ΚΑΤΑΛΗΨΗ

     katalipsiΤην Τετάρτη 15/11/2017 και την Πέμπτη 16/11/2017 το σχολείο μας ( ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ) βρισκόταν σε κατάληψη από τους μαθητές του 15μελούς. Τα κύρια αιτήματα των μαθητών ήταν η επισκευή των βλαβών που είχε υποστεί το κτήριο του σχολείου. Όταν έβρεχε, έμπαιναν νερά από τα υαλότουβλα στις σκάλες του σχολείου.  Ακόμη διαμαρτύρονταν για το σκίσιμο στο δίχτυ του βόλεϊ.  Το 15μελες διοργάνωσε ψηφοφορία για το αν θέλουμε να παραμείνει το σχολείο κλειστό. Το αποτέλεσμα ήταν υπέρ της κατάληψης. Συγκεκριμένα 165 ψήφοι υπέρ και 35 κατά της κατάληψης.  Την Παρασκευή το σχολείο άνοιξε, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε μάθημα, λόγω κακοκαιρίας. Σε κανονικούς ρυθμούς επανήλθε το σχολείο μας την Δευτέρα 20/11/2017, αλλά αυτό δεν κράτησε πολύ.

     Την επόμενη Πέμπτη το 15μελές επαναφέρει το καθεστώς της κατάληψης. Και αυτή την φορά ανακοινώνει πως θα είναι επ’ αόριστο.  Ο λόγος ήταν ο ίδιος. Διαμαρτύρονταν για την μη έγκαιρη επισκευή του σχολείου παρά τις υποσχέσεις. Επαναλήφθηκε και η ψηφοφορία με παρόμοιο αποτέλεσμα.  Αυτό συνεχίστηκε και την Παρασκευή. Είχαν ήδη χαθεί 4 ημέρες σχολείου.

     Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου συγκάλεσε συνάντηση/συνέλευση με τους γονείς, το 15μελές και την υπεύθυνη παιδείας του Δήμου.  Εκείνη είπε πως έχουν φτιάξει ό,τι μπορούσαν και έχουν δρομολογήσει τα υπόλοιπα. Το 15μελές όμως δεν αλλάζει την απόφαση του.  Αποφασίζεται όμως να γίνει συζήτηση μεταξύ των παιδιών και η επανάληψη της συνάντησης, αυτή την φορά μόνο με τον σύλλογο, για να αποφασίσουν. Τελικά το Σάββατο 25/11/2017  στη συνάντηση του 15μελούς- συλλόγου, αποφασίζεται το τέλος της κατάληψης και η επιστροφή στην καθημερινότητα του σχολείου μας.

     Για να αναπληρωθεί ο χαμένος χρόνος, ο σύλλογος καθηγητών ανακοίνωσε πως θα χαθούν τρεις περίπατοι και πως την τελευταία μέρα πριν τα Χριστούγεννα στις 22 Δεκεμβρίου θα γίνει κανονικά μάθημα.

Ακολουθούν οι απόψεις συμμαθητών μας για την κατάληψη:

  • μαθήτρια Γ γυμνασίου: Οι λόγοι της κατάληψης ήταν σωστοί. Όμως έκαναν την δεύτερη κατάληψη χωρίς να έχουν αφήσει αρκετό χρόνο στους υπεύθυνους να τα επισκευάσουν.
  • μαθητής Γ γυμνασίου: Υπήρχαν σωστά αιτήματα. Κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας όμως πολλοί μαθητές( κυρίως της πρώτης) θέλησαν να χάσουν μάθημα και έτσι ψήφισαν υπέρ.
  • μαθήτρια Γ γυμνασίου: Στην πρώτη κατάληψη είχαμε σωστούς λόγους. Στην δεύτερη όμως δεν μας παρουσίασαν τα θέματα, δεν άφησαν περιθώρια επισκευής στους υπεύθυνους και η ψηφοφορία δεν έγινε σωστά.
  • μαθητής Γ γυμνασίου:  Σωστά έκαναν. Αν δεν διαμαρτυρηθούμε δεν θα αλλάξει τίποτα.
  • μαθητής Β γυμνασίου: Η πρώτη κατάληψη ήταν ανούσια. Η δεύτερη όμως ήταν απαραίτητη γιατί δεν έφτιαξαν αυτά που μας είπαν.
  • μαθήτρια Β γυμνασίου: Η κατάληψη ήταν ανούσια
  • μαθητής Α γυμνασίου: Έκαναν λάθος. Δεν έπρεπε να γίνει κατάληψη.
  • μαθητής Α γυμνασίου: Έχουν δίκιο. Καλά έκαναν.

    Τέλος θα ήθελα να αναφέρω και την δική μου άποψη για το θέμα. Πιστεύω πως το 15μελές θα έπρεπε να αναφέρει τα προβλήματα στην Διεύθυνση του σχολείου και να προσπαθήσουν μαζί να βρουν την γρηγορότερη λύση.  Δεν θεωρώ απαραίτητη την κατάληψη του σχολείου για κάτι τέτοιο. Μπορούσαν να είχαν βρεθεί λύσεις, χωρίς να προβούμε σε κάτι τόσο ακραίο.

Φεσσάρα Δήμητρα

Σχολιάστε

Top