζεις εμπνέοντας τον και όχι απαιτώντας τον. Η έννοια και το σχήμα του εκπαιδευτικού υπάρχουν με προϋπόθεση την ύπαρξη και την «παιδαγωγική αναγνώριση» του μαθητή.
Βενιανάκη Μαρία
skepsou-65-728

Top