Ένα Ταξίδι Δημιουργίας και Επιστήμης με τον Κύριο Φούσκα – B1 6ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων

Ένα Ταξίδι Δημιουργίας και Επιστήμης με τον Κύριο Φούσκα

Στα πλαίσια της φιλαναγνωσίας και της ενίσχυσης της ενεργού πολιτειότητας, οι μαθητές της Β1 τάξης ταξίδεψαν στον κόσμο της λογοτεχνίας με το βιβλίο «Ο κύριος Φούσκας και το ιστιοφόρο του». Η ιστορία αυτή έγινε η αφορμή για να ξεδιπλώσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Αξιοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά, τα παιδιά κατασκεύασαν τα δικά τους μοναδικά ιστιοφόρα και οχήματα, μιας και ο κύριος φούσκας ως συλλέκτης είχε αρκετά από αυτά . Δεν περιορίστηκαν όμως μόνο στην καλλιτεχνική δημιουργία. Ενσωματώνοντας βασικές αρχές της φυσικής, κάποια από τα ιστιοφόρα εξοπλίστηκαν με μικρά, απλά ηλεκτρικά κυκλώματα, προσδίδοντας μια διαδραστική πινελιά στις κατασκευές τους. Η διαδικασία αυτή όχι μόνο ενίσχυσε την αγάπη τους για το διάβασμα, αλλά τους έδωσε και την ευκαιρία να πειραματιστούν, να συνεργαστούν και να δουν στην πράξη πώς η γνώση μπορεί να μετατραπεί σε δημιουργία.

Μικροί Ενεργοί Πολίτες Καθαρίζουν τις Θάλασσές μας (μέσα από μια Παρουσίαση)

Συνεχίζοντας την ενασχόλησή μας με το περιβάλλον και τον ρόλο μας ως ενεργοί πολίτες, οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν από το σημαντικό ζήτημα της ρύπανσης των θαλασσών. Εστιάσαμε στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων, όπου ειδικά εξοπλισμένοι δύτες πραγματοποίησαν καθαρισμό του βυθού. Οι μαθητές, αφού ενημερώθηκαν για αυτή τη δράση και είδαν φωτογραφικό υλικό (όπως αυτό που δημοσιεύθηκε στα «Χανιώτικα Νέα» και απεικόνιζε την ποικιλία των απορριμμάτων που ανασύρθηκαν), δημιούργησαν μια παρουσίαση. Μέσα από αυτή την εργασία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν το μέγεθος του προβλήματος της θαλάσσιας ρύπανσης και τη σημασία τέτοιων πρωτοβουλιών. Η παρουσίαση αυτή αποτέλεσε ένα ισχυρό μήνυμα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, φτιαγμένο από τα ίδια τα παιδιά.

Αυτές οι δράσεις ανέδειξαν πώς η μάθηση μπορεί να γίνει μια συναρπαστική περιπέτεια, γεμάτη γνώση, δημιουργία και ενεργό συμμετοχή στα κοινά. Οι μαθητές της Β1 τάξης απέδειξαν ότι ακόμη και οι μικροί πολίτες μπορούν να κάνουν τη διαφορά, αρκεί να τους δοθεί η κατάλληλη έμπνευση και τα εφόδια.

 

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης