1) Πόσο περίπου μπορεί να σας πάρει χρονικά η δημιουργία του κάθε έργου;
Απάντηση: Αναλόγως το μέγεθος και τις απαιτούμενες λεπτομέρειες.
2) Ποιο υλικό είναι αυτό το οποίο όταν ολοκληρώνεται η δημιουργία του, δίνει αυτή την τρισδιάστατη υφή;
Απάντηση: Είναι λάδια τα οποία τα τοποθετώ στο έργο με σπάτουλες και μπορεί να κάνουν ακόμα και ένα χρόνο για να στεγνώσουν.
3) Από πού εμπνευστήκατε την ενότητα των χαλιών;
Απάντηση: Από την καταγωγή μου και κυρίως το όνομά μου (Τιφτικτσόγλου→ Τιφτίκι) και την παραγωγή χαλιών που συνήθιζαν να φτιάχνουν οι γιαγιάδες και οι παππούδες μου.
4) Ο αχινός (ένα από τα εκθέματα που παρουσιάστηκαν) εκφράζει κάτι; Π.χ. τη σκοτεινή πλευρά της Ανατολής;
Απάντηση: Όχι μόνο εκφράζει την αμφισβήτηση και την αμφιβολία για τη γλαφυρή Ανατολή αλλά εκφράζει συγχρόνως και μια βιωματική πίεση που περνούσα, προσπαθώντας να δημιουργήσω κάτι που θα με ικανοποιούσε έχοντας ανέβει επίπεδο κατά την περίοδο του πτυχίου.
5) Πιστεύετε ότι μία γυναίκα απολαμβάνει την ίδια αναγνωρισιμότητα με έναν άντρα στον χώρο της τέχνης;
Απάντηση: Αν πάρουμε μια μινιατούρα της Θεσσαλονίκης με όλα τα μουσεία της, θα δούμε ότι τα περισσότερα έχουν διευθυντή γυναίκα. Περίπου το 80% των εισαχθέντων στη Σχολή Καλών Τεχνών είναι γυναίκες. Υπάρχουν, πλέον, πολλές γυναίκες που έχουν γκαλερί, και εδώ και στο εξωτερικό. Έχει, πια, απενοχοποιηθεί τόσο πολύ το γυναικείο σώμα που μπορεί μια γυναίκα να το χρησιμοποιήσει σαν καμβά. Έχουν γίνει, λοιπόν, κάποια βήματα, πολύ σημαντικά. Παρόλα αυτά, το «κλειδί» το έχουν, ακόμα, οι άντρες. Το «χρηματιστήριο της τέχνης» είναι, ακόμα, ανδροκρατούμενο.
6) Πώς και γιατί ταυτιστήκατε με την Ελένη Αλταμούρα;
Απάντηση: Την Ελένη Αλταμούρα τη θαυμάζω βαθύτατα. Πιστεύω πως η ιστορία της δεν μπορεί να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο. Από εκεί και πέρα, υπάρχει και μία πολύ μεγάλη ταύτιση όσον αφορά το πάθος για την τέχνη. Σε καμία περίπτωση, βέβαια, δεν θα μπορούσα να συγκριθώ μαζί της. Η Αλταμούρα θυσίασε, στην κυριολεξία, όλη της τη ζωή για την τέχνη.