: «Η ΠΕΡΣΙΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ» του Σταύρου Σαλή
Η προηγούμενη σχολική χρονιά θα μου μείνει αξέχαστη για πάντα. Τότε, ήμουν καινούριος μαθητής και γεμάτος αμφιβολίες, καθώς είχα έρθει στη μέση της χρονιάς. Ωστόσο, τόσο οι καθηγητές, όσο και οι μαθητές με αγκάλιασαν από την πρώτη μέρα, βοηθώντας με να προσαρμοστώ ακόμη γρηγορότερα.
Από την πλευρά της μάθησης, οι καθηγητές προσέφεραν όσο το δυνατών περισσότερα εφόδια, ώστε να συνεχίσω στο λύκειο με γερά θεμέλια. Μάλιστα, η ενισχυτική διδασκαλία βοήθησε ακόμη περισσότερο στην κατάκτηση των γνώσεων, καλύπτοντας έτσι και τυχόν κενά από προηγούμενες χρονιές. Στα θετικά, κυρίως, μαθήματα κατανοούσαμε το κάθε μάθημα με κάποιο πείραμα, ενώ στα φιλολογικά ψάχνοντας να βρούμε πληροφορίες για μία κατάσταση, πρόσωπο, κλπ. Και στα θετικά και στα θεωρητικά, η διδασκαλία είχε και διάφορα ηλεκτρονικά μέσα, με σκοπό την πλήρη κατανόηση του κάθε κεφαλαίου.
Στον τομέα των εκδηλώσεων, το σχολείο διοργάνωνε πολλές και διασκεδαστικές γιορτές, προβολές ταινιών για την ευαισθητοποίηση των μαθητών για ένα τρέχον κοινωνικό πρόβλημα, εκδρομές, με σκοπό να ανακουφιστούμε από το διάβασμα, αλλά ταυτόχρονα να μαθαίνουμε νέα πράγματα, τα οποία ίσως μας χρησιμεύσουν και στην υπόλοιπη ζωή μας. Οι εκδρομές γίνονταν, κυρίως σε ιστορικά μνημεία, όπως στους Δελφούς, σε εργοστάσια παραγωγής διάφορων υλικών, όπως η Skag ή σε αθλητικά κέντρα. Επίσης, το σχολείο δεν έμεινε μόνο σε αυτά. Συμμετείχε σε αθλητικούς αγώνες και σε διάφορους χορούς. Τέλος, βοήθησε την τοπική εκκλησία, προσφέροντάς τους τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, τα οποία έδωσαν οι ίδιοι οι μαθητές, για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Τέλος, θέλω να τονίσω πως από την περσινή χρονιά, κατέκτησα πολλές γνώσεις, κάποιες από τις οποίες δεν φανταζόμουν καν πως θα μου ήταν τόσο χρήσιμες, όπως για παράδειγμα οι ερευνητικές εργασίες στα πλαίσια του μαθήματος των θρησκευτικών ή οι πληροφορίες για πρόσωπα, μέρη ή γεγονότα στα φιλολογικά μαθήματα. Παράλληλα, μου έχουν μείνει οι πιο χαρούμενες εμπειρίες από την περσινή σχολική χρονιά, με τη συμβολή τόσο των δασκάλων, όσο και των μαθητών.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΑΛΗΣ ΜΑΘΗΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σχολιάστε
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.