Από τις μαθήτριες του Γ2: Μαίρη Λέντερη και
Ελεάνθη Πλαβούκου
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Ζιάννη Φωτεινή ΠΕ03, Msc
Βαβάση Αναστασία ΠΕ01 Μsc , ΠΕ02
Σχολικό έτος : 2020 – 2021
Σκοπός της έρευνας ήταν:
- να καταγράψουμε την σχέση των μαθητών/τριών με τις εξαρτήσεις αυτές. .
- και να ευαισθητοποιήσουμε τις αρχές προκειμένου να προχωρήσουν σε ενημέρωση, στους μαθητές, στους διδάσκοντες και στην οικογένεια για πρόληψη καθώς και για τις συνέπειες χρήσης αυτών. Οι απαντήσεις ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, οπότε και τα στοιχεία που έχουν προκύψει από την έρευνα είναι πραγματικά και δείχνουν το πραγματικό μέγεθος του προβλήματος.
Για την έρευνα πήραμε δείγμα 48 μαθητών, από τους μαθητές συνολικά της Δευτέρας και της Τρίτης Γυμνασίου. Για να καταγράψουμε τις συνήθειές τους, χρησιμοποιήσαμε ερωτηματολόγια τα οποία κλήθηκαν να συμπληρώσουν. Η έρευνα αυτή ήταν ανώνυμη, οι ερωτήσεις ήταν πολλαπλών επιλογών και οι μαθητές απαντούσαν κυκλώνοντας την απάντηση που επιθυμούσαν. Η επεξεργασία έγινε με το λογισμικό Excel.
Τα αποτελέσματα φαίνονται στους παρακάτω πίνακες: