Editorial

Στην κύρια εικόνα του άρθρου προσωποποιείται η Άνοιξη ως μία ξυπόλυτη γυναικεία μορφή αποδοσμένη σαν οπτασία ή όνειρο, να περπατάει με ανάλαφρο βήμα σε εξωτερικό χώρο και να μαζεύει λουλούδια από ένα δενδρύλλιο μέσα στο καλάθι (ή κέρας Αμαλθείας) που κρατάει στο χέρι της. Μοιάζει με οπτασία, νύμφη και θεότητα μαζί, γεμάτη χάρη και αβρότητα, έχει δε ερμηνευτεί ως η θεά Περσεφόνη, ως ηρωίδα, Νύμφη, Χλωρίδα ή ρωμαϊκή Φλώρα ή ακόμα καλύτερα αναπαράσταση και προσωποποίηση της Άνοιξης. Η ονειρική φιγούρα, σαν δροσερό αεράκι που περνά σε λειμώνες λουλουδιών, έχει κάτι στην ουσία της από τις Εποχές που γλιστρούν, όπως και ο χρόνος.

Η Φλώρα. Τμήμα τοιχογραφίας, πρώτο μισό του 1ου αι. μ.Χ., Νάπολη, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Εκτίθεται στην έκθεση «ΝοΗΜΑΤΑ. Προσωποποιήσεις και Αλληγορίες από την Αρχαιότητα έως Σήμερα» στο Μουσείο Ακρόπολης έως τις 14 Απριλίου 2024.

Η θεματολογία του Μαρτίου ποικίλη. Ημέρες αφιερωμένες στον Σχολικό Εκφοβισμό, στη Γυναίκα, τον Ρατσισμό και την Ποίηση και … στον συνδυασμό των δύο, στην 25η Μαρτίου και … στην Αποκριά! Συνέντευξη, podcast, καλλιτεχνικές δημιουργίες, αθλητισμός, δίκτυο σχολείων φυσικά και πολλά γενικά θέματα! Και τέλος, μία διάκριση του σχολείου μας σε διαγωνισμό ρομποτικής! Καλή ανάγνωση!

Πορτρέτο γυναίκας με σκουλαρίκι (2022) του Αλέξανδρου Χάτσιου

Πορτρέτο γυναίκας με σκουλαρίκι (2022) του Αλέξανδρου Χάτσιου

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης