Ποια σχέση έχουν οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης με την Επιστήμη, τον Πολιτισμό, τους Θεσμούς, τη Φιλοσοφία, το γενικότερο Περι-βάλλον και το Εγώ μας;
Πώς μπορούν τα παραπάνω να βοηθήσουν στην πραγματοποίηση των Στόχων αλλά και το αντίστροφο;
Αυτά και άλλα πολλά επιμέρους ερωτήματα προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε με το σχέδιο μαθήματος που δημιουργήσαμε και πραγματοποιήσαμε πιλοτικά στην τάξη «Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης και οι πλευρές του κύβου/της ζωή».
Μπορεί το θέμα να είναι απαιτητικό για την ηλικία μας (10 ετών), αλλά αγαπάμε τις προκλήσεις και είμαστε σίγουροι/ες ότι η σκέψη αναπτύσσεται όσο δίνουμε παραπάνω τροφή στον εγκέφαλό μας.
Για να πάμε από την σκέψη…στην πράξη!
Την Πέμπτη 10-4-2022 συμμετείχαμε στην πιλοτική εφαρμογή του Σχέδιου Μαθήματος: «Οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης και οι πλευρές του κύβου/της ζωής(Εγώ, Φιλοσοφία, Πολιτισμός, Περιβάλλον, Θεσμοί, Επιστήμη)»
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλο το σχέδιο μαθήματος παρακάτω:
5. Φύλλο Εργασίας 2- Αυτοαξιολόγηση μαθητών
Επίσης μπορείτε να παρακολουθήσετε αποσπάσματα από την εφαρμογή του σχεδίου μαθήματος μέσα στην τάξη: https://drive.google.com/file/d/10bEns20AY2Zr3j7FsxyMXEqEzVz0vrsg/view?usp=sharing